Stránka 197 z 748
Re: hospudka
Napsal: 10. 5. 2018, 9:23
od kenybz
ono to nemusí být pravidlo...proto chtějí při objednávání dílů vin kód ten hodí do stroje jáchyme

a vyplivne jim to správný díl
Re: hospudka
Napsal: 10. 5. 2018, 11:43
od elbarto
To kenny: budu hadat, francouzke auto ...

Re: hospudka
Napsal: 11. 5. 2018, 5:29
od kenybz
japan
víš jak sa to říká nejhorší auta sů ty co začínajů na "F".... Ford, Fiat a fšecky Francůzké
Ale v dnešní době je ta nekvalita hodně podobná i u jiných značek
Re: hospudka
Napsal: 11. 5. 2018, 8:30
od elbarto
Pokud tuníš třeba Supru či Tundru nebo alespon Land Cruisera, tak to snad za tu práci stojí

Jedine co funguje jsou koncernova auta, uplně upřímně se mi i líbí a dájí se provozovat v rozumných nákladech. Etka, Elsa, Vag no problemo. Nevím jak to má s druhovýrobou třeba Toyota, ale Nissan je totální peklo. Druhoška žadná, případně šedé dovozy mizerné kvality, origoš drahý s neskutečným objednávacím aparátem. Velké diesely s děsivou spotřebou, krmím Navaru, naštěstí to je off stavba co toho moc nenajezdí. Motor se zvukem rotačního kulometu kříženého se Zetorem. Není se čemu divit, že možná za 10 roků bude "DasAuto" zabírat 80 procent trhu s autama. Uplně upřímně vozítka třeba od Citroenu, Peugeotu, Lancie, Fiatu ci Alfy jsou spíš směšná než konkurence schopná

Re: hospudka
Napsal: 11. 5. 2018, 10:07
od testone
koncernová auta.....
za posledního půl roku jsem měl na stole cca 10 hlav z toho nejnovějšího typu common railu (čtyřválec diesel), všechny prasklé do šrotu
napsledy z VW Arteon, najeto 5000km
tak bych byl s tím paušálním odsuzováním značek opatrnej
každá značka má svůj pomník
doby fenomenálního 1,9tdi s rotačním čerpadlem už skončily
....
Fiat měl 1,9 s přímým vstřikem v r. 1986.......
Re: hospudka
Napsal: 11. 5. 2018, 10:39
od fmodel
A koncernové převodovky taky žádná radost .
Re: hospudka
Napsal: 11. 5. 2018, 7:17
od elbarto
Pred casem jsem nekde cihnul zajimavy dokument co jaka znacka prinesla automobilovemu svetu. Prvni turbo, prvni ctyrkolka, prvni vysuvne kridlo, atd a je pravdou, ze dnes "mrtve" znacky figurovaly na prvnich mistech v inovacich. Vyspele civilizace vlastne dopadaji podobne.
Re: hospudka
Napsal: 12. 5. 2018, 8:24
od r4cv
trochu sa teraz motám okolo automotiv a pre jednu značku a jeden model sa vyrába 8 druhov stredových a 17 druhov koncových častí výfukov. a toto podľa mňa platí s každou súčiastkou. je to na zaplakanie.
Re: hospudka
Napsal: 12. 5. 2018, 8:34
od robokop
tohle fakt nechapu
vzhledem k nakladum na rozjeti vyroby jedne varianty si myslim ze by to auto mohlo stat tak ctvrtinu kdyby se vykaslali na tyhle blbosti
Re: hospudka
Napsal: 13. 5. 2018, 8:47
od slezak77
robokop píše:tohle fakt nechapu
vzhledem k nakladum na rozjeti vyroby jedne varianty si myslim ze by to auto mohlo stat tak ctvrtinu kdyby se vykaslali na tyhle blbosti
No právě, stálo by čtvrtinu a v plné palbě by stálo tolik co v základu. A to přeci nikdo nechce
Nebo ano?

Re: hospudka
Napsal: 13. 5. 2018, 9:53
od robokop
No spis jsem myslel vyrobni naklady tedy v konecnem dusledku mnohem vyssi zisky automobilek pri zachovani cen
Nebo moznost snizit ceny a mit konkurencni vyhodu
Re: hospudka
Napsal: 13. 5. 2018, 10:27
od prochaska
robokop píše:No spis jsem myslel vyrobni naklady tedy v konecnem dusledku mnohem vyssi zisky automobilek pri zachovani cen
Nebo moznost snizit ceny a mit konkurencni vyhodu
Podle toho jak se na netu řeší koncovky výfuku bych řekl, že je to zcela mimořádně důležitý prvek auta a tudíž je mu věnována odpovídající pozornost

Re: hospudka
Napsal: 13. 5. 2018, 10:32
od fmodel
prochaska píše:
Podle toho jak se na netu řeší koncovky výfuku bych řekl, že je to zcela mimořádně důležitý prvek auta a tudíž je mu věnována odpovídající pozornost

Jasně pokud má ty duhový barvy jako u titanu tak to zákonitě musí přidat alespoň 30 koní a někdy i víc

Re: hospudka
Napsal: 13. 5. 2018, 10:38
od robokop
Re: hospudka
Napsal: 13. 5. 2018, 1:01
od r4cv
si robte srandu. podľa posledných pokynov je aj výfuk súčasťou dizajnu auta, jeho súčasťou je leštený "deflektor" a samozrejme aj koncovky výfuku. výfuk ani na neviditeľnej strane nesmie mať žiadne vzhľadové vady.
teraz vážne: jedná sa o rôzne normy EURO (3-4-5 a pod.) a rôzne motorizácie. ku konkrétnemu motoru a prevodovke sa ladia rezonátory. v nedávnej minulosti bol vo výrobe dokonca "tlmič" - zadná časť, ktorá bola úplne prázdna, žiadne prepážky a pod. nebolo treba. len tam strčili nejaký traslavý plech, nech to hrkoce ako auto.
