zapojeni 6 vývodů na desku
To asi nebylo myšleno. že tam bude štítek zapojení, ale štítek s označením motoru a podle něj pak na netu najdeš to zapojení cívek. takto ti těžko někdo poradí. Cívky lze zjistit i ohmmetrem. Větší odpor jsou krajní výstupy cívek, poloviční je krajní a střední. Zapojit krajní výstupy, prostřední nezapojovat. Pokud jsem to dokonil, jistě mne někdo opraví.
Vždyť to tam máš napsané - 1.7A. Tak na driveru nastav nějakou nejbližší hodnotu.
Napětí neřeš, to si zařídí driver sám.
A s vinutím je to přesně tak, jak napsal slezak77. Ohmetrem si najdi které dráty patří k sobě a zapoj vždy 2 krajní, prostřední nechej volný.
Pokud se ti bude motor točit naopak než potřebuješ, tak u jedné z cívek navzájem přehoď dráty.
Napětí neřeš, to si zařídí driver sám.
A s vinutím je to přesně tak, jak napsal slezak77. Ohmetrem si najdi které dráty patří k sobě a zapoj vždy 2 krajní, prostřední nechej volný.
Pokud se ti bude motor točit naopak než potřebuješ, tak u jedné z cívek navzájem přehoď dráty.
nieco som nasiel len nesedia vsetky cisla tak neviem ale ked to budes merat tak aspon sa budes mat o co opriet
http://www.nidec-servo.com/en/digital/pdf/KH42K.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nidec-servo.com/en/digital/pdf/KH42K.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Mezi žlutým a oranžovým by měl být ten odpor větší než mezi žlutým a modrým, pokud ano tak to sedí podle toho pdf co jsi našel a už je to potom jasné, žlutý-oranžový třeba a1-a2, černý-hmědý b1-b2. mez tím černým a hnědým bude stejný odpor jako mezi žlutým a oranžovým. Červený modrý nezapojovat.
on ten modrý bude ten bílý, nebo naopak, to si přeber jak chceš, ale než si napsal děkuji.. tak už jsi to mohl mít změřené a tím pádem by jsi již věděl který je který, nebo to zkus zapojit a uvídíš co se bude dít, ono se nic strašného nestane, žádný výbuch nečekej, to bude dříve další vlna přistěhovalců(a to bude
). Pokud se motor bude škubat je to špatně, znovu přepojit atak dále atak dále, no rychlejší to bude změřit.
