Stránka 12 z 15

Re: Akcie - předběžný zájem

Napsal: 1. 5. 2020, 10:25
od Aris
Fmodel a Josef :
Roztrhejte si pasporty od soustruhů!!
:D

Re: Akcie - předběžný zájem

Napsal: 1. 5. 2020, 10:29
od fmodel
My jen laškovali :wink:

Re: Akcie - předběžný zájem

Napsal: 1. 5. 2020, 4:07
od aleshonsa
Tak to je eko přístup jako řemen. Stejně tak různé "vychytávky" jako úmyslné zúžení 2 pruhů do 1 atd.
Ona taky nějaká svazačka za Piráty na P4 prohlásila, že stavba trasy D je neekologická, protože se v místě povrchové části stanice budou muset kácet stromy. Takže ekoteroristům nevadí jen individuální automobilová doprava, ale už i MHD co jezdí na elektriku ....

To patří k tomu co psal Bart.

Re: Akcie - předběžný zájem

Napsal: 1. 5. 2020, 7:46
od prochaska
"Ekologie" je jen zástěrka, tohle jsou lidi které rozčiluje, že si někdo cestuje jak chce a kdy chce a snaží se tomu všemi protředky zabránit :-)

Re: Akcie - předběžný zájem

Napsal: 2. 5. 2020, 7:29
od Mart_68
http://www.enviweb.cz/108680 tak zase teplé dobře placené místečko v nějakém "envi" institutu a buzerovat korporát taky není od věci. A když emise nepoklesnou ani když se sníží doprava v důsledku opatření proti koroně, tak to svedem na počasí :P

Re: Akcie - předběžný zájem

Napsal: 2. 5. 2020, 10:00
od fmodel
No to je způsob jak dotlačit Evropu k nesmyslnýmu přechodu na současnou nepoužitelnou generaci elektrovozejků ,a přitom stačilo tak málo a ty elektrošmejdi by se daly provozovat ,jen stačilo naspecifikovat výměnou kartuš na baterie a místo nabíjení měnit za minutu celou baterku a zaplatit jen odebranou energii.

Re: Akcie - předběžný zájem

Napsal: 2. 5. 2020, 10:37
od xener
takze ekonomicko-ekologicke svinstvo ako su lithiove baterie je treba ekologicky poctom znasobit hej? :)

Re: Akcie - předběžný zájem

Napsal: 2. 5. 2020, 10:49
od fmodel
xener píše: 2. 5. 2020, 10:37 takze ekonomicko-ekologicke svinstvo ako su lithiove baterie je treba ekologicky poctom znasobit hej? :)
Jasně když do sraček tak pořádně, vždyť je budou vyrábět děti a číňani jinde než v Evropě.
Je s podivem že moc neřešíme vodík a elektrolýzu z přebytků proudu, ale nabíjení a tahání měděných kabelů do každý prdele abys mohl jet do práce elektromobilem s elektrikou z hnědouhelný elektrárny.

Re: Akcie - předběžný zájem

Napsal: 2. 5. 2020, 11:11
od filla
fmodel píše: 2. 5. 2020, 10:00 No to je způsob jak dotlačit Evropu k nesmyslnýmu přechodu na současnou nepoužitelnou generaci elektrovozejků ,a přitom stačilo tak málo a ty elektrošmejdi by se daly provozovat ,jen stačilo naspecifikovat výměnou kartuš na baterie a místo nabíjení měnit za minutu celou baterku a zaplatit jen odebranou energii.
to by sis jako fakt koupil auto s novou baterkou, aby ti tam pak nekdo soupl nejakou jetou?

Re: Akcie - předběžný zájem

Napsal: 2. 5. 2020, 11:31
od RaS
zase na druhou stranu pokud by ta "vyměňovací stanice" garantovala nějakou "kvalitu" baterie tak proč ne?
prostě přijedeš vyměněj pack za pack zaplatíš a jedeš dál, pokud by byl nějakej špatnej, tak ho tam vyřaděj/opravěj a zákaznk by dostal vždy ověřenej... bylo by to rozumně zpoplatněno a v podstatě celou dobu života auta by jsi měl garantovanou OK baterii..
za mě by to dávalo smysl větší, než čekat někde hodinu než dobiješ, stavět v každé díře nabíjecí stanici (takhle můžou nabíjet stovky baterií někde u elektrárny a jen je rozvézt po okolí a zase stáhnout ty vybité)
samozřejmě vše by bylo o ceně té služby a ceně toho elektroauta, pokud dneska stojí elektroauto víc než srovnatelné benzinové i s desetiletým servisem a benzínem tak to postrádá smysl..

