
A jako bonus to ještě má pořád přesnou geometrií.
Mám. Zápich s následným posunem současně s pootočením, a pro zpětnou vazbu to vzít do fabriky, aby bylo vidět co a jak. Trvalo by to dýl jak v ozubárně, nebylo by to tak přesný, muselo by se spolehnout na zaběhnutí, a mohlo by se podařit to, že jednu aplikaci která by byla nenávratně v háji půjde aspoň nějak zachránit. Potřeboval bych k tomu 6 věcí, dvě mám, třetí a čtvrtou se chystám pořídit, a dvě se budou budou muset vyrobit, materiál už je na obě doma. Ale je asi lepší se o tom vůbec nezmiňovat a dělat si svý.
Penězma jsem nic nedotoval, jen trochou času.
Asi nejlepší by bylo to soukolí si konečně zkusit doopravdy vyrobit.DwPetr píše: ↑31. 10. 2018, 7:13Mám. Zápich s následným posunem současně s pootočením, a pro zpětnou vazbu to vzít do fabriky, aby bylo vidět co a jak. Trvalo by to dýl jak v ozubárně, nebylo by to tak přesný, muselo by se spolehnout na zaběhnutí, a mohlo by se podařit to, že jednu aplikaci která by byla nenávratně v háji půjde aspoň nějak zachránit. Potřeboval bych k tomu 6 věcí, dvě mám, třetí a čtvrtou se chystám pořídit, a dvě se budou budou muset vyrobit, materiál už je na obě doma. Ale je asi lepší se o tom vůbec nezmiňovat a dělat si svý.
Penězma jsem nic nedotoval, jen trochou času.
Jestli to chlapi pochopili tak, že někdo na FA3 dokáže to co na Oerlikonu, za hodinu a za 500,- tak jejich reakce chápu, ale o tohle mi nikdy nešlo.
A vůbec bych to nemusel řešit, protože si umím poradit i jinak. Ale zajímá mě to, a byla by to dobrá věc.
ON ALE CHCE VYRÁBĚT DIFERÁK DO ZÁVODNÍHO AUTA chtěl aby to vydrželo pár závodů
podle mě to je naprosto marný - někteří prostě zjevně nikdy nepochopí, že důvod, proč se vyrábí místo kuželového kola s přímým ozubením kola s ozubením "v nějaké křivce" není v tom, že by to bylo pro srandu králíkům, ale protože ten převod je pak schopen přenášet daleko větší výkon a hlavně je diametrálně tišší a s vyšší kinematickou přesností.
Zase když se dělá jeden kus tak se ekonomika nemusí tolik řešit, klidně je možné, že pár hodin na pětiose vyjde levněji než týden shánění někoho, kdo to udělá "jak se má". A pokud tu pětiosu má volně k dispozici, tak je to ještě jednodušší