
centrala
Kluci a devcata
potrebuju poradit. Mate nekdo odzkousenou nejakou centralu pro hobby pouziti. No proste, aby to utahlo vrtacku,invertor ,fricku proste takove to domaci naradicko... a po pul hodine to neslo do kytek:-). Cenove tak do 15 tisic Kc.

Naposledy upravil(a) Root dne 27. 2. 2015, 5:43, celkem upraveno 1 x.
do 15 k kvalitu asi moc nečekej.
používáme v práci už jenom hondy. kufříkové . třeba honda 10i nebo 20i 20-35k kč
pak i levnější ramovky ty jsou kolem 15-20k kč
vydrží nám cca 5 let. jedou 12-14 hodin denně.
skoušeli jsme předtím i jine značky ale ty byli KO vedšinou těsne po 2lete zaruce.
pokuď to chceš jako hobbi a pojede to třeba 20h týdně tak je to asi jedno jaká značka. vkaždem případě se ale nejdřív jukni kde je nejbližší servis te značky . a idealni je si připlatit zaruku alespoň na 5 let.
používáme v práci už jenom hondy. kufříkové . třeba honda 10i nebo 20i 20-35k kč
pak i levnější ramovky ty jsou kolem 15-20k kč
vydrží nám cca 5 let. jedou 12-14 hodin denně.
skoušeli jsme předtím i jine značky ale ty byli KO vedšinou těsne po 2lete zaruce.
pokuď to chceš jako hobbi a pojede to třeba 20h týdně tak je to asi jedno jaká značka. vkaždem případě se ale nejdřív jukni kde je nejbližší servis te značky . a idealni je si připlatit zaruku alespoň na 5 let.
Resili jsme dlouze na off foru. Na trvale ci caste pouziti te Honda ci jina znacka asi nemine. V pripade, ze neresis vahu a svarecku ti kufrovka urcite neutahne je mozne uvazovat o dieselce. Honda i Dieselky ceny v desitkach tis.
Na pouziti 2 za mesic lze vybrat trosku lepsi chinu od slusneho prodejce, aby se clovek nemusel potom hadat ohledne zaruky. Oproti vyvazene Honde ma chinanka stale snahu utikat po place. U cinske zase cloveka tolik neboli, kdyz ji behem obeda lohnou cerny corkari. Z noname nam vyslo asi nejlepe tohle:
http://www.al-ko.com/shop/dk/stromgener ... 500-c.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Na pouziti 2 za mesic lze vybrat trosku lepsi chinu od slusneho prodejce, aby se clovek nemusel potom hadat ohledne zaruky. Oproti vyvazene Honde ma chinanka stale snahu utikat po place. U cinske zase cloveka tolik neboli, kdyz ji behem obeda lohnou cerny corkari. Z noname nam vyslo asi nejlepe tohle:
http://www.al-ko.com/shop/dk/stromgener ... 500-c.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Cinani rozhodne nejsou zadna hitparada. Vinuti z alu uz dnes davaji bohuzel i na stroje. Rad si kupuju pekne veci. Pri pouziti parkrat za mesic proste Hondu nevyuziju. Navic na stavbach se toho prilis mnoho ztraci 
Pred casem jsem prodal kamaradovi na Bazosi Hondu co fungovala jen jako zalozni. Dostal usmrkanych 12 tis. za 8,5KW stroj. Dnes vim, ze to byla chyba mel jsem si ji nechat.

Pred casem jsem prodal kamaradovi na Bazosi Hondu co fungovala jen jako zalozni. Dostal usmrkanych 12 tis. za 8,5KW stroj. Dnes vim, ze to byla chyba mel jsem si ji nechat.
já dávám 100 bodů té Hondě.
Sice ji moc nepoužíváme, ale když je potřeba, běží třeba 20 hodin, a jede nám už sedmým rokem.
Je to benzín, s naftou zkušenost nemám
koukni a zeptej se magi-ho, ten s tím blbne, rozhodně bude mít spoustu poznatků
Sice ji moc nepoužíváme, ale když je potřeba, běží třeba 20 hodin, a jede nám už sedmým rokem.
Je to benzín, s naftou zkušenost nemám
koukni a zeptej se magi-ho, ten s tím blbne, rozhodně bude mít spoustu poznatků
pokud chceš 1f invertor připojit na 3f centrálu, musíš jeho příkon při dejme tomu 100A svařovacího proudu, tj. +-2,5kW vynásobit tak 5-6, abys získal představu co by měla centrála mít na štítku jako výkon (ta no-name)
3 fáze + čínský koeficient
osobně vyzkoušeno
3 fáze + čínský koeficient
osobně vyzkoušeno
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Právě, že u toho Herona píšou i pro svařování.
