Kvalita autoservisu.
Moderátor: sysel
Souhlasim s Testonem !! Dokud vyrobce definitivne nezamkne RJ bude coud za tunakama stale. U motorek je to stale tezsi. Treba na Suze jsem videl v lepidle sklo, aby se ztizilo otevreni jednotky. V cesku plati pravidlo, ze cim vetsi vykonova zdechnila tim vetsi tuning musi probehnout. Vsichni tunaci potom pisou to co tady ctu. Muj mechanik je nejlepsi, muj mechanik to udelal skvele a hlavne moje auto vubec nekouri. To je asi nejvtipnejsi a zaroven nejsmutnejsi. Uz me skutecne serou magori za kterymi se dusim v cernych sazich a hluchnu v kravalu. U nactiletych to je vekem u dospelych chlapu to nepochopim.
Mam rad vykon i rychlost, tak uzivam vykon v benzinu s turbem a Stronicem. Nemusim blbnou s tunenim ropaka nebe vykonove mrtvoly. Znam par tunaku co v CZ hazi patky a na cestu do rakouska nebo Nemecka skemraji, kdo je svezeme, protoze maji hruzu prejet hranice.
Mam rad vykon i rychlost, tak uzivam vykon v benzinu s turbem a Stronicem. Nemusim blbnou s tunenim ropaka nebe vykonove mrtvoly. Znam par tunaku co v CZ hazi patky a na cestu do rakouska nebo Nemecka skemraji, kdo je svezeme, protoze maji hruzu prejet hranice.
Zlatý motorky. Jedeš a když potřebuješ, jedeš z fleku rychle a stačí ti na to půllitrovej cesťák. Když jedu autem, nepředjíždím (mám Felii 50kW), ale snažím se nepřekážet. Jedu kilo mimo město a ve městě plusmínus limit.
K těm naftám ... je to hrůza. Za starou Avií klidně pojedu, vím, že ty saze vykašlu a ještě s tím můžu v zimě zatopit. Za starým dieselem klidně pojedu, protože to se dostane nejdál do plic a časem to taky vykašlu. Ale za novýma sráčema typu TDCi fakt ne. Spaluje to tak, že ty mikroskopický částice jdou přes všechny sliznice rovnou do krve a pak se lidi diví těm rakovinám, alergiím a vůbec ...
K těm naftám ... je to hrůza. Za starou Avií klidně pojedu, vím, že ty saze vykašlu a ještě s tím můžu v zimě zatopit. Za starým dieselem klidně pojedu, protože to se dostane nejdál do plic a časem to taky vykašlu. Ale za novýma sráčema typu TDCi fakt ne. Spaluje to tak, že ty mikroskopický částice jdou přes všechny sliznice rovnou do krve a pak se lidi diví těm rakovinám, alergiím a vůbec ...

Bohuzel situace je jeste horsi. V cesku kvete obchod s trafoolejem na ktery dost bezmozku jezdi nebo ho zcela oficialne prodavaji. Vubec jim nevadi, ze alergie a rakoviny budou mit i jejich vlastni deti. Kdyz jsme staveli ve stare trafacce delali tam dekontaminace v maskach a chemickych oblecich. Predevsim ty stare frafooleje jsou slusny zabijaci. Proste jsme vychod a navzdy asi vychodem zustaneme.
Jinak motorka parada, jezdim porad, kdyz to jenom trosku jde.
Jinak motorka parada, jezdim porad, kdyz to jenom trosku jde.
transportér 2,4D z 91 bez turba mi nechce a nechce umřít , olej vysloveně nežera ani po 750 oookm , Dukáto TDI 2.8 2001 má již 5OOoookm a dřív zhnije než dojede. Tranzit 2012 umí upalovat 180 po dálnici ,ale náprava hlučná ,motor hlučnej...elektronika do toho nebezpečně kecá. Ducato z 2013 tiché ,spolehlivé ,zato má orvaný zrcátka jak kdyby byly ze skořápek,ramena zrcátek taky, kde má být ocel jsou všude PETky . Co se týče aut ,mám rád "důchodce".Levní nenároční pracanti co ještě znají své řemeslo a fungují. A hlavně je to ekologické .
https://www.facebook.com/pages/Volman-% ... =bookmarks" onclick="window.open(this.href);return false;
Volman MN80, Volman M6 ,Volman NOF a další litinové smetí...
