Přikládám foto.
Děkuji za odpověd.







http://www.imgup.cz/images/2016/10/27/vyrobce.jpg
Odkaz na celou fotku
No a v čem je tedy problém - tam jde přeci jen o to abys vymezil to první kolo na vřeteni.Filda123 píše:Vsechny maji stejnou diru 26.
Jojo, druhá osa je vůči vřetenu pevná.Zdenek Valter píše:No a v čem je tedy problém - tam jde přeci jen o to abys vymezil to první kolo na vřeteni.Filda123 píše:Vsechny maji stejnou diru 26.
Ta druhá osa je vůči vřetenu pevná?
No ale to vřeteno má pero ne?Filda123 píše:Jojo, druhá osa je vůči vřetenu pevná.Zdenek Valter píše:No a v čem je tedy problém - tam jde přeci jen o to abys vymezil to první kolo na vřeteni.Filda123 píše:Vsechny maji stejnou diru 26.
Ta druhá osa je vůči vřetenu pevná?
Problém je pořád s tím vřetenem. Když na něj nasadím jakékoliv kolo, tak nemá zajištění, všechny ostatní mají na konci zajištění na ségrovku, ale to vřeteno prostě nic, proto mi jde o to, jaké to kolo tam má být. Jestli něco spešl se zajištovacím nábojem, nebo jen samotný náboj s nějakým klínkem.
Tá tvoja EMU160 vyzerá skoro rovnako ako EMU200, len je menšia. Skúšal si hľadať v manuáli k EMU200, či to nieje vyriešené rovnako?Zdravím, pořídil jsem soustruh a koupil jsem ho bez ozubených kol na řezání závitu. Řekl jsem si že bude sranda najít někde návod a kola nechat vyrobit. Avšak ať hledám jak hledám nemůžu nic najít, bude to tím, že soustruh je maďarské výroby a je z roku 54, takže moc manuálu na internetu nebude. Takže moje otázka na forum zní, nevěděl by někdo jak tam ty kola vůbec mají být, jak mají být naskládané na soustruhu, věřím že to je napsaný v tý tabulce, ale nějak nerozumím. Co jsem z tabulky pochopil bylo že jsou vyobrazeny 3 hřídele a na soustruhu jsou 4,nahoře je ta náhonová hříděl a co na ní má být za kolo prostě nevím, mam z toho guláš. Věřím že je tu někdo kdo by mi poradil samozřejmě i s příslibem finanční odměny.
Děkuju za odpověd, bohužel 200 je dost rozdílej, ten má dokonce 5 hřídelí, jinak ten manuál mam projetej od shora dolů.zverodoktor píše:Tá tvoja EMU160 vyzerá skoro rovnako ako EMU200, len je menšia. Skúšal si hľadať v manuáli k EMU200, či to nieje vyriešené rovnako?Zdravím, pořídil jsem soustruh a koupil jsem ho bez ozubených kol na řezání závitu. Řekl jsem si že bude sranda najít někde návod a kola nechat vyrobit. Avšak ať hledám jak hledám nemůžu nic najít, bude to tím, že soustruh je maďarské výroby a je z roku 54, takže moc manuálu na internetu nebude. Takže moje otázka na forum zní, nevěděl by někdo jak tam ty kola vůbec mají být, jak mají být naskládané na soustruhu, věřím že to je napsaný v tý tabulce, ale nějak nerozumím. Co jsem z tabulky pochopil bylo že jsou vyobrazeny 3 hřídele a na soustruhu jsou 4,nahoře je ta náhonová hříděl a co na ní má být za kolo prostě nevím, mam z toho guláš. Věřím že je tu někdo kdo by mi poradil samozřejmě i s příslibem finanční odměny.
Návod k EMU 200 nájdeš tu: http://www.tumlikovo.cz/download/" onclick="window.open(this.href);return false;
Děkuji za odpověd, to mě taky napadlo, ale bohužel není to tak. Je to tak řešený u velkých soustruhů ale u tohohle je samostatná převodovka na řezaní závitu a posuv.bu_bu píše:Kdyby to první kolo odshora konečně už sundal, tak pod ním nejspíš najde hřídel do převodovky, nikoli čep. Nevím proč tam furt plete ten vřeteník, podle mě je pohon závitového soukolí ze skříně a ty kola co hledá jsou uvnitř.zverodoktor píše:Tá tvoja EMU160 vyzerá skoro rovnako ako EMU200, len je menšia. Skúšal si hľadať v manuáli k EMU200, či to nieje vyriešené rovnako?
Návod k EMU 200 nájdeš tu: http://www.tumlikovo.cz/download/" onclick="window.open(this.href);return false;
To asi nemá cenu.