Re: Akcie - předběžný zájem

Napsal: 2. 5. 2020, 11:32
od fmodel
filla píše: 2. 5. 2020, 11:11
fmodel píše: 2. 5. 2020, 10:00 No to je způsob jak dotlačit Evropu k nesmyslnýmu přechodu na současnou nepoužitelnou generaci elektrovozejků ,a přitom stačilo tak málo a ty elektrošmejdi by se daly provozovat ,jen stačilo naspecifikovat výměnou kartuš na baterie a místo nabíjení měnit za minutu celou baterku a zaplatit jen odebranou energii.
to by sis jako fakt koupil auto s novou baterkou, aby ti tam pak nekdo soupl nejakou jetou?
Auto si kupuješ bez benzínu ,tak že si koupíš auto bez baterie,baterie je problém dodavatele energie ,taky tě nezajíma jestli má PB lahev tlakovou zkoušku nebo ne když si ji jdeš vyměnit.

Re: Akcie - předběžný zájem

Napsal: 2. 5. 2020, 11:39
od filla
kdyz natankujes 10l benzinu, mas 10l benzinu
kdyz koupis 10kg pb, mas 10 kg pb
kdyz zaplatis za 100kw baterii, nemusis mit v te baterii 100kw
u baterie bohuzel plati, ze dodana energie pri nabijeni, nerovna se moznost stejne mnozstvi energie odebrat

Re: Akcie - předběžný zájem

Napsal: 2. 5. 2020, 11:41
od DwPetr
Stačí na ní napsat "AKCE" 35% energie zdarma :)

Re: Akcie - předběžný zájem

Napsal: 2. 5. 2020, 12:02
od fmodel
filla píše: 2. 5. 2020, 11:39 kdyz natankujes 10l benzinu, mas 10l benzinu
kdyz koupis 10kg pb, mas 10 kg pb
kdyz zaplatis za 100kw baterii, nemusis mit v te baterii 100kw
u baterie bohuzel plati, ze dodana energie pri nabijeni, nerovna se moznost stejne mnozstvi energie odebrat
Dneska ti chytrý hodinky řeknou kdy sis uprd ,a proč by auto neřeklo při výměně kolik odebralo energie ,vždyť je to tak jednoduchý .

Re: Akcie - předběžný zájem

Napsal: 2. 5. 2020, 12:24
od Milan199
fmodel píše: 2. 5. 2020, 11:32
filla píše: 2. 5. 2020, 11:11
fmodel píše: 2. 5. 2020, 10:00 No to je způsob jak dotlačit Evropu k nesmyslnýmu přechodu na současnou nepoužitelnou generaci elektrovozejků ,a přitom stačilo tak málo a ty elektrošmejdi by se daly provozovat ,jen stačilo naspecifikovat výměnou kartuš na baterie a místo nabíjení měnit za minutu celou baterku a zaplatit jen odebranou energii.
to by sis jako fakt koupil auto s novou baterkou, aby ti tam pak nekdo soupl nejakou jetou?
Auto si kupuješ bez benzínu ,tak že si koupíš auto bez baterie,baterie je problém dodavatele energie ,taky tě nezajíma jestli má PB lahev tlakovou zkoušku nebo ne když si ji jdeš vyměnit.
Problém je, že ta nádrž nebo lahev se nezmenšuje. Po dvou a půl letech provozu //denně cca 50 km // klesl dojezd z 220 km na 170 km. /// konkrétní zkušenost Nissan Leaf /// Pokud ti tam hodí baterku s poloviční kapacitou a budeš pár kilometrů za nabíjecí stanicí koukat na "zbývající dojezd" dvouciferné číslo - což v podstatě znamená už hledat kde si "sosneš" ???
Technicky vidím problém u kompaktní //rychlovýměnné// baterie s chlazením, ale to se dá určitě vyřešit.

Pokud se týká toho zaplacení "jen za odebranou energii" :
Je potřeba si uvědomit, že při tom výměnném systému bude v "ceně energie" nejen ta energie, ale také pořízení a amortizace baterie a její údržba. Navíc nejsi schopen zjistit, zda ti v té baterii dodali energie 100 nebo 72.

Podobný systém je u technických plynů. Lahev argonu mě u "tuzemských" firem tímto výměnným způsobem vyjde na 3540 // asi 14 dní staré info - Linde //. Poláci mi naplní tutéž lahev za 840 /i s dopravou/. Revize na lahev stojí cca 400 na 10 let. Otázka tedy je, kolik by stála kWh z baterie tímto výměnným způsobem.