Dotaz WM-210V

Vse o konvencnich strojich, nic o jejich prestavbe na cnc
michal85

29. 9. 2013, 7:50

Zdarec,
vybírám si svůj první soustruh (Jsem naprostý laik) a po delším vybírání mě padl do oka WM-210V (od vyrobnístroje.cz).
Vím že je to čína (Stejný ale dražší mají BER..,HOLZ..,atd.),ale do začátku si myslím vyhovující.
Mate s tímto soustruhem nějaké zkušenosti?Vybral jsem si vyrobnistrije.cz dle ohlasů tady (a že to mám 50Km),psal jsem tam
a dneska mě odpověděly že je mají skladem a jeden kousek vyčištěn a seřízený (Velmi rychlá reakce na můj email).
Díky za každý váš názor.
bobik

30. 9. 2013, 8:41

To víš, záleží co na tom chceš dělat. Kvalita bude odpovídat ceně. Třeba u mě házivost vnitřního kužele u vřetena dělá 0,03mm. Což už je dle mého názoru moc, ale kleštiny používat nebudu, tak mi to nevadí. Zvolil bych soustruh s větší točnou délkou, třeba když tam dáš vrták průměr 16-20mm tak zjistíš, že ti moc volného místa pro samotný obrobek nezbývá.
PetrT30

30. 9. 2013, 9:22

Jestli to je stejný typ jako Holzmann 400FD tak tady je můj chlívek http://www.c-n-c.cz/viewtopic.php?f=43&t=9966&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Jinak jsem spokojenej. Jen je potřeba dost času, když "hrneš" ocel. Přece jen ta tuhost stroje není ideální, ale na takovéto domácí šudlání OK.
Tohle byl můj první výrobek co jsem na něm dělal (bez tý zavitovky a matic) http://img2.rajce.idnes.cz/d0203/6/6992 ... 220858.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Já jsem spokojen. Udělám na tom díru, zmenším kulatinu zvenku atd. Ale je potřeba si na to udělat ten čas což může být pro někoho problém. S přesností ti neporadím - hodinky mám dvoje, ale nemám držák a ani broušenou kulatinu podle které bych to měřil. Snad časem :)
rogi

30. 9. 2013, 1:15

bobik píše: Zvolil bych soustruh s větší točnou délkou, třeba když tam dáš vrták průměr 16-20mm tak zjistíš, že ti moc volného místa pro samotný obrobek nezbývá.