Starší motorku rok cca 20-50 na přestavbu

Pravidla fóra
toto forum vyzaduje schvaleni prispevku moderatorem
Odpovědět
Uživatelský avatar
Francotirador
Příspěvky: 1172
Registrován: 27. 7. 2010, 8:04

9. 12. 2015, 11:55

Me připadá jako kdyby ta nádrž byla z mopedu wanderer 12 AS.
Nosič zase z mopedu NSU Quick - navíc je namontován obráceně (NSU ho má poutkem vlevo, k potku se chytá kryt sekundárního řetězu).
A kryt sekundárního řetězu z mopedu ES-KA.
soustruh: TOS MN80A; obrážečka: TOS MS200N
frézka: klon Sieg X2; ostřička: Beiping PP-U3
havelaircraft
Příspěvky: 397
Registrován: 7. 5. 2014, 9:04

12. 12. 2015, 8:57

Luboši. co tohle??
http://www.sbazar.cz/martasstefanica/de ... ezovy-stav
Je to velká klasika a je tam i hodně místa na baterky. a po opravě by vypadala luxusně.
Uživatelský avatar
Francotirador
Příspěvky: 1172
Registrován: 27. 7. 2010, 8:04

13. 12. 2015, 5:10

lubos píše:...Takže první co budu řešit je sundat barvu z ráfků vyčistit středy a nechat kola znovu vyplést ( před tím chci vyřešit barvu ráfků), je několik variant, chemický nikl který pěkně vyleštím, nebo chrom ( to mi přijde ale poněkud poutové) nebo barva...
pouťové - ono hodně záleží na kombinaci jak to bude sladěné celkově (především je důležité si hned ze začátku zvolit styl).
Tenhle nachromovanej Stadion vypadá zajímavě.
Obrázek

Ono vzhledem k tomu, že už teď máš na torzu spousta věcí neoriginál, tak se můžeš rozmáchnout. I když přiznejme si, vytvořit (poskládat, přestavět) motorku lahodící oku, na to už musí mít člověk cit pro věc. Asi bych torzo naaranžoval, vyfotil a pak si hrál ve Photoshopu.
Např. Pionýr, u toho zásah do fabrického vzhledu z 99,9 % dopadně blbě. Jsou ale vyjímky např. tohle se mi zdá hodně povedený
Obrázek
Foto převzato z http://www.motorkari.cz/tema/?t=101012&pgr=1" onclick="window.open(this.href);return false; kde těch hrůz je nepočítaně.
soustruh: TOS MN80A; obrážečka: TOS MS200N
frézka: klon Sieg X2; ostřička: Beiping PP-U3
Josef
Sponzor fora
Příspěvky: 5688
Registrován: 19. 11. 2006, 9:25
Bydliště: Valašsko

13. 12. 2015, 5:55

Francotirador píše:
lubos píše:...Takže první co budu řešit je sundat barvu z ráfků vyčistit středy a nechat kola znovu vyplést ( před tím chci vyřešit barvu ráfků), je několik variant, chemický nikl který pěkně vyleštím, nebo chrom ( to mi přijde ale poněkud poutové) nebo barva...
pouťové - ono hodně záleží na kombinaci jak to bude sladěné celkově (především je důležité si hned ze začátku zvolit styl).
Tenhle nachromovanej Stadion vypadá zajímavě.
Obrázek
Ale to nemá s vintage vůbec nic společného (ten celochrom). Pokud to nemá světlemodrešedivou barvu, tak t není ono. Jamile uvidím S11, tak se mi berou slzy do očí, že jsem je daroval po úraze, nevědíc, zda bubu chodit. Měl jsem jej vykoupit, pokud byl "žívý". Ty zážitky však nevymaže nic.
lubos
Sponzor fora
Příspěvky: 5062
Registrován: 2. 5. 2007, 3:47
Bydliště: Praha

