Stačilo by Vám k novějším verzím mít algoritmus pro řezání? Mám už něco naskriptované v Blenderu, dvě verze, můžeme se na ně podívat. Já bych se totiž daleko raději věnoval ovladači. Vy už máte všechny ty nastavení a UI a tak dále připravené. Numpy ani tu druhou knihovnu nebude potřeba vůbec, případně Numpy snad ničemu nevadí, ta importovat jde, jestli tomu dobře rozumím. Kromě toho bych se rád věnoval výrobě, ale se mnou to momentálně vypadá bledě. Jedu na Linuxu a ne a ne rozjet 3d tískárnu, co tiskne jen z W a Maca.

Mám tam zatím 6 os, ještě chci X2 a Y2, abych mohl na stejnou přesnost jet 2x rychlejc. Je na tom už teď dílů jak na kostele. Navrhuju 3-fázový BLDC motory, i na vřeteno.

Detail os B a C

Servomechanismus sklíčidla 1:27

Návrh ovladače, co se mi podařil cvičně rozchodit na Arduinu UNO.
Ovšem vymyslel jsem si, že chci Bezierovy křivky, a znamená to v důsledku zas další nový typ G kódu. Dočetl jsem se totiž, že jít z bodu do bodu je už dneska old school.
Celkově se s tím dá celkem vyhrát si, řeknu Vám.