motor 20-25kw
Pravidla fóra
toto forum vyzaduje schvaleni prispevku moderatorem
toto forum vyzaduje schvaleni prispevku moderatorem
Favorit
nic jednoduššího lepšího dostupnějšího neseženeš
při těch 3000 ot/min by to těch +-20-25kW mohlo mít
nebo nějaký průmyslový stabilák
pak si ale na nový připrav 30k a víc
nic jednoduššího lepšího dostupnějšího neseženeš
při těch 3000 ot/min by to těch +-20-25kW mohlo mít
nebo nějaký průmyslový stabilák
pak si ale na nový připrav 30k a víc
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Problém bude váha toho motoru. Potřebuju něco do 100kg.
Případně by mě stačily díly na původní motor něco z původního zůstalo, ale není to kompletní. dovezly mě totiž torzo rozebrané v krabicích a něco s tím vymysli
.
Tak zjišťuju co s tím
U nového počítám s 30t max. nejraději benzín.
Případně by mě stačily díly na původní motor něco z původního zůstalo, ale není to kompletní. dovezly mě totiž torzo rozebrané v krabicích a něco s tím vymysli

Tak zjišťuju co s tím

U nového počítám s 30t max. nejraději benzín.
s Favoritem se do 100 kg vejdeš v pohodě
jestli máš nějaký torzo, tak neřeš přestavbu a dej to dohromady tak jak to bylo
vyhneš se asi milionu drobností který bys musel řešit, počínaje mezipřírubou aby ti to vůbec pasovalo dohromady
v těchle strojích bývaly motory z Oktávií (60. leta) nebo pak z Š1203, na obojí se dá sehnat cokoli
někde na severní Moravě je někdo, kdo to generálkuje a přestavuje pro použití na hasičských závodech, hledej, je na webu
za 30k to dáš s přehledem do původního stavu s motorem po GO a nebude z toho bastl
jestli máš nějaký torzo, tak neřeš přestavbu a dej to dohromady tak jak to bylo
vyhneš se asi milionu drobností který bys musel řešit, počínaje mezipřírubou aby ti to vůbec pasovalo dohromady
v těchle strojích bývaly motory z Oktávií (60. leta) nebo pak z Š1203, na obojí se dá sehnat cokoli
někde na severní Moravě je někdo, kdo to generálkuje a přestavuje pro použití na hasičských závodech, hledej, je na webu
za 30k to dáš s přehledem do původního stavu s motorem po GO a nebude z toho bastl
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
i takové byly, konkrétní typy (PS8) neznámbu_bu píše:Pokud to už není předělané tak v té stříkačce původně byl dvouválec dvoutakt chlazený vodoutestone píše: v těchle strojích bývaly motory z Oktávií (60. leta) nebo pak z Š1203,
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Je to skutečně dvoudobý dvouválec. Takhle by měla vypadat:

Chybí mě mezipříruba trubky dekly rozdělovač .......
Mám čerpadlo, hlavu, válce, písty, část spodní skříně klikovky, klikovku a startovací páku.
A teď co dál přestavět, nebo sehnat torzo motoru a dát to do kupy a kde sehnat motor či díly? Díly nikdo nevyrábí a motorů taky nebude moc.

Chybí mě mezipříruba trubky dekly rozdělovač .......
Mám čerpadlo, hlavu, válce, písty, část spodní skříně klikovky, klikovku a startovací páku.
A teď co dál přestavět, nebo sehnat torzo motoru a dát to do kupy a kde sehnat motor či díly? Díly nikdo nevyrábí a motorů taky nebude moc.
přesně
obešli spolky dobrovolnejch hasičů, někde se určitě něco válet bude
obešli spolky dobrovolnejch hasičů, někde se určitě něco válet bude
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Dej si sem poptávku: http://bazar.pozary.cz/?page=3" onclick="window.open(this.href);return false;
nechceš tohle ? https://stroje.bazos.cz/inzerat/6516875 ... -450kg.php" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
ještě mě napadlo
pokud to opravdu chceš předělat na něco jiného, poohlídni se po motoru Rotax 582,
to je dvouválec dvoutakt vodou chlazenej, max výkon při 6500ot/min okolo tuším 65k, používá se to UL letadlech, vodních a sněžných skůtrech a tak
občas se vyskytne v inzerci třeba v časopisu Pilot LAA Čr nebo na Aerowebu a tak
nový prodává TEVESO v HK, 30k asi ale bude málo
bývá na něm našroubovaný reduktor, ten je sundavací
do těch skůtrů asi existuje i verze jen s jednoduchým zapalováním, ten leteckej má dvojitý
možná i Rotax 503, to je vzducháč a je slabší
možná dělají i něco jiného, výrobce je Bombardier
s R582 by to asi funkčně bylo lepší, přece jen je to výrazně modernější konstrukce
pokud to opravdu chceš předělat na něco jiného, poohlídni se po motoru Rotax 582,
to je dvouválec dvoutakt vodou chlazenej, max výkon při 6500ot/min okolo tuším 65k, používá se to UL letadlech, vodních a sněžných skůtrech a tak
občas se vyskytne v inzerci třeba v časopisu Pilot LAA Čr nebo na Aerowebu a tak
nový prodává TEVESO v HK, 30k asi ale bude málo
bývá na něm našroubovaný reduktor, ten je sundavací
do těch skůtrů asi existuje i verze jen s jednoduchým zapalováním, ten leteckej má dvojitý
možná i Rotax 503, to je vzducháč a je slabší
možná dělají i něco jiného, výrobce je Bombardier
s R582 by to asi funkčně bylo lepší, přece jen je to výrazně modernější konstrukce
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Krome jinych technickych problemu je take dost dulezite ze tahle strikacka pouziva na nasati z vetsi hloubky pistove cerpadlo(jeden valec sd zkratuje a je vyuzit jako pistove cerpaflo ktere dokaze vyvinout dostatecny podtlak na nasati z hloubek kolem 7m.Pokud pouzijes jakykoli jiy motor(ctyrtakt) musis pouzit vyvevu na vyfukove plyny jakou na treba ps-12.
Pokud si to pamatuju dobře v elektrocentrálách byl podobný, ne však shodný motor. Konstrukce tohoto motoru je předválečná. Po válce se tento motor Stratílek SM-31 vyráběl v Jawě a byl montován ve Vysokém Mýtě a na západě ho údajně vyráběla Audi, DKW, Horch a Wanderer.
Složitosti úprav při neoriginálním motoru jsem si vědom a je mě jasné, že by to nebylo jednoduché.
Zatím jsem začal hledat originální motor a něco už mám i něco rozjednané. Chybí na něm výfuk a pár drobností, ale to jsou už vyrobitelné díly. Když to dopadne tak mám o zábavu v zimě postaráno.
Složitosti úprav při neoriginálním motoru jsem si vědom a je mě jasné, že by to nebylo jednoduché.
Zatím jsem začal hledat originální motor a něco už mám i něco rozjednané. Chybí na něm výfuk a pár drobností, ale to jsou už vyrobitelné díly. Když to dopadne tak mám o zábavu v zimě postaráno.