Nesmíš si to plést, při frézování šroubovic NEPOUŽÍVÁŠ !!!!!!! vřetenovou hřídel, tu použiješ jenom při diferenciálním dělení a nebo když budeš chtít frézovat závit

Ta vřetenová hřídel ná v sobě šroub s maticí na konci a ten šroub má kužel,když ji zastčíš zezadu do děličky tak maticí nakonci budeš utahovat a tím ji zajistíš v dutině napevno viz obrázek, nevím jak líp to popsat
ale je to jen a jen na diferenciální dělení
Pokud budeš v tvém případě dělit X počet dílů, tak už z logiky té jednoduché děličky nemůžeš použít přímý náhon za pomoci vřetenové hřídele, ale budeš zkrátka dělit podle dělícího kotouče, který je v případě přímého ozubení zaaretovaný a v případě frézování šikmého ozubení, šroubových drážek s X počtem dílů ho odblokuješ a k jeho otáčivému pohybu použiješ náhon na té děličce: zase na obrázku je na tom tělese náhonu nasazena lyra a na samotném náhonu ozubené kolo, když si představíš, že na spodním posuvovém šroubu je nasazeno kolo Z1, tak sklonením té lyry a uvedením do záběru s posuvovým šroubem dojde k natáčení celého dělícího kotouče a tím k pootáčení děličky za určitou dráhu, jak ji prjedeš, musíš vyjet ze záběru !!!nesmíš se vracet po stejné dráze!!!! a na dělícím kotouči nastavíš další zub a zase zajedeš do záběru a pustíš posuv a tak dokola a tak dokola, já jinou fotku bohužel nemám

je úplně jedno jak je tam ta lyra umístěná, může být i na stole, dokonce jde ty dvě lyry sešroubovat do sebe abys nemusel používat výstupové kola, ale to jen na okraj
Tady máš sken z těch tabulek které jsou tady u mě na webu
http://www.tumlikovo.cz/download/manualy-stroju/" onclick="window.open(this.href);return false;
a v tvém případě 628,336 musíš použít nejbližší variantu 630,00, tam u tohohle bude skoro vždycky chyba, s tím počítej takže nasadíš kola 64, 56, 24, 72 levotočivou nebo pravotočivou variantu
uvedu příklad F a podrobně vysvětlím
Příklad F: kolo ZA se MUSÍ rovnat kolu ZC (je jedno jaký budou ale musí mít stejný počet zubů--typicky je v sadě 2x28), kolo ZB je JAKÉKOLI které ti tam vyjde (podle toho, jak vysoko se chceš posunout, ale u FU2 bylo tuším 56 nebo 60z-to musíš zkusit) a na převod nemá vliv, touto vyfikundací
docílíš toho, že jsi si čistě imaginárně posunul tvůj posuvový šroub blíže děličce 
Pokud je tohle jasné, tak musí být zároveň i jasné, že spodní kolo Z1 pod kolem ZC, které se otáčí na stejné vložce s kolem ZC už se chová stejně, jako by bylo nasazeno přímo na posuvovém šroubu
No a zbytek už je snad jasnej Z´ mě obrací smysl otáček (u varianty H pochopitelně chybí) a nemá vliv na převod, pak jsou na jedné vložce kola Z2 a Z3 a končí to kolem Z4, které je nasazené na výstupní hřídeli otáček dělícího kotouče.
Kdo tohle vysvětlení nepochopí, tak ať na to radši hodí bobek
