
Obávám se, že problém možná nebude jen v čelistech, ale i v jejich obsluze -promiň,prosím. To, že ti to pokaždé ukazuje jinou hodnotu, by chybám v upnutí nasvědčovalo. I přesný měřící trn se dá upnout blbě, natož motorový ventil.
Já používám pastu Molykote M, je to vlastně hodně tuhý mazací tuk. Nelepí se na ní svinstvo a dlouho to vydrží namazané.Ben Ash píše:Čím namazat tu univerzálku po rozborce a vyčištění zevnitř? Normálním strojním olejem ,nebo je lepší převodový?
Ben Ash píše:Vážně jsem to myslel, univerzálu jsem ještě nikdy nepáral, o tom grafitu jsem už kdysi slyšel, ale nějak se mi to vykouřilo z hlavy. Co to bude s hlavou dělat po stránce konzervace docela mi to v dílně chytá lišku. Toho grafitu tu sice ještě někde mám kelímek, ale jinak nemám tušení kde by se to dalo normálně koupit.
Nebo "Suche grafitove mazadlo CR 2", coz ma byt "mikromlety grafit pod 2 mikrometry; 99,5 %C". Ma byt snad sehnani i v prodejne s klici, pouziva se na mazani zamku.613ziza píše:Asi před 2 roky jsem za pár Kč koupil ielitový pytlíček práškového grafitu v normální "drogerie-barvy-laky" jako nějaký prostředek na leštění kamen? Tak nějak tomu říkali. Pěkný sfinstfo teda, ale občas ho trošku do sklíčidel fouknu balonkem a zdá se, že JIM to neškodí.