Stránka 3 z 3
Napsal: 23. 2. 2010, 8:47
od potraviny
Jo dobrý, rval jsem je tam, co to šlo

a drží to
Koupil jsem gufero určený pro nalisování na hrubé osazení, prý je prapet větší na rozdíl od jiných, slova odborníků. Mají prý více gumy po obvodě a kroužek stejný. Nevím nemám s tím zkušenosti, důležité je, že to drží.
Napsal: 23. 2. 2010, 10:19
od petr213
Ahoj,
hoď sem nejaké foto jak si udělal to dno. Taky jsem o tom uvažoval, ale zdálo se mě tam na těch dvůch stranách málo masa. Měl jsem to rozdělané, protože jsem měnil ty dvoukola za kovová.
Petr
Napsal: 23. 2. 2010, 10:55
od potraviny
Napsal: 23. 2. 2010, 12:31
od Josef
Pokud se potkávají vždy ty samé zuby, je nutno si označit polohu kol pro příští demontáž, montáž, aby se daly stejně.
V druhém případě se zaběhnutá kola mohou montovat jakkolov pootočená.
Jen je potřeba používat velmi jemný prach, popřípadě brusnou pastu kapánek zředěnou, aby se to dalo potírat.
Napsal: 23. 2. 2010, 7:17
od potraviny
Tak jsem dnes překontroloval po včerejšku těsnost a vypadá to OK
Jen jsem zjistil, jak už tu někdo psal, přetlak v celém vřeteníku. Nahoře na vřeteníku mám olej.mazací zátky s kuličkou a navím jak je to možné, olej vychází tlakem zpět, tedy ven.
Dělo se asi tak po 30min provozu. No a tak jsem navrtnul jeden imbus šroub M6 vrtákem 2,5mm turch celým šroubem a tak to bude snad taky OK. Pokud bude mít snahu něco vyprsknout ven, zůstane to vlastně v hlavici imbusu, jako v misce a nateče zpět do vřeteníku.
Na levé mazací zátce je ta kapka oleje, po navrtání toho šroubu se zatím nic neděje. 
Napsal: 25. 2. 2010, 9:18
od potraviny
Tak jsem včera opět makal a dirka ve šroubu velmi pomohla.
Asi po 2hod. provozu nikde ani známka oleje.

Napsal: 4. 8. 2010, 6:21
od kuboj
A už se nějak usadila a snížila hlučnost té převodovky poté co plave v tom oleji. Nebo je to stejné jako když je kovová převodovka nasucho ?
Napsal: 6. 8. 2010, 3:51
od potraviny
Je to lepší, možná by to chtělo jiný modul zubů ale na druhou stranu mám řádně mazaný ložiska
