Stránka 3 z 3
Re: Jaký materiál?
Napsal: 12. 12. 2021, 5:59
od Mylan
Tak som sa zase "dozvedel"! Mal som Škodu 125, mam Zetor 25, 6911 a 6945. Nikdy som tu neriešil "zlate české a moravské ručičky" a to je hodne dlhý zoznam. Suprové je to riešenie problémov "šak to dodrbali už pri výrobe".
Re: Jaký materiál?
Napsal: 13. 12. 2021, 1:51
od lubbez
Těch "pionýrů" jsem měl docela hafo. Fakt je, že podle kvality oleje se zasíraly svíčky, některej jezdil jak z praku, některej přes veškerou snahu ne. Ale zas tak hrozný jak se tady píše tedy fakt nebyly. Na jednom z nich jsem jezdil dva roky do fabriky do práce každej den a dobrý. V zimě sice trochu drsnější. To se akorát stavěl Barrandovskej most za Startky mě hlídači pustili na pontóny a byl jsem v Modřanech za chvilku. Jezdil jsem na odpadní technickej benzín, ve kterým se umývaly součástky, ricínovej olej a kousek naftalínu.
Re: Jaký materiál?
Napsal: 13. 12. 2021, 2:44
od jenicek
A já proč vždycky když jedu přes Barranďák cejtim takovej smrad...

Re: Jaký materiál?
Napsal: 13. 12. 2021, 2:54
od Mex
No co smrad, to vem čert.
Ale jak mohl ten socialismus prosperovat, když ho Luboš takhle šidil na daních?
Re: Jaký materiál?
Napsal: 13. 12. 2021, 5:16
od lapa
lubbez píše: ↑13. 12. 2021, 1:51
... a kousek naftalínu.

- ale otazka - roli ceho plnil ten naftalin?
Nasel bych si jeho slozeni na webu, ale stejne motorum nerozumim ... takze bych to asi nedal dohromady.
Re: Jaký materiál?
Napsal: 13. 12. 2021, 5:23
od packa
naftalín sepoužíval na zvýšení oktanového čísla - jinak motor klepal .