potraviny píše:To možná norma povoluje ale přesto to moc nechápu. Jistě není objekt kde je to vše obráceně. Já už jako kluk pamatuji že fáze byla vždy v levé díře, možná je doba jiná a mění se i díry v zásuvkách.
Navíc jedním napájím trafo pro KM a druhým servodriver a tomu to asi jedno není.
Ako tu už ostatný písali - zariadenia s 3-vodičovou prípojkou (L/N/PE) musia byť navrhnuté tak, aby na orientácii L/N (ako aj z bezpečnostného, tak aj z prevádzkového hľadiska) nezáležalo.
Ak ti ale takýto "opačný" káblik naozaj vyhadzoval istič (a nie len prúdový chránič, ako tu už dakto vyššie spomínal), bral by som to ako silnú indikácia toho, že dačo v tvojom systéme či rozvodoch asi nebude navrhnuté/zapojené správne, a rozhodne by som to nebral na ľahkú váhu. Ak ti teda nie je život príliš "ľahký"
Problém s tími činskymi IEC káblami nie je ani tak v tom opačnom zapojení, ako skôr v tej "farebnej lotérii" - kde podľa toho, ako sa číňan v daný deň vyspal, raz pripojí HNEDÝ vodič na ĽAVÝ kolík, raz na PRAVÝ, a keď sa fakt zle vyspal, tak kľudne aj na STREDNÝ!

No a problém potom nastáva v prípade, že sa dakto rozhodne ustrihnúť koncovku, a bez dodatočného premerania spolieha na farby..
potraviny píše:To servo by mělo být OK, to jsem rozchodil s borcem od omronu.
Smiem sa spýtať, v čom bol nakoniec ten problém?
Že ty si mal len zle zapojené U/V/W na motore? Keď sa tu už o tých prehodených fázach bavíme