Neexistuje třeba nějaká podpěťová-přepěťová ochrana mezi centrálu a Gamu 166 , která by to mu popřípadě zabránila.
Heron EGM 55 AVR-1
jmenovitý: 5,0kW , napětí/frekvence: 230V/50Hz , účiník: 1 , typ generátoru: synchronní , AC jmenovitý proud: 21,7A/230V , DC jmenovitý proud: 8,3A/12V , hmotnost: 83kg , rozměry (v. x š. x d.): 57x69x52cm , naměřený akustický výkon (vzdálenost 7m): 72dB (A) , příslušenství: kabel + svěrky k 12V zásuvce, klíč na svíčku , typ: benzínový, čtyřtaktní jednoválec s OHV rozvodem , obsah válce: 389ccm , max. výkon motoru: 9kW (13HP)/4000min-1 , spotřeba: min. 0,45l/kWh , objem nádrže: 25l ,
Gama 166
Napájecí napětí 1X230V 50/60Hz
Jištění A 16 T
Max. síťový proud A
Rozsah svař. proudu A MMA 10-160 A
Svařovací proud (DZ=100%), MMA/TIG 95 A
Svařovací proud (DZ=60%) MMA/TIG 120 A
Svařovací proud (DZ=35%) A MMA/TIG 160 A
Počet regul.stupňů plynulé
Krytí IP 23S
Rozměry (š x d x v) 130 x 285 x 215 mm
Hmotnost 5,3kg
koncovky pro připojení kabelů 10-25
HOT START ano
ANTI STICK ano
ARC FORCE ano
Neexistuje třeba nějaká podpěťová-přepěťová ochrana mezi centrálu a Gamu 166 , která by to mu popřípadě zabránila.
Heron EGM 55 AVR-1
jmenovitý: 5,0kW , napětí/frekvence: 230V/50Hz , účiník: 1 , typ generátoru: synchronní , AC jmenovitý proud: 21,7A/230V , DC jmenovitý proud: 8,3A/12V , hmotnost: 83kg , rozměry (v. x š. x d.): 57x69x52cm , naměřený akustický výkon (vzdálenost 7m): 72dB (A) , příslušenství: kabel + svěrky k 12V zásuvce, klíč na svíčku , typ: benzínový, čtyřtaktní jednoválec s OHV rozvodem , obsah válce: 389ccm , max. výkon motoru: 9kW (13HP)/4000min-1 , spotřeba: min. 0,45l/kWh , objem nádrže: 25l ,
Gama 166
Napájecí napětí 1X230V 50/60Hz
Jištění A 16 T
Max. síťový proud A
Rozsah svař. proudu A MMA 10-160 A
Svařovací proud (DZ=100%), MMA/TIG 95 A
Svařovací proud (DZ=60%) MMA/TIG 120 A
Svařovací proud (DZ=35%) A MMA/TIG 160 A
Počet regul.stupňů plynulé
Krytí IP 23S
Rozměry (š x d x v) 130 x 285 x 215 mm
Hmotnost 5,3kg
koncovky pro připojení kabelů 10-25
HOT START ano
ANTI STICK ano
ARC FORCE ano
Naposledy upravil(a) Root dne 27. 2. 2015, 11:05, celkem upraveno 1 x.
Centraly & svarecky jsou v me hlave neprobadane tema. Mam tez Gamy 160 klasiky. Dnes uz bych sel do tech co jim nevadi polovicni napeti. Za par kurun jsou to spolehlive stroje. K pripojeni na china noname agregat jsem odvahu jeste nenasel a rad bych si o tom neco precetl, pokud k tomu nejaky soudruh muze napsat zakladni pravidla.
- robokop
- Site Admin
- Příspěvky: 22952
- Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tady nejde o polovicni napeti ale o to odlehceni kdyz prerusis oblouk
centrala pri svarovani prida plyn aby dodala vykon
nejaky pokles napeti v tu chvili neni fatalni
po preruseni oblouku ten motor ale povyskoci v otackach a nez zareaguje regulator tak je tak o peknych par voltiku a hertzu vic
resi to agregary s vetsi setrvacnou hmotou
centrala pri svarovani prida plyn aby dodala vykon
nejaky pokles napeti v tu chvili neni fatalni
po preruseni oblouku ten motor ale povyskoci v otackach a nez zareaguje regulator tak je tak o peknych par voltiku a hertzu vic
resi to agregary s vetsi setrvacnou hmotou
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)