Stránka 1 z 1

centrál

Napsal: 21. 12. 2014, 5:46
od potraviny
Stále uklízím a našel jsem tu centrál k autu bez DO, takže zřejmě ovládání klíčem.
3x motor s 3vývody, 4x motor s 5vývody, centrální jednotka, kabeláž.
Nechám za cenu poštovného cca 80,- nevím kolik si na poště řeknou.
Je mil íto to vyhodit, vypadá to že to nebylo nikdy použito a spěchejte jinak to letí do kontejneru. :lol:

Re: centrál

Napsal: 21. 12. 2014, 5:47
od potraviny
Zapomě jsem hodit foto :D :D :D

Re: centrál

Napsal: 21. 12. 2014, 8:55
od sana
Beru.
S

Re: centrál

Napsal: 22. 12. 2014, 8:33
od potraviny
Jako první zájemce byl kutil_tim , ostatním se omlouvám . Pokud kutil_tim neveme další na řadě je sana

Re: centrál

Napsal: 22. 12. 2014, 1:39
od ivčo
mohu malý kontrolní dotaz ??
Ten pístek se po přivedení napětí vysunuje ?? a po odpojení se vrátí ??? nebo je to jinak ??? A jaký to má zdvih ???
Sorry, ale ještě jsem to neměl v rukách, jenom v autech :D
zrovna sháním něco takového na seřazovací závoru k autodráze :wink:
Díky za fundovanou odpověď

Re: centrál

Napsal: 22. 12. 2014, 1:57
od testone
ivčo píše:mohu malý kontrolní dotaz ??
Ten pístek se po přivedení napětí vysunuje ?? a po odpojení se vrátí ??? nebo je to jinak ??? A jaký to má zdvih ???
Sorry, ale ještě jsem to neměl v rukách, jenom v autech :D
zrovna sháním něco takového na seřazovací závoru k autodráze :wink:
Díky za fundovanou odpověď
tuhle konstrukci používal od osmdesátých let Fiat
ve dvouvývodových je jen DC 12V motorek s pastorkem a ozubenou tyčí
v pětivývodových je navíc mikrosnímač pro snímání polohy tyče
pětivývodové jsou "MASTER" z předních dveří, změnou polohy tyče (čudlíku ve dveřích) to pustí (pomocí relé v jednoduché ŘJ) proud (impuls) do všech ostatních, dvouvývodové jsou "SLAVE" do zadních dveří
směr pohybu se ovládá změnou polarity
zdvih to má +- autobus 25 mm, je to bistabilní, má to dost velkou sílu, odběr v okamžiku chodu v jednotkách ampér