Re: Akcie - předběžný zájem
Napsal: 2. 5. 2020, 11:04
To Reinkarnace : ... něco kokolem 320k, BXE což je před faceliftem a bez DPF. Olej po 15k, žádný long, chip a podobné kraviny.
Největší české fórum o strojírenství, CNC strojích a 3D tiskárnách
https://forum.strojirenstvi.cz/
... čti pořádně a dozvíš se následujici: .... "podotýkam že tam bol aj čip na 140 HP ... nic jiného podobné imbecily nečeká a nic jiného jim upřímně nepřeju. Nejsem vocas, netunim mrtvolu (což už jsem psal, kdybys top četl) ani do toho nejedu špinavou kradenou naftu, abych ušetřil 3 koruny na litru. DieselPower jsem přestal číst přesně z těchto důvodů. Náctiletí dementi si koupi nejslabší motor a ten tuní na mega výkony. "Vyhodou" je, že čip ti nahraje náctiletý tuner přes svým paneláčkem.
Moje zkušenost s touhle sortou tunerů je jednoduchá ,dojde ke změně křivky kroutícího momentu ,k zúžení použitelného rozsahu otáček a přes to že se zdá ,,že to víc jede " brzda ukáže snížení výkonu a spoustu problémů s optimálním dávkováním paliva ,detonacema atd.Je jen pár vyvolených který uměj a vědí co dělaj a samozřejmě jsou náležitě vybavení .
"... čti pořádně," nápodobně.elbarto píše: ↑3. 5. 2020, 9:20... čti pořádně a dozvíš se následujici: .... "podotýkam že tam bol aj čip na 140 HP ... nic jiného podobné imbecily nečeká a nic jiného jim upřímně nepřeju. Nejsem vocas, netunim mrtvolu (což už jsem psal, kdybys top četl) ani do toho nejedu špinavou kradenou naftu, abych ušetřil 3 koruny na litru. DieselPower jsem přestal číst přesně z těchto důvodů. Náctiletí dementi si koupi nejslabší motor a ten tuní na mega výkony. "Vyhodou" je, že čip ti nahraje náctiletý tuner přes svým paneláčkem.
Co si přečtu rád je stavba např. Michala Reicherta, který míří s V8 někam k 1.300 HP, ale to je krapet jiná liga.
... neznám nikoho (a některé stroje kamarádu mají 300-400tis). kdo by měl nějaký problém tohoto typu. Neděláš li kraviny, tak prostě jezdíš do smrti karoserie či rozpadu stroje. Bohužel na CR už to je smutnějsí a tady kamoši měli opravy za 120 tis. problém kvalita paliva, nikoliv tunění. Když začne čerpadlo vyrábět šponky a zabije vstřiky, podávací čerpadla, zasviní potrubí, nádrž a všechno. P.S. Rotačka je už moc uchrochtanáReinkarnace píše: ↑4. 5. 2020, 9:47 Když myslíš...Nevím, jaký máš ročník, třeba se Tě to netýká, nebo máš kliku a ti druzí smůlu. V každém případě přeji, ať Ti to ještě dlouho a dobře jezdí, alespoň stejně jako legendární rotačka 66kW.
ono to téma je o hovně jaksi od začátkusalus píše: ↑4. 5. 2020, 12:23 Jsem zvědav na kolik stránek se zde rozvine tahle "debata o hovně", která vůbec nesouvisí s původním tématem. Jen se divím, že to admin už dávno nezamkl. Už mě to tu připadá jak ve sněmovně, kde je dané nějaké téma a diskutující mluví zcela o něčem jiném.
Pokud někomu tento přísvěvek vadí, tak ať si mne v profilu zařadí mezi nepřátele.![]()
![]()
![]()