Stránka 34 z 39
Re: Klimbíkův Strigon MF250
Napsal: 5. 9. 2020, 6:36
od Klimbik
Carl_FM píše: ↑5. 9. 2020, 6:00
A neohnul jsi ji? Nebo je problém v kulise, špatná aretace polohy?
No to uz me taky napadlo. Jestli jsem vidlicku neohnul jak jsem se tu horni osu snazil dostat ven. Ale myslim ze vidlicka je litinova, nevim jestli by sla tak lehce ohnout. Asi budu muset do te prevodovky vlezt :/ ale uz jsem koukal, ze se bude vyndavat pekne blbe. Pujde ten dekl ven asi spolecne s dvema spodnima osama
Re: Klimbíkův Strigon MF250
Napsal: 4. 10. 2020, 3:19
od Klimbik
další díl:

Re: Klimbíkův Strigon MF250
Napsal: 7. 10. 2020, 7:56
od Klimbik
tak další, teď už 24. díl renovace frézky!

Re: Klimbíkův Strigon MF250
Napsal: 7. 10. 2020, 8:43
od fmodel
Mrzí mě že jsem tu hydraulickou brusku na díry poslal do litinového nebe ,měl bys tak 200 dílů co dělat

Re: Klimbíkův Strigon MF250
Napsal: 7. 10. 2020, 8:53
od Klimbik
boze muj, ani nevim k cemu takovy stroj je

Re: Klimbíkův Strigon MF250
Napsal: 25. 10. 2020, 11:43
od Klimbik
a dalsi dil, tentokrat hlavne tmeleni a brouseni:

Re: Klimbíkův Strigon MF250
Napsal: 31. 10. 2020, 11:10
od Klimbik
poradte prosim, jestli nova ozubena kola do prevodovky vretena (jsou dve 43Z a 24Z) co prijdou, mam nechat zakalit zuby, nebo je to zbytecne. material bude C45. diky!
Re: Klimbíkův Strigon MF250
Napsal: 1. 11. 2020, 7:14
od novic
Rozoberal som dva stroje a ani v jednom neboli kalene ozubenia. Na sv 18ra je tuším zakalene len v lyre jeden pár.
Re: Klimbíkův Strigon MF250
Napsal: 1. 11. 2020, 7:30
od testone
Klimbik píše: ↑31. 10. 2020, 11:10
poradte prosim, jestli nova ozubena kola do prevodovky vretena (jsou dve 43Z a 24Z) co prijdou, mam nechat zakalit zuby, nebo je to zbytecne. material bude C45. diky!
no skoro by asi bylo vhodné si něco naštudoval o korekcích ozubení
ta nová (pokud jsou to ta univerzální běžně prodávaná) kola tam na 99% nebudou pasovat, přestože mají stejný modul a počet zubů
Re: Klimbíkův Strigon MF250
Napsal: 1. 11. 2020, 7:32
od atlan
To dobrusi flexou a bude

Re: Klimbíkův Strigon MF250
Napsal: 1. 11. 2020, 8:39
od Klimbik
Novic: tady asi jsou kalene, podle te barvy na obrazku
Testone: nestras, ja doufam ze budou.
Re: Klimbíkův Strigon MF250
Napsal: 1. 11. 2020, 11:19
od pafik
C45 (12050) je ocel, určená k zušlechťování. To se zuby na kole zakalí a pak se popustí na určenou tvrdost. A celý ten proces se jmenuje zušlechtění.
Už jsem ti to někde psal.
Re: Klimbíkův Strigon MF250
Napsal: 1. 11. 2020, 12:05
od Klimbik
ja to chapu, ale nekdo mi zase psal ze je to zbytecne zuslechtovat (zakalit), ze to vydrzi i tak hodne. A jelikoz nevim kde a kdo by mi to zakalil (zuslechtil:)), tak se snazim zjistit, jestli by to teda v klidu slo nechat i nezakalene (nezuslechtene:))
Re: Klimbíkův Strigon MF250
Napsal: 1. 11. 2020, 12:20
od xener
to si akoze nechas ujist takuto prilezitost? kupis horak, zakalujes, tocis dalsie naucne videa a posuvas ludstvo stale vyssie a vyssie

Re: Klimbíkův Strigon MF250
Napsal: 1. 11. 2020, 2:50
od Petr68
Tyhle ozubená kola, které se dnes dají celkem levně pořídit jsou jen polotovary, které si upravíš jak potřebuješ, necháš zušlechtit a použiješ.
Testone má samozřejmě pravdu s korekcí ozubení a kolo nemusí zaručeně pasovat, ale tím se netrap, protože dokud ho tam fyzicky nestrčíš, tak to stejně nepoznáš.
Ten kdo ti napsal, že tam kolo bez zušlechtění vydrží má pravdu, otázkou ale není jestli vydrží, ale jak dlouho vydrží. Můžeš ho taky vyrobit z hliníku a nebo silonu. Taky tam vydrží třeba dvě minuty, možná tři kdo ví
Tím chci říct, že vím co je to za pakárnu tohle rozebrat a já bych na tom moc nešetři a udělal to tak, jak to má být.
