Co jste dneska bastlili?

Odpovědět
prochaska
Sponzor fora
Příspěvky: 8336
Registrován: 16. 7. 2006, 12:33
Bydliště: Praha Bohnice + Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

31. 3. 2021, 8:22

Modros píše: 31. 3. 2021, 7:48 Trochu mimo téma.....vzhledem k tomu že jsem motorář tak u této činosti si vždy vyčistím hlavu
Dík, tak konečně vím co mi asi dělali s autem, když se něco nepovedlo :-)
Vcelku jsem to pochopil, ale to to tam provádíš mezi 3:50 - 4:10?
Aleš Procháska
Modros
Příspěvky: 1962
Registrován: 31. 3. 2019, 7:58

31. 3. 2021, 8:28

prochaska píše: 31. 3. 2021, 8:22
Modros píše: 31. 3. 2021, 7:48 Trochu mimo téma.....vzhledem k tomu že jsem motorář tak u této činosti si vždy vyčistím hlavu
Dík, tak konečně vím co mi asi dělali s autem, když se něco nepovedlo :-)
Vcelku jsem to pochopil, ale to to tam provádíš mezi 3:50 - 4:10?
Ahoj, to je spotter...bodově přichytneš hvězdici na plech a reverzním kladivem taháš ven.....mělo by se ještě elektrodou zatahovat vzniklé výstupky...ale tohle byla plečka...když dělám fajnovku tak si dávám záležet a nepoužívám flexu....abych nezeslaboval plech
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR
prochaska
Sponzor fora
Příspěvky: 8336
Registrován: 16. 7. 2006, 12:33
Bydliště: Praha Bohnice + Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

31. 3. 2021, 9:24

Jasně, dík.
Aleš Procháska
Uživatelský avatar
stanik84
Příspěvky: 2511
Registrován: 3. 8. 2016, 9:29

31. 3. 2021, 9:34

servis4sp
Příspěvky: 708
Registrován: 26. 11. 2018, 1:07
Kontaktovat uživatele:

1. 4. 2021, 10:05

Modros píše: 31. 3. 2021, 7:48 Trochu mimo téma.....vzhledem k tomu že jsem motorář tak u této činosti si vždy vyčistím hlavu

https://www.youtube.com/watch?v=54VQv1eMk5E

Vzdicky jsem si radši olepoval tu hranu dveří 😁. Zkurvený je to hned😁
👍
sv18ra, KSU250, 2N118, SH-700A, FA3AU, tos 1U, gh450, R5, FN40, HJ8, WKV63
servis4sp
Příspěvky: 708
Registrován: 26. 11. 2018, 1:07
Kontaktovat uživatele:

1. 4. 2021, 10:09

Tak mám ustaveno i pekně do váhy.
20210401_202007.jpg
sv18ra, KSU250, 2N118, SH-700A, FA3AU, tos 1U, gh450, R5, FN40, HJ8, WKV63
Modros
Příspěvky: 1962
Registrován: 31. 3. 2019, 7:58

1. 4. 2021, 10:24

servis4sp píše: 1. 4. 2021, 10:05
Modros píše: 31. 3. 2021, 7:48 Trochu mimo téma.....vzhledem k tomu že jsem motorář tak u této činosti si vždy vyčistím hlavu

https://www.youtube.com/watch?v=54VQv1eMk5E

Vzdicky jsem si radši olepoval tu hranu dveří 😁. Zkurvený je to hned😁
👍
Ahoj...auto šlo na celolak...bylo omleté ze všech stran....používám takovou mega tlustou modrou pásku...tu strips jentak neprobrousí...tady to bylo šumák :)
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR
Uživatelský avatar
stanik84
Příspěvky: 2511
Registrován: 3. 8. 2016, 9:29

1. 4. 2021, 11:11

Taky bude novej krám :-) . Ruský revolverák na droboť...

https://www.youtube.com/watch?v=Tk6uiKLuWFw
prochaska
Sponzor fora
Příspěvky: 8336
Registrován: 16. 7. 2006, 12:33
Bydliště: Praha Bohnice + Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

2. 4. 2021, 4:30

Dík za odkaz, to opravování plechů mi vždycky přišlo trochu jako magie :-)
BTW, jak se postupuje u hliníkové karosérie? Nejsou tam nějaké úplně jiné procedury?
Aleš Procháska
Modros
Příspěvky: 1962
Registrován: 31. 3. 2019, 7:58

