Stránka 3 z 3
Re: Stykač 80V/400A
Napsal: 6. 1. 2011, 2:39
od Kasper
Na co to má bít?
Mám ještě nějaké co jsem stavěl elektromobil. Zkoušel jsem ho max. na 96V 300A a nehřál se tak 400A by taky zvládl.
Re: Stykač 80V/400A
Napsal: 6. 1. 2011, 2:56
od lubos
Re: Stykač 80V/400A
Napsal: 6. 1. 2011, 7:00
od Kilovolt
kurnik vždy sem chtěl elektromobil na ježdění do práce-ale to je peněz jak za limuzínu

-jak je v tom řešený topení?
Re: Stykač 80V/400A
Napsal: 6. 1. 2011, 7:43
od lubos
Topení jsem zatím neřešil ale jsou dvě možnosti bud do motoru ( elektromotor je vzduchem chlazený ale mám rozdělanou i verzi na vodní chlazení) a pak klasicky do topení a nebo vpřípadě velké zimy webasto topení. Největší řacha jsou baterie ( cca 120 tis s dojezdem až 100km a životností 3000 cyklů při 80% kapacity až 5000 cyklů při cca 70%) zbytek se dá udělat několika způsoby v závislosti na účinnosti. Motor co jsem si do toho dělal má účinnost až 93%. Včera jsme byli na felu a zkoušeli různý zátěž při nízkých otáčkách tak vnejhorší účinnosti 50% jsme byli na 600 otáček a 42Nm. Je to hraní.
Re: Stykač 80V/400A
Napsal: 7. 1. 2011, 5:49
od Kasper
Motor nic neohřeje, aspoň správně navrhnutý. U prvního auta jsem měl fén a než jsem vyjel tak jsem s ním vyhřál auto a potom ho nechal na 100V stejnosměrných a normálně topil sice míň v druhém autě mám Webasto. U Superbu co se teť připravuje je elektrické teplovodní.
Baterky budou za nějakou dobu za rozumné peníze, budeme vyrábět i tady v čechách zatím je na tom nejlíp čína.
A jako odpojovač v žádném případě mosfety nebo jakýkoliv polovodič, když jsem stavěl svůj první regulátor tak mi kvůly zkratu jednoho mosfetu dvakrát ujelo celé auto.
Re: Stykač 80V/400A
Napsal: 7. 1. 2011, 6:50
od motorovy
Kasper píše:U Superbu co se teť připravuje je elektrické teplovodní.
ste z evcgroup?
Re: Stykač 80V/400A
Napsal: 7. 1. 2011, 5:34
od Kasper
Nejsem z EVC, ale kluky dobře znám. Superba vlastní VUT, EVC pouze předělávalo(
http://www.elektromobily.org/wiki/SUPERBEL).
Byli jsme dřív klub a jeden dobrák to rozhádal, teť jsme
www.asep.cz
Prošel jsem ty předcházející odkazy a vidím že další podobný nadšenec.
Musím říct že mě zamrzelo vitěství v soutěžě elektromobilů protože si myslím že retro kabriolet je silně sezoní věc a elektromobil je nejlepší auto pro dení ježdění do práce a ne nato aby to půl roku bez účinku stálo v garáži.
Regulátor jste dotáhly trochu dál než já, sice bych ho rači stavěl na viší napětí, ale grafický displej se zobrazením výkonu je super, ještě to nakombinovat s BMS by bilo super, jestli chcete kluci na něm pracují tak vás můžu zkontaktovat.
Něco zajímaváho od konkurence.
http://www.kellycontroller.com/