Stránka 3 z 3

Re: eddy-current absorber

Napsal: 18. 9. 2016, 7:25
od Mex
Když už do toho budeš dávat takové úsilí, tak už by si to zasloužilo i nějaké řízení a diagnostiku.
Takže proud do cívek ovládat pomocí PWM, nejlépe ve více větvích, takže pro malé magnetické toky budeš budit jen některé cívky.
Otáčky snímat nějakým jednoduchým čidlem (děrovaný kotouč nebo nějaká rozeta a optické čidlo).
Pak budeš moct např. nastavit režim konstatního krouťáku, nezávisle na otáčkách (samozřejmě jen v rozsahu, který umožní cívky).

Re: eddy-current absorber

Napsal: 18. 9. 2016, 8:31
od fmodel
lubos píše:Uvažuješ že bude brzda provozována jen poblíž těch otáček co potřebuješ nebo i někde jinde?
Ono pokud by se to mělo třeba provozovat na 6 a na 12 tis rpm tak by se to asi muselo řešit tak aby bylo možno přepojovat cívky dle potřeby.
Nejsem nějak znalej elektroniky ta že jen jak to znám .Regulátor je ovládanej z programu brzdy a stabilizuje buď otáčky nebo kroutící moment tak že je při tom možné měnit nastavení managementu motoru.co se týče otáček tak se volí rozsah od-do a pak se spustí měření výkonu třeba 6000-12000 ,dáš plnej plyn a spustí se měření.
S retardérem problém nebejvá jen když je výkon motoru na hranici retardéru tak jeho ohřátí nedovolí plnou zátěž.

Tady jsou grafy retardéru podle velikostí http://www.dynomitedynamometer.com/eddy ... rts.htm#20" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: eddy-current absorber

Napsal: 18. 9. 2016, 8:37
od fmodel
Mex píše:Když už do toho budeš dávat takové úsilí, tak už by si to zasloužilo i nějaké řízení a diagnostiku.
.
Regulaci budu používat zřejmě z velké brzdy (podle výrobce v tom není problém ) sám bych se do toho regulátoru nepouštěl to by musel bejt na kliku :D