2. 4. 2021, 5:11

prochaska píše: 2. 4. 2021, 4:30
Dík za odkaz, to opravování plechů mi vždycky přišlo trochu jako magie :-)
BTW, jak se postupuje u hliníkové karosérie? Nejsou tam nějaké úplně jiné procedury?
Ahoj, Na hlikovy dily jako dvere kapoty...je to jiny spotter. místo 6v a 3800A v oceli používá 150v a 7500A (maximální proudy mého zařízení) a výboj provádí pomocí kondenzátorů..neda se rovnat bodove reverznim kladivem. Nabodujou se zavitove stefty a na ne nasroubuji ocka....pak se da most s hackama nebo hackem..napruzi se a zacne se misto bodove ohrivat...nemam to rad...je to dobre na dulky a mensi veci ...velke poskozeni je nerentabilni opravovat...hlinik se chova uplne jinak a kdyz delam dulky pakama zevnitr (PDR) tak to je dobra posilovna. Je samozřejmě nutné opravovat co nejdříve po nehodě a využít ještě pnutí v míste deformace...pokud třeba kapota projde létem...kdy se neustále zahřívá sluncem a chladne tak pnutí zmizí a práce je dvojnásobná...to platí i pro ocel . S příchodem nových karoserii kdy jeden plech je normální a druhý ultra vysokopevnostní ocel a pokročilá vysokopevnostní ocel a je jestě spojen laserovým svárem je o zábavu postaráno.....
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR
Uživatelský avatar
stanik84
Příspěvky: 2511
Registrován: 3. 8. 2016, 9:29

2. 4. 2021, 6:51

Dělá tam i hliníkové Lamborghini (pět dílů) :
https://youtu.be/xbw5YdKfKkI
Modros
Příspěvky: 1962
Registrován: 31. 3. 2019, 7:58

2. 4. 2021, 7:04

stanik84 píše: 2. 4. 2021, 6:51 Dělá tam i hliníkové Lamborghini (pět dílů) :
https://youtu.be/xbw5YdKfKkI
občas na Artura kouknu ale zrovna v tomhle případě kdy tohle auto touto opravou ztratilo veškerou svojí hodnotu...je to jen hromada bezceného šrotu a pro případného kupujícího prodělané peníze...to bohužel u supersportů platí...když bude mít na lambu svařovaný blatníky v půlce a v motoru lekly z bauhazu tak jakou to auto má cenu....já kupuju spotter za 80 tisíc na hliník když nemůžu zespod rovnat a Artur ten díl rozřeže, narovná a svaří.....po lakovně oba díly vypadaj stejně....podíváme se na ně za rok...kdy pnutí a tuny kitu udělaj svoje
Naposledy upravil(a) Modros dne 2. 4. 2021, 7:14, celkem upraveno 1 x.
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR
Uživatelský avatar
stanik84
Příspěvky: 2511
Registrován: 3. 8. 2016, 9:29

2. 4. 2021, 7:13

Já to taky moc nesleduju, zajímám se o jiné věci. Jen před lety to na mě vyskočilo.
Taky se mi to moc nelíbí, je to děsná kovařina a takové auto bych ani nechtěl. To ostatně ani kdybych nebylo bourané.
Modros
Příspěvky: 1962
Registrován: 31. 3. 2019, 7:58

2. 4. 2021, 7:26

Mám zákazníka který požaduje na pohledových dílech aby nebyl použit vůbec tmel....musi se rovnat do uplné roviny...může se použít chemický cín....a maximálně stříkací kit s plničem a nasleduje měření laku...a vím moc dobře proč to požaduje....jsou to vesměs mercedesy SL z roku 70 až 80 a pokud bude na kapotě tmel...za rok seschne a bude lavor....ono stačí použít hrubší excentr a nezjemnit ho pod plničem a po roce je krásně na laku vidět broušení
Přílohy
IMG-a9d446c3bce6b43274a31a9ed2760bf0-V.jpg
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR
prochaska
Sponzor fora
Příspěvky: 8336
Registrován: 16. 7. 2006, 12:33
Bydliště: Praha Bohnice + Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

2. 4. 2021, 8:22

Modros píše: 2. 4. 2021, 5:11Je samozřejmě nutné opravovat co nejdříve po nehodě a využít ještě pnutí v míste deformace...pokud třeba kapota projde létem...kdy se neustále zahřívá sluncem a chladne tak pnutí zmizí a práce je dvojnásobná
Dobrý vědět, tohle mě nenapadlo.
Aleš Procháska
Odpovědět

Zpět na „výrobky a obrobky“