Stránka 7 z 7

Napsal: 5. 8. 2008, 7:42
od alfy.cs
To mě napadlo, to třeba z motoru vymáčknu větší krouťák a ověřím si ho, ale nevyřeší to můj problém na mašině, kde by se mi ten moment "navíc" hodil :oops: .

Napsal: 5. 8. 2008, 7:47
od RadekCX
alfy.cs píše:No jo, ale problém je v tom, že si ten motor nechce nějak "vzít" ten jmenovitej proud. Teď jsem ho ještě uvnitř propojil do paralelního zapojení, tak jsem zvědavej, co si vezme, ale s odpory 0,68 ohmu u TA8435HQ a napájecím napětí ca 29,5V si nevezme víc než 0,5A :(.
zkuste premyslet kam se vam ztraci 15W prikonu, ktere jdou do toho driveru - kdyz podle stitku motoru si smi vinuti vzit jen 8.2W na jednu fazi - pokud budite obe faze je to dle meho v poradku pokud jednu tak zrejme prekracujete povolene udaje na motoru

jinak pokud vim tak vetsina vyrobcu uvadi staticky moment pri buzeni obou fazi plnym proudem

Napsal: 5. 8. 2008, 7:48
od PBr
nepoznam ten koncak s tym TA..., ale ked tie odpory 0.68ohm co si spominal su na snimanie prudu, tak potom skus dat tam mensie odpory, mozno to bude problem.

Napsal: 5. 8. 2008, 7:55
od RadekCX
PBr píše:nepoznam ten koncak s tym TA..., ale ked tie odpory 0.68ohm co si spominal su na snimanie prudu, tak potom skus dat tam mensie odpory, mozno to bude problem.
predpokladam, ze ten TAxxxx ma nejaky katalogovy list a neni treba nic zkouset - je treba spocitat spravnou hodnotu takovou co snese bud motor nebo ten driver. Vysledkem "zkouseni" je vetsinou hmotna a dusevni skoda. :D

Napsal: 5. 8. 2008, 8:05
od alfy.cs
To máš pravdu.........nejsem zrovna přiznivcem pokusů :). Kouknu na to a uvidím :idea: