CNC frézka na drevo a plasty do 300€
Zdravím Vás!
Chcel by som vedieť, či sa dá vyrobiť CNC frézka na frézovanie dreva a plastov poprípade gravírovanie hliníka za 300€.
Mám základné vedomosti z elektrotechniky, elektroniky(číslicovej techniky), programovania(v jazykoch assembler a C, C++) mikrokontrolérov PIC a používanie zákl. modulov atď. Navštevujem SPŠE a som študent tretieho ročníka so zameraním na EPS. Na KOP-ku by som chcel vyrobiť CNC frézu. Peniaze sú mojou slabou stránkou, ale momentálne už brigádujem(Som dobrý pracant). Nie som zrovna chytrý(matika priemer), ale viem sa naučiť potrebnú znalosť daného učiva(v škole sa snažím prijať čo najviac vedomostí). Praktických skúseností mám nedostatok, ba až žiadne s drevoobránaním. Dúfam, že mi poradíte. Vopred vďaka!
Peter
Chcel by som vedieť, či sa dá vyrobiť CNC frézka na frézovanie dreva a plastov poprípade gravírovanie hliníka za 300€.
Mám základné vedomosti z elektrotechniky, elektroniky(číslicovej techniky), programovania(v jazykoch assembler a C, C++) mikrokontrolérov PIC a používanie zákl. modulov atď. Navštevujem SPŠE a som študent tretieho ročníka so zameraním na EPS. Na KOP-ku by som chcel vyrobiť CNC frézu. Peniaze sú mojou slabou stránkou, ale momentálne už brigádujem(Som dobrý pracant). Nie som zrovna chytrý(matika priemer), ale viem sa naučiť potrebnú znalosť daného učiva(v škole sa snažím prijať čo najviac vedomostí). Praktických skúseností mám nedostatok, ba až žiadne s drevoobránaním. Dúfam, že mi poradíte. Vopred vďaka!
Peter
Ahoj, vzhledem k tomu, za jaký almužny se tu poslední dobou prodávaj lineáry a podobný poklady, bych skoro řek, že něco menšího a skromnějšího jo. Pokud teda myslíš těch 300E čistě na matroš. T.
mimooborová naplavenina • kolowratský zázrak™ • NPS • GCU • HirthCalc • ncDP.ino
Elektroniku by som si chcel sám spraviť. T.j. menič frekvencie, kontroléri krokových motorov, napájací zdroj prerobený z ATX zdroja.