Stránka 3 z 273
Napsal: 7. 9. 2010, 4:12
od robokop
uz jsem se tesil na prirustek k te temer dokoncene 3konovce a smula
motor
Napsal: 7. 9. 2010, 4:14
od Jan Danda
Všem se omlouvám,za zbytečné zmatky.Včera ,než jsem to fotil,zeptal jsem se jestli smím fotit, (soukromý pozemek) a že je to pro kamaráda,který má zájem.A nebyl problém.Ještě jednou se omlovám,za zbytečnou cestu.
Napsal: 7. 9. 2010, 4:26
od robokop
v poho
cestou jsem v antiku potkal takovou peknou kovadlinu akorat velikost do me dilny
Napsal: 8. 9. 2010, 10:08
od magi
Napsal: 8. 9. 2010, 10:49
od magi
Pár nových fotek aby bylo vidět že se neflákám. Můj osvědčený datalogger (moc mi pomohl při diagnostice výměníku v práci) s 6ti teploměry se vylepšil o otáčkoměr, z důvodu testování spalovacího motoru. Další fota je řízení CNC plasmy v novém kabátě - veliký prosklený rozvaděč mě obtěžoval. Osazen panelový touchscreen IBM a driver s napájením vestavěn do rackové skříně od průmyslového PC Advantech. Zítra snad konečně přijdou na řadu ty řemenice ke generátoru.
Napsal: 9. 9. 2010, 6:31
od magi
Generátor je vymontovaný, ale bude to trošku ořech. Je samosřejmě v přírubovém provedení (což jsme věděli) a leze z něj krátká kuželová hřídelka. Navíc v něm evidentně bydlely myši, které sežraly izolaci kabelů. Divím se, že mi to při zkoušení nevyhořelo. S velkou řemenicí na stabilák to taky nebude až tak jednoduché, budou se do ní muset přivařit jakési sloupky pr. 40mm, do kterých se na soustruhu udělá osazení, které zapadne do zámků na setrvačníku stabiláku. Zárověn jimi budou procházet šrouby.
Napsal: 10. 9. 2010, 9:23
od magi
Velká řemenice je osazená na stabiláku.
Napsal: 10. 9. 2010, 11:43
od Ben Ash
já se z tebe poseru, umluvit tě abys na soustruhu něco utočil to si musim udělat sám a ejhle najednou to jde

Napsal: 11. 9. 2010, 12:02
od magi
To víš, tady je přece jen ta hnací síla v úplně jiné dimenzi.

Napsal: 15. 9. 2010, 10:11
od Baťa1
prochaska píše:Super, to by mě nenapadlo, že nějaký motor může běžet na sádlo

Já dokonce mám knihu o různých spalovacích motorech kde jsou i motory na prachové uhlí, píší tam že tam byl problém s opotřebením, popel při konci výbuchu byl žhavý a jak se dotknul naolejované stěny válce tak se pod tím popelem vytvořili olejové páry které částečku vymrštili zpět do prostoru a jakmile nastal výfuk tak vyletěl popílek ven, ale stejně i tak bylo opotřebení válců velké, myslím že s dnešními teflonovými a fšelijaakými tvrdochromy a jinými technologiemi by to fungovalo, bohužel ekologie nám neumožní to použít, mě nasralo už jen zrušení motorárny v JAWě, padesát let se tam vyráběli dvoutaktní motory a pro EU jso dobré jen ty Japonské a Čínské ku.vy

............
Napsal: 15. 9. 2010, 10:29
od magi
Pokračování, na generátoru je už řemenice. Poslední fotka je z práce - motor ze 150kW KJ odjíždí na GO.
Zítra by se Slavia teoreticky mohla rozjet už s generátorem.
Napsal: 16. 9. 2010, 8:24
od magi
Generátor je už v patkové verzi. Lehce jsem to odfláknul, ale na vyzkoušení to bude dostačující.
Napsal: 16. 9. 2010, 9:29
od magi
Tohle je úplně přesný, kam se potřebuju dostat. Je krásně vidět i výměník spalin.
http://www.youtube.com/watch?v=FyJdojJJ ... re=related
Napsal: 16. 9. 2010, 9:44
od Mad_BOXs
Napsal: 17. 9. 2010, 5:19
od magi
To žárovkový tablo je úžasný

Umělá zátěž jak cip
Já mám na toto nachystané dvě krásné topítka po 1500W.