tom ltr píše:opraveno ze nejni nic poznat... koupil si ho v čechách nebo venku??
Koupil jsem ho v Čechách

, na Moravě nic takového na podzim neroste a za hranice jet, to jsem línej

Vím ještě o jednom, ale ten už není za lidovku, tento byl, každopádně těch věcí co je tam v pi...i viz. řemenice a dělící kroužky, posuvové hřídele, ozubené kola na závity, je docela dost, ale já to postupně po večerech dodělávám, mám to pro sebe, takže se s tím spíš tak mazlím, a postupně taky píšu takový seriálek na stránky na večerní čtení s fotkama a tak
V součané době jsem třeba chtěl objednat originální olej na toho Schaublina, tohle vůbec není problém, sice je to ve dvacetilitrovkách, ale není to zas až takový ranec. Co mě ale zaráželo, byla skutečnost, že podle manuálu se ten olej používá úplně na všechno, vřeteno, převodovka, suport, lože....to jsem teda čučel, a říkal jsem si, že to bude asi blbost, že na lože je spíš nějaká řidší vazelína, nebo přímo olej na kluzné vedení jako je třeba KV 46, 68 atd.
V manuálu je uvedený olej s minmální viskozitou 3,5E na 50st.C, jako plnohodnotná náhrada je OL-J3, to je olej řídký jak voda, mám ho v BPH 20 ve vřeteníku, takže jsem s ním zkusil namazat i lože a suport. Tady je video které jsem schválně natočil
http://www.youtube.com/watch?v=zJFSxJ7eLLE" onclick="window.open(this.href);return false;, předtím jsem tam dal KV46 a s tím suportem prakticky nešlo pohnout, jako až se roztačil tak se posunul líně jakoby po olejovém filmu, ale nebyla to žádná sláva, tohle video je na zaškrabaném a následně zabroušeném loži se zaškrabaným suportem, to pak vysvětlím

, ten po tom jezdí jak po kuličkách
Na tom mazání fakt něco bude, jsem rád. že jsem to vyzkoušel i prakticky
