Na takove to domaci sudlani to staci...
Ne vazne. Ne mnoho jsem toho udelal, ale za to po dlouhou dobu. Registrace na jednorazove maily (uz zacina filtrovat servery). Ja
vim, ze je to nehezke, ale na to, ze to nevydelava a ani to neni mysleno "vazne", tak delam spise takove beta testovani.
Stabilita je pomerne dobra. Obcas to spadlo, ale to byly chvile urputnych kombinaci a opetovnych generovani.
Na co jsem narazil a dost mne zlobilo je to, ze kdyz mate nastroj s tenkou spickou, ale hrubsim drikem, tak tuto skutecnost zohlednuje pouze ke
stredu obrobku. Cili pri zajizdeni "dolu" pocita s omezenim a podle potreby se vzdaluje ode zdi tak, aby nezavadil drikem.
Ovsem v pripade frezovani kusu dreva, ktery je vetsi nez je potreba, z jedne strany jede sqele, ale na druhe strane, kde je upnuti a je to vlastne odpad,
ktery odpadne pri odlomeni mustku, pripaluje drikem.
Reseni je samozrejme uprava okoli obrobku, polotovar na obrobek na miru, pouziti na hrubovani jineho "lepsiho" nastroje. Ovsem reseni uz je obsazeno v SW, ale jen z jedne strany.
Dale mi chybi v porovnani s CamBam postupne pridavani operaci. Treba s kratkou frezou water line finish pro plytke rezby, ale pro hluboke zarezy s jinou vetsi frezkou OPET water line finish neudelate na jedno generovani kodu (pridani stejne operace s jinym nastrojem).
Dale mi chybi strategie "lokalnich nizin". Napr frezujete neco jako krajinu-hory a pri water line finish (opet

) to jede po vrstvach, ale globalne. Cili dojede vrstvu v jednom udoli a hop na stejnou uroven do druheho.
Jednou jsem tech "preskoku" mel tolik, ze to trvalo neskutecne dlouho. Kdyby dojel do hladka jedno udoli bez prejezdu a pak totez v dalsim, bylo by to neskutecne krasne zlepseni.
Ovsem za ty penize a mozna i prislib, ze budou dalsi subverze bez noveho kupovani, se tomu da nejak verit.
Pokud uvedeny text obsahuje zmatecnost, zmackejte a zahodte
