V autodatech to ma fabia podle roku, nechapu proc protoze zaveseni kol je stejny, bud nula nebo +1 a nebo myslim +1.6, ja to davam na +1 ta hodnota treba +1 odpovida hodnote na stupnicich, v idealnim stavu, budu mit na leve stupnici +0.5 a na prave taky +0.5 soucet je tedy vysledna sbihavost, vzadu je pak jedno jake bude cislo ale musi byt obe stejne (na fotce zadni stupnice zatim chybi) pokud vepredu namerim na jedne strane treba +2 a na druhe -1 je sbihavost opet +1, ale jedno kolo je vice vepredu nez druhe, teda predni kola jsou nesouosa, podminkou tohoto je ale usazeni kamer presne na stred kola, cehoz se da dost spatne dosahnout a samozrejme musi byt srovnane ve vodovaze
ale jinak sme to zkalibrovali, nastavil sem +1 pak zmeril klasickou tyckou a vysla mi nula, takze odchylka milimetr, tak sem posunul na +1.5 dle laseru a auto drzi na silnici jak pribity a volant uplne presne rovne...takze to asi funguje
neda se to srovnavat s nejakym 3D pristroji, ale na zakladni nastaveni po vymene cepu, ramen, tlumicu.....nebo na beznou kontrolu si myslim plne dostacujici