13. 12. 2015, 5:59

havelaircraft píše:Luboši. co tohle??
http://www.sbazar.cz/martasstefanica/de ... ezovy-stav
Je to velká klasika a je tam i hodně místa na baterky. a po opravě by vypadala luxusně.
To mi nějak nejde otevřít. Ale uvidím jak to budu mít v dílně. Začnu jak jsem psal , kola a pak přijde na řadu pohon. Jak jtohle bude hotové může to jet a budu řešit design kam umístit baterie.
XpertMill, Gravos, Ninos, Galaad
IQ156
-1500Kč, -520Kč, -1čokoláda, - 28000Kč
www.freeair.cz www.rotexelectric.eu www.retrofitcnc.cz
lubos
Sponzor fora
Příspěvky: 5062
Registrován: 2. 5. 2007, 3:47
Bydliště: Praha

13. 12. 2015, 6:27

Photoshop dobrej ale já raději dělám na papír.
Přílohy
001.jpg
XpertMill, Gravos, Ninos, Galaad
IQ156
-1500Kč, -520Kč, -1čokoláda, - 28000Kč
www.freeair.cz www.rotexelectric.eu www.retrofitcnc.cz
Uživatelský avatar
elbarto
Příspěvky: 5264
Registrován: 22. 5. 2014, 10:27
Bydliště: Prague

13. 12. 2015, 7:58

Kamarad provozuje metyloveho Stadaka co jede 130 na rovine, tak muzete dat sprint :-)
lubos
Sponzor fora
Příspěvky: 5062
Registrován: 2. 5. 2007, 3:47
Bydliště: Praha

13. 12. 2015, 8:35

Asi by nebyl problém to naladit tak aby to jelo 130 ale nepřijde mi to moc bezpečné. Na vytuněném stádákovi jsem jel asi 70 a přišlo mi to až až.. Spí budu chtít aby to mělo řádný odpich.
Přílohy
002.jpg
XpertMill, Gravos, Ninos, Galaad
IQ156
-1500Kč, -520Kč, -1čokoláda, - 28000Kč
www.freeair.cz www.rotexelectric.eu www.retrofitcnc.cz
Uživatelský avatar
elbarto
Příspěvky: 5264
Registrován: 22. 5. 2014, 10:27
Bydliště: Prague

13. 12. 2015, 8:38

To mas docela odvahu :-) Na Stadakovi jsem se bal i v 50, obzvlast pri snaze zabrzdit. Neznam elektromotorky, treba Tesla v provedeni sport ma pekelne zrychleni.
Uživatelský avatar
Francotirador
Příspěvky: 1172
Registrován: 27. 7. 2010, 8:04

13. 1. 2016, 12:08

Náhodou jsem narazil na studii, která je trochu o něčem jiném, ale tematicky se sem hodí.
https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... bs.2,d.ZWU" onclick="window.open(this.href);return false;
Zajímavé je to až od strany 25.
Zaujalo mě, že autor uvažuje s náporovým chlazením baterií :roll: Proč?
soustruh: TOS MN80A; obrážečka: TOS MS200N
frézka: klon Sieg X2; ostřička: Beiping PP-U3
Uživatelský avatar
elbarto
Příspěvky: 5264
Registrován: 22. 5. 2014, 10:27
Bydliště: Prague

13. 1. 2016, 3:11

Studentik v bakalarce pocita se 4 blokama po 18kg :-( a dojezdem necele 3 hodinky pri 50km/hod. Vaha pilota ve vypoctu mi nejak unikla. To vypada dost tezkotonazne. Az budes mit Lubosi battery pack a motor dej sem prosim fotky. Zminoval si docela minimalisticke reseni, tak jsme hrozne zvedavy. Napad je to zajimavy, tak to rad a zvedave sleduju.
lubos
Sponzor fora
Příspěvky: 5062
Registrován: 2. 5. 2007, 3:47
Bydliště: Praha

