Prosba o pomoc

Odpovědět
Pokec

26. 11. 2013, 6:55

Dobrý den,
promiňte mně dotaz laika.
Věnuji se řezbářství, v poslední době mě láká pořídit si CNC frézku. Protože však nejsem zrovna "za vodou" , rozhodl jsem se pro stavbu svépomocí.
Mechanickou část jakž takž zvládnu, avšak v elektronice jsem naprostý laik.
Proto hledám šikovného človíčka, který by uměl, a měl chuť vyrobit elektronickou část. Na můj dotaz v 4isp mně odpověděli :
"Dobrý den,
pokud jsem to dobře pochopil potřebujete lacinou tří osou elektroniku.
Myslím si, že by Vám mohlo stačit, kdyby jste si koupil:
1x SYS-24350
3x 57STH76-2804B
1x DRV-3A it "

Ideální by pro mně bylo, kdyby to někdo pospojoval a já jen zapíchnul vývody z krokových motorů do nějaké krabičky se vším potřebným a tu připojil k PC.
Jedná se o tříosou frézku s pracovním prostorem 300 x 400 x 100 mm, s možností obrábění dřeva. Posuvové šrouby plánuji trapézové 16 x 4 mm, tolerance bohatě stačí cca 0,1mm. Vřeteno ovládané ručně.
Znovu se omlouvám za můj elektrodebilismus, z elektriky zvládnu snad jen našroubovat žárovku a vyměnit baterky ve foťáku :(
robokop
Site Admin
Kontaktovat uživatele:

26. 11. 2013, 7:00

s timhle budes mit jen problemy
zvlast kdyz nejsi elektrikar a nedokazes si tu desku upravit

obrat se na profiky http://www.gravos.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
udelaji ti to vcetne zapojeni ktere nelze splest kdyz se s nimi domluvis
jo a oftware je taky daleko jednodussi
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
R - stick
Site Admin
Kontaktovat uživatele:

26. 11. 2013, 7:55

Jako pro řezbáře by byl pro tebe ideální Gravos - máš to i s podporou a servisem - což je pro tebe k nezaplacení. A další ohromný plus pro tebe - jejich systém umí přesně to, co budeš potřebovat - 3D skenování a frézování - bez nějakého extra náročného vybavení, které plně zvládne jejich soft - tzn nebudeš muset shánět různé 3D CAD a CAM systémy a laborovat, jak to rozchodit.