Problém s motorem peugeot 2008
Napsal: 6. 3. 2020, 9:59
Nemá tu někdo hlubší zkušenosti s auty?
Mám peugeot 2008 110Hp benzin kupovaný 2016. První dva roky super, od druhého roku jsem zaznamenal občasné zakuckání motoru při plném plynu (ztráta výkonu kolem 2200-2500ot, škubání motoru jako když se trochu topí, musel jsem pustit plyn a po okamžitém sešlápnutí zase OK). Nejprve to dělalo jen občas, při velké zátěži - zaplá klimatizace ve velkém vedru + jízda do kopce. Zhruba od třetího roku roku se to ustálilo na konstantním problému, pokud jede klima na plno a šlápnu na to tak je zhruba 60% šance že to udělá. Teď v zimě bez klimy to občas udělá i na rovině. Občas to neudělá celý týden, občas jednou za cestu, občas klidně 5x-8x během 20min. jízdy z práce. Reklamoval jsem to 3x v peugeot servisu, mají to tam týden (podmínka reklamace) a výsledek je vždy stejný... "Problém je v míchání paliva, občas se to nevejde do předepsaných emisí a tak to namíchá blbě. Upravili jsme vám palivovou mapu". Jejich úprava měla jediný efekt a to že když to začne škubat tak nemusím pouštět plyn, jen to zacuká stejně jako předtím, ale max. tak 0.5s a pak to zase jede na plný výkon. Je to vážně otravná závada, obzvlášť při předjíždění.
Auto je pravidelně servisované.
Nemá někdo z vás lepší představu co by to mohlo být? Napadá mne ještě vadný vstřikovač, ale jak je donutit to zkusit na záruku fakt nevím a platit 4k za diagnostiku z vlastní kapsy se mi moc nechce, ještě když to tím fakt nemusí být. Svíčky jsem měnil minulý rok, bez efektu. Jezdím na vervu a většinou zrychluji na plný plyn takže úsady z dušení motoru těžko. - udělá mi to klidně i po hodinový jízdě na dálnici když na to pak při předjíždění šlápnu.
Asi jsem s tím měl fakt smůlu protože švagr má už třetího peugeota, u něj je nájezd 260-300k za dva roky a nikdy neměl problém. Mne odešli už po 40k přední tlumiče
Kdyby někoho něco napadlo.....
Mám peugeot 2008 110Hp benzin kupovaný 2016. První dva roky super, od druhého roku jsem zaznamenal občasné zakuckání motoru při plném plynu (ztráta výkonu kolem 2200-2500ot, škubání motoru jako když se trochu topí, musel jsem pustit plyn a po okamžitém sešlápnutí zase OK). Nejprve to dělalo jen občas, při velké zátěži - zaplá klimatizace ve velkém vedru + jízda do kopce. Zhruba od třetího roku roku se to ustálilo na konstantním problému, pokud jede klima na plno a šlápnu na to tak je zhruba 60% šance že to udělá. Teď v zimě bez klimy to občas udělá i na rovině. Občas to neudělá celý týden, občas jednou za cestu, občas klidně 5x-8x během 20min. jízdy z práce. Reklamoval jsem to 3x v peugeot servisu, mají to tam týden (podmínka reklamace) a výsledek je vždy stejný... "Problém je v míchání paliva, občas se to nevejde do předepsaných emisí a tak to namíchá blbě. Upravili jsme vám palivovou mapu". Jejich úprava měla jediný efekt a to že když to začne škubat tak nemusím pouštět plyn, jen to zacuká stejně jako předtím, ale max. tak 0.5s a pak to zase jede na plný výkon. Je to vážně otravná závada, obzvlášť při předjíždění.
Auto je pravidelně servisované.
Nemá někdo z vás lepší představu co by to mohlo být? Napadá mne ještě vadný vstřikovač, ale jak je donutit to zkusit na záruku fakt nevím a platit 4k za diagnostiku z vlastní kapsy se mi moc nechce, ještě když to tím fakt nemusí být. Svíčky jsem měnil minulý rok, bez efektu. Jezdím na vervu a většinou zrychluji na plný plyn takže úsady z dušení motoru těžko. - udělá mi to klidně i po hodinový jízdě na dálnici když na to pak při předjíždění šlápnu.
Asi jsem s tím měl fakt smůlu protože švagr má už třetího peugeota, u něj je nájezd 260-300k za dva roky a nikdy neměl problém. Mne odešli už po 40k přední tlumiče


Kdyby někoho něco napadlo.....