Alphacam - pomoc s diplomkou
Zdravím všechny, prosím Vás nemohl by mi někdo poradit, kde bych mohl sehnat nějaké informace, kontakty kdo by mi poradil s Alphacam a vytvářením Maker. Studuji na VOŠ a SPŠ v Jičíně a toto téma mám jako zadání diplomové práce. Předem moc děkuji za pomoc.
podle dostupnych informaci, Alphacam uz pro kovoobrabeni neni:
Pobočka společnosti LicomSystems Limited ukončila svoji činnost.
AlphaCAMem se nyní zabývá společnost NEXNET a.s. V případě naléhavé potřeby se můžete obrátit i na bývalé pracovníky pobočky, kteří nyní pracují ve společnosti CENTERSOFT s.r.o.
ale najdeli se nekdo kdo dokaze rici jak to vlastne je, rad se poucim.
Pobočka společnosti LicomSystems Limited ukončila svoji činnost.
AlphaCAMem se nyní zabývá společnost NEXNET a.s. V případě naléhavé potřeby se můžete obrátit i na bývalé pracovníky pobočky, kteří nyní pracují ve společnosti CENTERSOFT s.r.o.
ale najdeli se nekdo kdo dokaze rici jak to vlastne je, rad se poucim.
Alphacam se vyučuje pořád
, manuál jsem dostal, ale ten je jen o Makrech obecně, které se v Alphacamu nacházejí nic o jejich tvorbě. Jestli máte nějaké materiály a mohl bych poprosit o jejich zaslání, byl bych moc vděčný. Nevim jestli máte ty stejné, které jsem dostal já.

Zdravím, chci se zeptat na následující věc:
Chtěl jsem si vyzkoušet programování tvarových ploch v Alphacamu (firma kde pracuji má licenci na Alphacam Advanced), ale při generaci G-kódu jsem zjistil, že výsledný program v místech obrábění obsahuje jen funkce pro strojní posuv po přímce, a to i tam kde by měla být kruhová interpolace, takže tohle je běžné že se tvar rozkouskuje na "hafo" krátkých přímek, nebo je problém mezi klávesnicí a židlí?
Ještě dodám, že model byl vytvořen v Inventoru (zkušební verze), řídící systém stroje je Sinumerik 810D. Děkuji
P.S: omlouvám se autorovi tématu, ale nechtěl jsem zakládat nové téma kvůli banalitě