Stránka 6 z 11
Napsal: 19. 1. 2009, 12:47
od p.mus
klestinu prodává
Datron.sk
Napsal: 19. 1. 2009, 3:41
od kovohemil
Napsal: 19. 1. 2009, 4:02
od Pupak
Ta klestina od Datromu neni na Atas pouzitelna a Hanol sice prodava jen 1/4" klestinu, ale matice v nabidce take nejsou.
V Eshopu Bosche jem objevil klestiny,ale za 999Kc/kus. Ty se normalne zblaznili.
Napsal: 19. 1. 2009, 4:09
od kovohemil
Napsal: 19. 1. 2009, 4:18
od dyntyd
Napsal: 19. 1. 2009, 5:49
od Pupak
Diky za typy.Nejak jsem to prehledl a ty klestiny snad budou OK.
Jeste ty matice.
Napsal: 19. 1. 2009, 7:30
od kovohemil
dej vědět kde jsi sehnal tu matici , taky mě to čeká
Napsal: 19. 1. 2009, 7:54
od dyntyd
Matice najdeš na webu , ale s těmi kleštinami byl problém , našel jsem pouze jednu firmu a to tuto .... nevím jak vy .
Napsal: 28. 1. 2009, 6:47
od Pupak
Jeden poznatek z provozu vretene. Vreteno je evidentne navrzene pro rozsah otacek od 15 - 24 tis / min. Pri nizsich otackach se uz dost projevuje nedostatecne chlazeni.Problem je resitelny pouze na ukor vykonu,nebot je treba dost rapidne zmenit U/f chrakteristiku menice a pri 400 Hz dat max 180V.Proud nastavit na 2.8-3A.Za techto podminek lze provozovat vreteno od cca 10 tis. otacek se slusnym momentem a za rozumne teploty.Urcite by se daly jeste vymakat lepsi parametry,takze pokud to nekdo udela a zverejni,nebudu se zlobit.

Napsal: 17. 3. 2009, 8:13
od MiRi
Byl u nás na návštěvě zástupce Atasu. Pracuje se na verzi s vyšším výkonem a v čelním štítu budou dvě ložiska. Nadhodil jsem variantu se standardním upínáním, tak uvidíme jak to dopadne.
re
Napsal: 17. 3. 2009, 3:52
od Jojanisberg
Nazdar
já jsem teď prolít šuflata a nějaké kleštiny sem našel,
do jakého typu od Bosche to potřebuješ, to co mám je do POF500
standart je 6, 8, 6,35.
já používám kleštiny od 2 do 6, něco mám a dokážu sehnat.
Matice je tam no POF normální, je to z nějakého šroubení - ermeta, jednou když sem dělal nějaké rozvody tak mne to napadlo prověřit

a ono to sedělo

Napsal: 17. 3. 2009, 8:49
od kovohemil
Ty jsi tady asi dlouho nebyl ,kleštiny scháněl pupák a jeho mašinka už má určitě stovky hodin obrábění za sebou

re
Napsal: 17. 3. 2009, 9:03
od Jojanisberg
na atasu už dlouho ne má to malej výkon na to co s tim chci dělat
probíral jsem nějaké úpravy ve fabrice, a skončil jsen na malém otvoru v rotoru, teda nejde dát silnější hřídel

Napsal: 31. 3. 2009, 10:23
od PetrNC
Dnes jsem byl v Praze na Ampéru a stavil se u stánku ATASu. Výše uvedné vřeteno tam mají v nové úpravě, která spočívá v jiném čelním štítu, který umožňuje upnutí do standardní objímky pr. 43 mm. Největší překvápko ale byla cena - nabízejí komplet sadu: vřeteno FT4C52S s frekvenčním měničem Control Techniques SKA 1200075 za 5.760,- Kč bez DPH a bez propojovacího kabelu. Vřeteno má určité bolístky ( ložiska ) ale jak jsem mluvil s technikem ATASu ( Ing. Šimon - ujal se mně velmi ochotně ), tak se na nich usilovně pracuje aby vřeteno poskytovalo bezvadný chod. V zásadě se nebránili i návrhu dodávek propojovacích kabelů, protože ne všude vám prodají potřebné 2 až 3 metry stíněného silového kabelu .... Kdo tam pojedete, tak se tam stavte, protože nabízejí i sady servomotorů pro pohony jednotlivých os např. plotrů.
Napsal: 1. 4. 2009, 10:03
od robokop
byl jsem tam taky
na gravirovani a jemne frezovani to vypada dobre
jinak samotne vreteno je neco prez 2000 kc
myslim ze to hrave strci do kapsy kress a podobne
ty serva nic moc