myslim ze neni problem to opakovat a to i vickrat do roka
jinak akce byla fakt silena
zaclo to ve ctvrtek tim ze jsme do 3 do rana sestavovali zpet regulator
parniho stroje B
jinak je to mazec v tom kalupu kdyz zacne zmensovat zdvih vstupniho ventilu na vysokotlaku
v patek jsme jeli s dodavkou pro dvoutaktni naftovy stabilak lorenz
a krasnej transmisni soustruh
prijeli jsme pozde v noci a vylozeno bylo asi ve 3 rano
nakladka byla rucni asi v peti lidech vykldka jesterkou pricemz s tim mela co delat chudera
dodavka pekne sedela zasterkama na silnici
v sobotu probihala akce v muzeu vstavani v sest kvuli zatopu
parnich kotlu
vecer v 7 jsme jeli stehovat autobus do muzea pro nasledujici dvoumesicni akci
jednalo se o klasicky historicky doubledecker ktery asi pet let stal u libenskeho mostu
nekolik firem ktere to meli stehovat to vzdali pro technickou narocnost
problem napr. s tim pohnout kvuli zabrzdenym kolum bez vzduchu
prujezd na podvalniku pod mosty a trolejemi, autobus pry v zivote uz nepojede atp....
po sedmi hodinach lezeni pod autobusem a vyspravovani zavad zpusobem vskutku improvizacnim jsme vyrazili po ose s nadrazdenym autobusem plne rozsvicenym a s napisem linka "10 Center" skrz nocni prahu v doprovodu mnoha policejnich aut s majaky a nekolika doprovodnych vozidel
vymackli jsme z nej cca 40km/h vic nam policie nedovolila ale na to jak je stary a 5 let stal to jezdilo docela dost slusne
pneumaticke razeni je ovsem zazitek

prujezd v 30tce pod mostem s 10cm rezervou taky
troleje, semafory a dopravni znaceni zustalo na svem miste
nasledujici den probehl vcelku klidne po cca 4 hodinovem spanku na rozpalenem kotli a nasledujicim ranim zatopu
zababovske kolejiste bylo uzasne a zabiralo polovinu cele cistirny
jinak jsme se celkem nudili
navstevnost byla prijemna zajem navstevniku take