převod do g-kodu pro EMC2

piple

9. 6. 2008, 7:05

Jsem začátečník,prosím o radu jak dostanu dfx do mašiny řízené EMC2(má to příponuu gnc).Předem moc díky.
robokop
Site Admin
Kontaktovat uživatele:

9. 6. 2008, 8:34

hledej cam software
musis k tem krivkam pridat technologicke informace treba jestli ma jet primo po ni nebo vedle na polomer nastroje, jakym smerem, otackami a rychlosti a take kdy a kde ma byt v jake hloubce
to v tom DXF neni a tudiz potrebujes CAM ktery to tam doplni a vygeneruje G-kod
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
piple

16. 6. 2008, 11:25

Moc díky.Myslel jsem si to ,ale spíš mě zajímalo jaký CAM konkrétně se dá použít pro EMC2.
robokop
Site Admin
Kontaktovat uživatele:

16. 6. 2008, 12:44

jakykoli
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
AcemanLB
Kontaktovat uživatele:

16. 1. 2009, 12:46

ahoj lidi trošku bych se připletl do debaty. Zkusil jsem si stáhnout nějaký softy a vygenerovat Gkody, ale ouha EMC mi to nebere. Vždycky mi to vyhodí kvůli chybě v nějakém řádku. Můžete mi poradit? Zkoušel jsem Artcam a Vcarve a oba to samé. Nemusí mít ten gkod nějaký specifický zápis? Jediné co zatím frézuju jsou examples v EMC + trocha kódů z Gsimple jinak se mi nic nepodařilo.
Radek-B
Kontaktovat uživatele:

16. 1. 2009, 5:06

Kazdy sroj , programovany podle obecneho ISO kodu ma svoje specifika a ten kod je pro kazdy stroj trosku jiny.

Ve svem SW v kterem generujes kod hledej tzv. postprocesor. Je to soubor kde je seznam instrukci podle kterych CAM dodrzi syntax G kodu pro dany stroj.

Ten soubor lze samozrejmne menit a definovat podle potreby, ovsem predpoklada se znalost podporovaneho G kodu pro dany stroj.

Takze nastuduj G kod pro system ve kerem chces pracovat a v postu uprav vystup tak aby nebyly zadne chyby syntaxu pri jeho generovani.

RADEK
modernizace/repase CNC strojů a zařízení
automatizace/konstrukce
k

16. 1. 2009, 6:12

najprv k povodnej otazke .. skuste napr to gsimple - je zadara bezi pod win (alebo aj pod liuxom cez wine).