Badina's CNC
Ahojky

dívala jsem se na vodní chlazení a zaujala mne tato fotka napadlo mne ,že by snad bylo možné vyfézovat nové kryty a v něm kanálky a i "tvarové zátky" kanálů ...
ubyly by hadice -jen přívod a odvod
V CADu určitě řešitelné a technicky dokonalé
Ještě to řešení pak "prodat" zpátky Teknomotoru
Copyright © 2009 Pavlína Štrosová.
All content, pictures, and other material, unless otherwise noted, are the sole property of
Ms.Pavlína Štrosová.
Unauthorized use of all or any part of this website without expressed written consent is prohibited.


dívala jsem se na vodní chlazení a zaujala mne tato fotka napadlo mne ,že by snad bylo možné vyfézovat nové kryty a v něm kanálky a i "tvarové zátky" kanálů ...
ubyly by hadice -jen přívod a odvod
V CADu určitě řešitelné a technicky dokonalé

Ještě to řešení pak "prodat" zpátky Teknomotoru

Copyright © 2009 Pavlína Štrosová.
All content, pictures, and other material, unless otherwise noted, are the sole property of
Ms.Pavlína Štrosová.
Unauthorized use of all or any part of this website without expressed written consent is prohibited.
A jak budeš takový "složitý" dílec těsnit ??? tohle co tady je je genialně jednoduché a funkční .pavlaxy píše:Ahojky![]()
dívala jsem se na vodní chlazení a zaujala mne tato fotka napadlo mne ,že by snad bylo možné vyfézovat nové kryty a v něm kanálky a i "tvarové zátky" kanálů ...
ubyly by hadice -jen přívod a odvod
V CADu určitě řešitelné a technicky dokonalé
Ještě to řešení pak "prodat" zpátky Teknomotoru![]()
Copyright © 2009 Pavlína Štrosová.
All content, pictures, and other material, unless otherwise noted, are the sole property of
Ms.Pavlína Štrosová.
Unauthorized use of all or any part of this website without expressed written consent is prohibited.
- Martinhora
- Příspěvky: 1003
- Registrován: 17. 2. 2009, 11:19
- Bydliště: Rokycany
A jak se přenese teplo mezi trubičkami a tělesem motoru?
- robokop
- Site Admin
- Příspěvky: 22921
- Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
no jedna vec je mekka med
druha vec je ze ta trubka je o 180 v uplne ostrem uhlu
tedy v tom koleni je potreba aby se stena prodlouzila mozna az o centimetr na vnejsim polomeru toho ohybu
tedy se ta stena musi natahnout tudiz i ztencit
hadam ze se to uz bude trhat
druha vec je ze ta trubka je o 180 v uplne ostrem uhlu
tedy v tom koleni je potreba aby se stena prodlouzila mozna az o centimetr na vnejsim polomeru toho ohybu
tedy se ta stena musi natahnout tudiz i ztencit
hadam ze se to uz bude trhat
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
Myslím, že úplně stejně jako u řešení, které tu citovala pavlaxyMartinhora píše:A jak se přenese teplo mezi trubičkami a tělesem motoru?
Ohýbání by mělo jít metodou výroby žesťových nástrojů...naplnit cínem, ohnout a znova roztavit cín (jde to i s voskem, ale to se musí konce ucpat)

Světlo na konci tunelu může být blížící se vlak.
- Martinhora
- Příspěvky: 1003
- Registrován: 17. 2. 2009, 11:19
- Bydliště: Rokycany
Tam by ale byla voda přímo uvnitř - tady mezi těma trubičkama a motorem by byl vzduch - jedině jak už tady bylo řečeno to zalejt nějakou teplovodnou hmotou, ale to zas bude nevratný proces .......
No osobně to vidím na kombinaci několika řešení, na hoře zalepit vstupy tak jak je na fotceod zamiho? (teda myslím že je to od něho, a na spodek udělat nový domek pro ložisko, nejlépe ještě modifikovaný na dvouřadé ložisko, s kanály pro chlazení právě i tohoto ložiska. mám pocit, že chladit jenom plášť není úplně ono, a když to předělám na vodní chlazení tak by potom to ložisko nebylo chlazeno vůbec. Jenže tak jak tak je to zásah do vřetene který je nevratný protože vždy bude potřeba zalepit záslepky jak nahoře tak dole. Ohledně té měděné trubky mi to moc dobré řešení nepříjde, nikdy jsem takovou trubku neohýbal ale pocitově mám dojem že to zase tak sranda nebude. Ale hlavně přenos tepla bude rozhodně horší než když půjde chlazeni přímo na stěnu pláště. No jak předělám portál tak se asi pustím i do realizace chlazení ale tohle má zatím prioritu 150
Proč vymýšlet už vymyšlené a ověřené ? Nemyslím si, že těmi měděnými trubičkami se to uchladí. Nebude tam dostatečný přestup tepla.
Já to okopíroval. Primitivní hliníkové zátky zalepené do těla vřetena silikonem. Kdykoliv je možné to demontovat. Dva roky to funguje bez problémů.
http://www.c-n-c.cz/viewtopic.php?f=15&t=6443&start=555" onclick="window.open(this.href);return false;
Miloš.
Já to okopíroval. Primitivní hliníkové zátky zalepené do těla vřetena silikonem. Kdykoliv je možné to demontovat. Dva roky to funguje bez problémů.
http://www.c-n-c.cz/viewtopic.php?f=15&t=6443&start=555" onclick="window.open(this.href);return false;
Miloš.