Stránka 1 z 2

Motokolo

Napsal: 19. 2. 2013, 8:14
od Prot
Jeste to neni uplne hotovy, ale dam to sem, protoze je tady hodne lidi, co neco podobnyho delalo, nebo bude :D
Jako valecek jsem dal dva puky, tak jsem zvedav, jestli to nebude klouzat na mokru, ale snad ne vzhledem k plose styku. Podle vypoctu by to melo jet max 35km/hod
http://www.youtube.com/watch?v=3uXHxCGe ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
P1040668.JPG
P1040667.JPG

Re: Motokolo

Napsal: 19. 2. 2013, 8:23
od Luban
moc hezké provedení a výborný nápad ale možná místo puku bych dal silenblok s auta je oněco měkčí a nebude žrát vzorek kola ale jinak super :wink:

Re: Motokolo

Napsal: 19. 2. 2013, 8:29
od Ferrit
Pevně věřím, že ten řetěz je(!) zakrytej. Jinak super a blahopřeji.

Re: Motokolo

Napsal: 19. 2. 2013, 8:32
od Prot
Ferrit píše:Pevně věřím, že ten řetěz je(!) zakrytej. Jinak super a blahopřeji.
Jeste ne, ale bude, taky bych tam nerad strcil palec :D

Re: Motokolo

Napsal: 20. 2. 2013, 10:04
od Baxi.bax
Zajímalo by mě jak to máš se spojkou.To tam máš odstředivou spojku, že při přidání plynu se rozjedeš, nebo zvedneš zadní kolo nastartuješ a pak teprve jedeš?

Re: Motokolo

Napsal: 20. 2. 2013, 12:00
od PetrT30
Baxi.bax
Vždyť je to motofka. Po nastartování jede na volnoběh po přidání plynu se roztočí malý ozub (v originále unašeč pro řetěz)
Prot
Nebyla by lepší babetta :)
Ale i tak máš ode mě palec nahoru :)

Re: Motokolo

Napsal: 20. 2. 2013, 12:16
od packa
PetrT30 píše:Baxi.bax
Vždyť je to motofka. Po nastartování jede na volnoběh po přidání plynu se roztočí malý ozub (v originále unašeč pro řetěz)
Prot
Nebyla by lepší babetta :)
Ale i tak máš ode mě palec nahoru :)
nemáš pravdu je to z křovinořezu , ale odstředivá spojka tam somozřejmě je

Re: Motokolo

Napsal: 20. 2. 2013, 12:19
od Ferrit
PetrT30 píše:Baxi.bax
Vždyť je to motofka. Po nastartování jede na volnoběh po přidání plynu se roztočí malý ozub (v originále unašeč pro řetěz)
Já nevím, ale mám stejný křovináč, pila to asi nebyla - ale odstředivá spojka funguje všude stejně

Re: Motokolo

Napsal: 20. 2. 2013, 1:22
od Prot
Je to krovinak a spojka tam je :) Babetu jsem nechtel, chvili slapat, chvili jet je lepsi :)

Re: Motokolo

Napsal: 20. 2. 2013, 1:51
od Mirek-Gravos
Máš to moc pěkný!!
To je právě ono, já si to kdysi postavil, že budu šlapat (sportovat) a jen když přijde kopec nebo cesou zpátky (už nemohoucí) to nahodim....
Ale skutek utek, pořád plnej céres, přisláp jsem jen ve velkym kopci...A z kopce naplno, to byl adrenalin :lol: , namotal se mi řetěz na pastorek, zničil se
a pak tepve jsem ocenil pedály :) . Měl jsem ten převod řetězem "na tvrdo", s tím třecím kolem je to bezpečný (a podle pravidel).

Re: Motokolo

Napsal: 20. 2. 2013, 2:27
od 1mulen1
je to nádhera Prote :) taketo niečo podobné plánujem spravit :) len sa chcem spytat mozem s takymto upravenym bicyklom normálne chodit po meste a mimomesto po normalnej ceste? policajti mi nemozu dat pokutu?

Re: Motokolo

Napsal: 20. 2. 2013, 3:43
od Prot
Myslim si ze jo. V cechach je vyhlaska do 1kW a rychlost max 25km/hod. :wink:

Re: Motokolo

Napsal: 23. 2. 2013, 11:05
od Prot
http://www.policie-cr.cz/1595-motokolo- ... -nej-.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Motokolo

Napsal: 22. 7. 2016, 7:38
od slastr
Ahoj "Prot"-e !
Chtět bych se zeptat na Tvé dnes už tříleté zkušenosti s Tvým motokolem a to, jak se ti osvědčil třecí pohon s gumovým válečkem, co sleduju třecí pohony, tak je to samý kovový váleček a na něm různá zrnitost - málem tam dávají diamantová zrna - kvůli prokluzu.... Ptám se proto, že si chcu něco podobného postavit, motor mám Hondu GX35 čtyřtakt, jede velice potichu, je tam variátor a ještě jeden tlumič.
Dík za odpověď.

Re: Motokolo

Napsal: 1. 10. 2016, 12:28
od obráběč
Pohon třecím válečkem není dobrý, udělej to radši nějak taktohttp://bimoto.pl/rowery-z-napedem-spalinowym vyjedeš s tím každý kopec bez příšlapu, budeš tam mít spoustu rychlostí, nemusíš řešit sjíždění pláště, jízda po blátě není problém. Letos jsem si to podle těch plánků taky vyrobil, nakonec jsem to ale musel odložit, nesehnal jsem cementovaná ozubená kola a tak jsem se zase vrátil k vlastní, lety osvědčené konstrukci s třístupňovou převodovkou, má to sice větší váhu ale je to lepší než ta konstrukce z toho odkazu.