Kinematika - gantry - problem s limity
Napsal: 31. 3. 2015, 10:06
Zdravím místní specialisty, a prosím o konzultaci.
Známý si pořídil router z číny - krokáče, řízení mach, no prostě katastrofa od konstrukce, použitých dílů, provedení, elektriky a softwarem konče.
Takže se mi ho trochu zželelo, něco se podařilo zachránit, ale macha opravdu ani heverem neee a uvažujeme nad linuxem+mesa.
Nikdy jsem ale gantry ani kinematiku na linuxu nerozcházel, teda na reálné mašině (vždycky jsem vyšel na jednotlivé osy s triviální kinematikou).
Chtěl jsem na to využít kinematiku a řídit každou stranu solo - a taky zvlášť referovat, aby to po zapnutí drželo úhel.
Narazil jsem ale na kardinální problem - ve world modu (teleop) system nedrží správně limity - respektive když jogem dojedu na limit, tak se objeví hláška, aktivuje se motion.on-soft-limit do 1, ale když dám znova jog, osa pokračuje vesele dál a limit ignoruje. V programu je vše ok.
A týká se to všech kinematik, nejen gantrykins. Zkoušel jsem verze 2.3, 2.5, 2.6 i aktuální 2.7pre a všude stejné.
Připadá mi to jako bug, respektive nedodělané.
Setkal se s tím už někdo ?!
Známý si pořídil router z číny - krokáče, řízení mach, no prostě katastrofa od konstrukce, použitých dílů, provedení, elektriky a softwarem konče.
Takže se mi ho trochu zželelo, něco se podařilo zachránit, ale macha opravdu ani heverem neee a uvažujeme nad linuxem+mesa.
Nikdy jsem ale gantry ani kinematiku na linuxu nerozcházel, teda na reálné mašině (vždycky jsem vyšel na jednotlivé osy s triviální kinematikou).
Chtěl jsem na to využít kinematiku a řídit každou stranu solo - a taky zvlášť referovat, aby to po zapnutí drželo úhel.
Narazil jsem ale na kardinální problem - ve world modu (teleop) system nedrží správně limity - respektive když jogem dojedu na limit, tak se objeví hláška, aktivuje se motion.on-soft-limit do 1, ale když dám znova jog, osa pokračuje vesele dál a limit ignoruje. V programu je vše ok.
A týká se to všech kinematik, nejen gantrykins. Zkoušel jsem verze 2.3, 2.5, 2.6 i aktuální 2.7pre a všude stejné.
Připadá mi to jako bug, respektive nedodělané.
Setkal se s tím už někdo ?!