Stránka 41 z 273

Re: Magiho výzkumný ústav

Napsal: 30. 10. 2011, 10:28
od magi
Ejektorové trysky, které používá Kroll i jeho čínský kopírák jsou pořád jedny a ty samé a sice nám dobré známé americké Delavan.
http://www.delavaninc.com/siphon.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Takže by měly jít koupit buď u zastoupení Kroll CZ, nebo u prodejce těch Číňanů, nebo je v CZ prodává ještě firma Václav Šlitr (prodejce hořáků Riello).
http://www.krollczech.cz/cs/ejektorova- ... y-d23.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.toptezadarmo.cz/cenik/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.riello.cz/trysky/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jsou i na E-bay, stačí vyhledat "waste oil burner nozzle Delavan".

Re: Magiho výzkumný ústav

Napsal: 30. 10. 2011, 10:36
od Ben Ash
Tak to gró bychom měli, ještě ten zblitek :-)
-------------
Ouha teď koukám že jsou ty médoa přehozená, myslel jsem že středem jde vzduch, ale je to stejně jako u pistole, jenom tam není jehla.

Re: Magiho výzkumný ústav

Napsal: 30. 10. 2011, 10:42
od magi
Jo taky jsem se koukal, že je to naopak, než jsem mysleli.
No ono je to logické, je to Ejektor - hnací médium jde okolo a hnané středem.
Když by to bylo naopak, byla by řeč o Injektoru
Zajímavé je, že Danfoss tyhle trysky nedělá, ale zase dělá jinou zajímavou věc - Oil Preheater
http://heating.danfoss.com/xxTypex/1488 ... SIT54.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Magiho výzkumný ústav

Napsal: 30. 10. 2011, 11:19
od magi
Ještě si taky přečti na stránkách Kroll CZ ty zásady instalace hořáků.
Pokud hořák jede v teplovodním kotli, tak musí mít vratka do kotle teplotu minimálně 80st.C protože rosný bod těžkých olejů je cca 70st.C.
Pokud se toto nedodrží, docházi k nedokonalému spalování, kondenzaci a úkapům.
Tohle vysvětluje ostrou diskuzi na TZB okolo teplovodního kotle EdisGas, že se měřičům emisí zbláznily budíky a že mají všude po baráku zápach ze špatně spáleného oleje.
Vratka na 80ti st.C je celkem šílenost, dost si to nedovedu představit. Jediná cesta je hnát kotel na max výkon, směšovací 4-cestná armatura a všechno valit do aku nádrže. Při tomhle provozu bude mít teplá větev kotle ke 100 st.C

Re: Magiho výzkumný ústav

Napsal: 31. 10. 2011, 6:11
od robokop
to uz zacina bejt zajimavy
jak ma voda v kotli pod 100 stupnu tak me to nebavi :twisted:

Re: Magiho výzkumný ústav

Napsal: 31. 10. 2011, 6:34
od magi
No to je mi úplně jasný :D :D
Speciálně pro tebe dvě fota z parní kotelny naší babriky.
3ks parní kotel Sigma Slatina Brno, výkon 2,5 t/hod páry, teplota napájecí vody 105 st.C, jmenovitá teplota páry 192st.C, teplosměnná plocha 69m2, max. pracovní přetlak 12bar
3ks monoblokový plynový hořák typ APH 30 PZ, výrobce PBS Třebíč, jmenovitý výkon 1,86 MW, účinnost cca 90%, spotřeba na plném výkonu cca 335m3, palivo zemní plyn, dvojpolohová regulace.
Celková spotřeba ZP ve špičce až 8000m3/den, návratnost kondenzátu cca 90%.
Myslím, že ta spotřeba zas až tak zajímavá není :lol: :lol: , je to okolo 1,2 - 1,5 mega CZK za měsíc.

Bohužel vyšší provozní teplota činí celé zařízení méně hospodárnějším a více ztrátovějším.
U nás ve farbrice se řeší stavba nové kotelny a zásadní otázka je, zda je nutné aby kotelna dávala tlak páry 8bar, nebo stačí míň.
Došlo se k závěru, že se musejí v provozech udělat taková opatření aby stačilo míň.

Re: Magiho výzkumný ústav

Napsal: 31. 10. 2011, 4:47
od magi
ajajaj :(
ceny originál Kroll dílů bez DPH
ejektorová tryska Ø 1,1mm DA11 - 1500,-
adaptér trysky - 640,-

Re: Magiho výzkumný ústav

Napsal: 31. 10. 2011, 7:02
od Ben Ash
Hmm to teda nepotěší.

Re: Magiho výzkumný ústav

Napsal: 31. 10. 2011, 9:29
od magi
Tryska - Ebay - 17 USD a zbytek dodělám, nebudu dávat za kus usranýho provrtanýho šestihranu 700,- nebo kolik to bylo :evil: :evil:

Jo a u Peugeota teče chladič, ti Francouzi jsou taky národ ................, no nebudu to pitvat.
Na chladiči je plastová bočnice (nic neobvyklého), z ní leze dole vývod DN cca 40 a my normálně smýšlející bychom na něj napáskovali hadici.
Ale Francouzi tam mají jakýsi "konektor" s drátěnou pojistkou a na hadici je naroubovaný protikus okovaný plechem. To celé je zasunuté v tom "konektoru" v chladiči. Ten plech po čase zrezaví a tím jak to rzí nabyde, tak ten plastový "konekor" na chladiči praskne. Prej u Peugeotů naprosto běžná závada.
To ješte není vše, ta pokroucená hadice je na druhé straně "srostlá" s takovou hnusnou pokřivenou trubkou, ta vede až kamsi do řiti nahoru k motoru a ta trubka z hadicí údajně má stát cca 5tis.
Asi budu jezdit vlakem, už toho mám akorát po krk s krámama jedněma, jeden střep větší jak druhej :evil:

Re: Magiho výzkumný ústav

Napsal: 31. 10. 2011, 9:51
od Ben Ash
Jak tě znám, tak bych se ani nedivil kdybys to nahradil polypropylenem :-)

Re: Magiho výzkumný ústav

Napsal: 31. 10. 2011, 9:57
od magi
Ty, ať nad tím přemýšlím z ktrerékoliv strany, tak asi tohle nevyřeším.

http://www.peugeot-club.com/forum/viewt ... ?tid=62097" onclick="window.open(this.href);return false; - je to přesně tenhle problém.

a tento chladič by měl být on http://www.autodilyaaa.cz/chladic-vody- ... /d-114981/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Magiho výzkumný ústav

Napsal: 31. 10. 2011, 11:36
od QNX
Magi: budeš tu trysku objednávat z Ebay? O jeden kousek bych měl taky zájem.

Re: Magiho výzkumný ústav

Napsal: 1. 11. 2011, 5:19
od magi
Ještě čekám až se vyjádří ostatní prodejci, ale jestli to bude v podobné cenové hladině, tak to fakt vypadá na ten Ebay. Budu s tebou počítat.

Re: Magiho výzkumný ústav

Napsal: 1. 11. 2011, 6:26
od robokop
a co tehle kotlik :-)

Re: Magiho výzkumný ústav

Napsal: 1. 11. 2011, 8:54
od Avenger
Co je to za hybrida? To vidím poprvé. :D To je železniční rychlovarka nebo co? :D