Tron+

fotky našich strojů, aneb co máme doma
m786
Kontaktovat uživatele:

9. 5. 2014, 5:24

Zapacila sa mi konstrukcia tron+, dufam ze konstrukcia bude dostacujuca na drevo a dural.
Zacal som robit na mechanike a tiez riadenie krokovych motorov.

prikladam nejake foto...
DSC03581.JPG
DSC03583.JPG
DSC03587.JPG
DSC03589.JPG
DSC03590.JPG
DSC03593.JPG
DSC03594.JPG
DSC03597.JPG
DSC03599.JPG
Tu je obrazok vyleptanych PCB na drivery pre krokove motory.Chcem pouzit obvod TA8435H.Je sice pomerne stary, ale mam ich dost nato aby som ich poodpaloval do vzduchu :)
DSC03601.JPG
Co sa tyka elektroniky,tak este musim dokoncit oddelovaciu dosku pre LPT.
nexus06

9. 5. 2014, 6:08

Záleží na tom co od toho čekáš. Tron je skvělá mašina na naučení se, lze na ní udělat poměrně dost věcí. Pokud máš čas, je to poměrně slušná volba. Udělat se to dá, ale jak říká RaS, po 0,1mm a je třeba hodně radosti a nadšení. . Má prostě své limity a s nima nic nenaděláš. Po zkušenostech, pokud chceš dělat dřevo, vyřeš si zakrytování pohybových šroubů. Nevím jaká jsou vedení na Tron+, ale pokud ty co jsou na klasickem Tronovi a máš ještě možnost, vyhni se jim. To je podle mě ta největší slabina Trona. Ty se tam nikdy neměli objevit.
Naposledy upravil(a) nexus06 dne 9. 5. 2014, 9:10, celkem upraveno 1 x.
gnat
Kontaktovat uživatele:

9. 5. 2014, 8:54

TA8435 je na motory velikosti NEMA 24 už fakt dost slabá.
SABLE-2015
Topol

9. 5. 2014, 9:18

Ahoj, vypada to dobře. Koukal jsem ze to mas vareny elektrodou, ty koutaky je podle me lepsi delat nekdy z obouch stran, stejne velky, aby se ti to nenaklonilo ke strane svaru.
Je to hezky :)
filla
Kontaktovat uživatele:

9. 5. 2014, 9:39

Topol píše:Ahoj, vypada to dobře. Koukal jsem ze to mas vareny elektrodou, ty koutaky je podle me lepsi delat nekdy z obouch stran, stejne velky, aby se ti to nenaklonilo ke strane svaru.
tohle prave nesmis, v tom uzlu by vziklo prilis velke pnuti a svarek by se nenavratne zkroutil
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
m786