Volman MN80, Volman M6 ,Volman NOF a další litinové smetí...
...Souhlasím, taky mám rád důchodce.PAKO.ll píše:transportér 2,4D z 91 bez turba mi nechce a nechce umřít , olej vysloveně nežera ani po 750 oookm , Dukáto TDI 2.8 2001 má již 5OOoookm a dřív zhnije než dojede. Tranzit 2012 umí upalovat 180 po dálnici ,ale náprava hlučná ,motor hlučnej...elektronika do toho nebezpečně kecá. Ducato z 2013 tiché ,spolehlivé ,zato má orvaný zrcátka jak kdyby byly ze skořápek,ramena zrcátek taky, kde má být ocel jsou všude PETky . Co se týče aut ,mám rád "důchodce".Levní nenároční pracanti co ještě znají své řemeslo a fungují. A hlavně je to ekologické .
Renault Trafic 1,9DCi, 100k, rok 2002. 9 místný. Nyní najeto asi okolo 500.000 km. Mám ho 9 let, a navozil jsem mnoho desítek tun železa. I když na to není určený.
Nyní mu dávám za odměnu do nafty příměs K-GARD.. Motor ožil, krouťák více od spodu, lepší starty a hlavně v zimě. Není to fake, toto můžu doporučit

Jo,jo,jo, kdo si koupi pracovni auto s hromadou RJ ma o zabavu postarano. Kdyz vidim co obcas musim resit na civilnim aute, zlaty dodavecky
Mam jako pracaky Partnera (neshnije nikdy ma na sobe kila zinku az to nechapu), Caddy (hnije standardne), Navaru (hnije desive) a Transita (hnije standardne) a toho mam asi nejradeji. Vsechno stary vrany RJ pouze pro rizeni vstriku. O auta se staram, neseru do toho zadne fritaky a podobne hnusy a auta jezdi vecne. Zadny longlife, menim u vseho po 10k, abych si nemusel psat tachace. Je to osvedcene a pohodlne. V dnesnich cenach stoji polosyntak nic. Protoze zazraky s povinnou SIM kartou co bude hlidat, ze nejsem v nebezpeci a volat mi pomoc opravdu nechci. Az shnijou pujdou kamaradum klempirakum na opravdu a budou, jako nove.
Mam obavu, ze tuto tridu aut dostane ze silnic az rocni technicka, specialni eko dane, zakaz vjezdu do center mest ci jina kravina, kterych maji stale plnou hlavu.

Mam obavu, ze tuto tridu aut dostane ze silnic az rocni technicka, specialni eko dane, zakaz vjezdu do center mest ci jina kravina, kterych maji stale plnou hlavu.
Sestra si dala připravit do autoservisu auto na STK. Má zaplatit 13 000Kč. Zdá se jí, že jí natáhli na hůl. Nemělo by být automatické, že když náklady překročí nějakou běžnou částku, tak že se zákazník napřed o opravách informuje, aby je schválil? Dával jsem teď do opravy elektrický hoblík. Vyžádali si můj telefon, že mi po objevení závady sdělí částku za opravu a že jí musím odsouhlasit. Neměl by takový postup platit i aut?
To bych jim nezaplatil,bobik píše:Sestra si dala připravit do autoservisu auto na STK. Má zaplatit 13 000Kč. Zdá se jí, že jí natáhli na hůl. Nemělo by být automatické, že když náklady překročí nějakou běžnou částku, tak že se zákazník napřed o opravách informuje, aby je schválil? Dával jsem teď do opravy elektrický hoblík. Vyžádali si můj telefon, že mi po objevení závady sdělí částku za opravu a že jí musím odsouhlasit. Neměl by takový postup platit i aut?
Příprava na stk znamená jen kontrolu toho co je na stk vyžadováno a v případě zjištění závady konzultace se zákazníkem.
Nedovedu si představit co by tomu muselo být aby to vyžadovalo opravu za 13 tis. Zkrátka viděli ženskou tak jí natáhli.
