Zavírače Brano:

kdyz nebudes vedet kam to dat tak to napis sem, admin to za tebe umisti nebo vytvori novou sekci
Odpovědět
Uživatelský avatar
elbarto
Příspěvky: 5262
Registrován: 22. 5. 2014, 10:27
Bydliště: Prague

1. 4. 2017, 5:00

Vlastne neni to Brano, ale FAB. Po dvou letech, to znamena po zaruce zemrou. Servis stoji 2/3 noveho. Na strankach je nulove info, vyrobce chce jen servisovat. Jeden z nemocnych tedy musel na pitvu. Po otevreni z toho vyteklo pul decky odporne pachnouci cerne brecky. Chapal bych "vuni" ropneho produktu, ale tohle pachlo spis fekalne. Asi nejaky zaruceny "bio" produkt z kytek. Po odhadu hustoty vypusteneho oleje, umocnenou opotrebenim soustroji dostal chudinka PP80, nic hustsiho jsem v dilne nenesel. Chvilku trvalo prijit na system nasati a odvzdusneni a nyni beha jako zamlada. Pouze se bojim co udela praveky mineral v zime ? Dotaz tedy zni. Jsou oleje s podobnou hustotou mene zavisle na teplote nebo proste v zime zatuhne vsechno ?? Pokud ano, prosim konkretne.

Obrázek
SO 545
Příspěvky: 722
Registrován: 6. 1. 2013, 6:30

1. 4. 2017, 7:07

Tiez som laboroval s olejom pri lisovani voditok do vzduchom chledenych hlav motora.

Zmrazoval som ich v mrazaku a hlavu ohrial na 80stupnov C slo to paradne a lahko.

Az ma raz napadlo dat schladit voditka v olejovom zabale. olej 0W-30 tusim Shell.
Tie voditka schladilo a olej regulerne zamrzol. Konzistencia netecuceho medu.

Asi kazdy bezne pouzivany olej v mrazoch zatuhne.Ale brano ho asi nezohreje :wink:

Hod brano do mrazaku alebo len jemne zachladit v chladnicke a potom sup na dvere a vyskusat. Budes to mat z prvej ruky :D
atlan
Příspěvky: 3382
Registrován: 7. 2. 2011, 9:12

1. 4. 2017, 7:09

Co tak pouzit viac rozsahove oleje. Napr nejaky 75w90. Specifikaciu si najdi na nete. Viskozita tam bude tiez tak si vies porovnat s pp80
Uživatelský avatar
elbarto
Příspěvky: 5262
Registrován: 22. 5. 2014, 10:27
Bydliště: Prague

1. 4. 2017, 9:09

Autooleje jsou ridke vodicky. Viskozitu tekute vazelinky PP80 to mit nebude. V pondeli poprosim pripadne o radu pana olejare.
Uživatelský avatar
pavlaxy
Příspěvky: 1885
Registrován: 26. 12. 2007, 11:42
Bydliště: Praha

15. 4. 2017, 10:12

Staré tlusté zavírače měly seřizovací šroubek na rychlost zavírání ...
Protože bydlím nad domovními dveřmi chodila jsem jej seřizovat podle sezony-převažujících teplot ...
Nový slabší zatím chodí jednu sezonu bez bouchání dveřmi :D
Vydrž do léta a napíši ...
https://t.me/pump_upp
Uživatelský avatar
elbarto
Příspěvky: 5262
Registrován: 22. 5. 2014, 10:27
Bydliště: Prague

16. 4. 2017, 6:40

Zdar Pajo. Zavirace si serizovala mozna jako skolacka a uz par roku ubehlo ... :-) Zavirac ma dva sroubky. Jeden je plna draha brzdeni, vyrobce tomu rika tusim kocarkovy uhel a potom druhy sroubek dovreni poslednich cca 5 procent uhlu. Pokud mas oba skrtici sroubky utazene, neudelas s tim uz nic mimo uvedeneho tuningu. Porad mi lezi v hlave ta mocka, co tam davaji misto oleje. P.S. Zatim beha uzasne v zime se mam obavu PP80 promeni ve vazelinku. Zima je daleko, netreba panikarit.
Uživatelský avatar
filla
Příspěvky: 3523
Registrován: 1. 12. 2013, 12:55
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

16. 4. 2017, 8:02

olej do tlumicu je to co hledas
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
Odpovědět

Zpět na „kdyz nebudes vedet kam“