13. 1. 2016, 8:09

Bohužel ted nemám vůbec čas, dělám velký úklid dílny a musím pro sebe dodělat jednu portálku abych měl na čem pilovat drobnosti. Pak se do toho nějak vrhnu. Zatím jsem rozebral torpedo a jsou v něm úplně mrtvý ložiska která jsou bohužel součástí torpeda tak se asi bude muset udělat celý nový zadní náboj.
XpertMill, Gravos, Ninos, Galaad
IQ156
-1500Kč, -520Kč, -1čokoláda, - 28000Kč
www.freeair.cz www.rotexelectric.eu www.retrofitcnc.cz
4rest
Příspěvky: 599
Registrován: 7. 10. 2014, 5:13
Bydliště: Praha

14. 1. 2016, 9:43

Když já jsem se v těch li-ion aku pacích taky začal v poslední době hrabat z pracovních důvodů. No a jako největší problém pro mne vychází relativně nízký nabíjecí proud jen 1A u akupacku na 24V a 2A u akupacku na 36V. Za poslední dva měsíce jsem přelouskal specifikace asi 50 prodejců (produkty tak 3 fabrik v číně) a všude je to +/- stejný.
Najvíc mne nasralo, když jsem našel akupack s relativně vhodným poměrem kapacita/napětí/hmotnost a dodávali jej nějací amíci, ale číňan měl na stránkách něco co vypadalo podezřele podobně. Protože číňan mi nedal fakturu ani specifikace, ale amík jo, tak jsem to koupil přes amíka. No a po dopoledni na poště 120 v Košířích, kdy jsem vysvětloval že to opravdu neplánují použít na sestrojení bomby jako týden před tím v Paříži, tak na mne po rozbalení málem šlehlo. V krabici od číňana na mne koukal "podobně vypadající" akupaky s nálepkami se sypaným čajem. No a za týden mi přišla obálka s nálepkami v angličtině ať si je tam nalepím, kdy rozdíl na jednom akupacku byl 40USD.
Jinak ten relativně malý nabíjecí proud může být problém při brždění, tedy pokud luboš počítá s rekuperací. Pak by tam totiž musel zapojit ultrakapacitory, aby fungovaly jako jistý buffer a na velikosti ultrakapacitoru bude záviset z jak velkého kopce bude moci brzdit :twisted:
Elektrochemik holdující strojařině :-)
Doma: HOLZMANN 1222P, Holzstar DB 450, RP2300FCXJ, KITin1900HF
Práce: Gravos - GV30 s vřetenem Isel 750W, M3K 260, GV21 2A; StepFour - Precise 760; Comagrav - Zonda; CNC Singular - Airbrush; Felixprinters - Felix 3.1
lubos
Sponzor fora
Příspěvky: 5062
Registrován: 2. 5. 2007, 3:47
Bydliště: Praha

14. 1. 2016, 7:24

Běžně nabijíme 30A accu pack co má kapacitu cca 100Ah ( 14S 44P)
Použávám origo baterie sony Konion a nabíjecí proud je z pravidla 1C tedy je nabitá za hodinu. Bohužel máme nabíječ co umí jen 30A tak se to nabíjí do letadla cca 3 hodiny.
Přílohy
us18650vtc5-vtc5.pdf
(252.77 KiB) Staženo 131 x
XpertMill, Gravos, Ninos, Galaad
IQ156
-1500Kč, -520Kč, -1čokoláda, - 28000Kč
www.freeair.cz www.rotexelectric.eu www.retrofitcnc.cz
lubos
Sponzor fora
Příspěvky: 5062
Registrován: 2. 5. 2007, 3:47
Bydliště: Praha

14. 1. 2016, 7:30

S rekuperací nepočítám, protože je to je blábol na který se mají chytit lidi, kteří příliš nerozumí technice a mají mezery ve fyzice ZŠ.
Naopak uvazuju o malém "turbu". Při brždění se bude brzdná energie ukládat do superkapacitorů a bude zpět použita při rozjetí. Ale to je ještě daleko.
XpertMill, Gravos, Ninos, Galaad
IQ156
-1500Kč, -520Kč, -1čokoláda, - 28000Kč
www.freeair.cz www.rotexelectric.eu www.retrofitcnc.cz
Odpovědět

Zpět na „Nákup“