XpertMill, Gravos, Ninos, Galaad
IQ156
-1500Kč, -520Kč, -1čokoláda, - 28000Kč
www.freeair.cz www.rotexelectric.eu www.retrofitcnc.cz
IQ156
-1500Kč, -520Kč, -1čokoláda, - 28000Kč
www.freeair.cz www.rotexelectric.eu www.retrofitcnc.cz
Hmmm - to je všechno OK - ale (pokud je ten servis takový, jak se jeví z diskuse), jak jim prokáže, že s tím nesouhlasila?robokop píše:ze zakona musi kazde vicenaklady presahujici puvodni odhad tusim o 20% nechat odsouhlasit
Leda snad z výpisu mobilního operátora, že s ní v té době netelefonovali - ale i to se dá obejít z jejich strany tím, že jí včas zavolali pod úplně jinou záminkou a pak ten hovor mohou vydávat za souhlasný z její strany ... (ale to už uvažuji příliš dopředu

teoretizujete pěkně - nicméně netušíme co "sestra" při zadávání zakázky skutečně podepsala.
autoservisy jsou podvodníci tak nějak z principu (jako většina služeb) - ale nejsou blbí, aby "předražili" zakázku stylem, že chtějí výrazně víc peněz než domluvili na začátku.
autoservisy jsou podvodníci tak nějak z principu (jako většina služeb) - ale nejsou blbí, aby "předražili" zakázku stylem, že chtějí výrazně víc peněz než domluvili na začátku.
Víťa - BF20 - upraveno na CNC + Mach3 + SS, soustruh CJM250, MK3 Průša, ostřička nástrojů
- robokop
- Site Admin
- Příspěvky: 22887
- Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
jj vim prd jak to skutecne bylo
ale snazim se rict ze existuji efektivni prostredky
a i ty servisy to moc dobre vedi a malokdy si dovoli jit prez tyhle veci protoze by neuspeli
velkou chybou je se pak nebranit
btw podepsana smlouva ktera ma body odporujici zakonu je taky vec
budto jsou neplatne ty body nebo rovnou cela smlouva a coika by je za to pokutovala mnohdy velmi bolestive
nedavno jsem pomahalresit problem se servisem - pretazene srouby na vstrikovacich nafty diky kteremu popraskali drzaky a ty nasledne poskodili vacku a vpodstate se oddelal motor
bylo kolem toho spoustu tahanic protoze to pak opravoval jinej servis a nasledne se jeste prokazalo ze ten prvni pouzil v dobre vire utahovaci momenty predepsane v neoriginalni databazi ktera konsoliduje data pro vice znacek a ty byli spatne
ten co tu skodu opravoval se pokousel na tom napakovat ale presne takhle neuspel
proste se zacli branit a zejmena ta firma co za to vlasne mohla (uvedenim chybnych dat) se do toho vlozila a rekla ze demontaz motoru a sundani hlavy proste platit nebude atd...
tj branit se lze vzdy
ale snazim se rict ze existuji efektivni prostredky
a i ty servisy to moc dobre vedi a malokdy si dovoli jit prez tyhle veci protoze by neuspeli
velkou chybou je se pak nebranit
btw podepsana smlouva ktera ma body odporujici zakonu je taky vec
budto jsou neplatne ty body nebo rovnou cela smlouva a coika by je za to pokutovala mnohdy velmi bolestive
nedavno jsem pomahalresit problem se servisem - pretazene srouby na vstrikovacich nafty diky kteremu popraskali drzaky a ty nasledne poskodili vacku a vpodstate se oddelal motor
bylo kolem toho spoustu tahanic protoze to pak opravoval jinej servis a nasledne se jeste prokazalo ze ten prvni pouzil v dobre vire utahovaci momenty predepsane v neoriginalni databazi ktera konsoliduje data pro vice znacek a ty byli spatne
ten co tu skodu opravoval se pokousel na tom napakovat ale presne takhle neuspel
proste se zacli branit a zejmena ta firma co za to vlasne mohla (uvedenim chybnych dat) se do toho vlozila a rekla ze demontaz motoru a sundani hlavy proste platit nebude atd...
tj branit se lze vzdy
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)