Tlumič na motorku veterána
Napsal: 28. 3. 2020, 8:57
Zdravím a pozdravuji.
Navrhuji takový bastl pro jednoho zákazníka. Je to na motorku veterána, jaký typ nevím. Snad by ho mohl tady někdo poznat. Nemám s tlumiči žádné zkušenosi, tady jen tuším, jak to funguje. Jde o to, že se stávající centrvložka poz.4 zmenší z průměru 30 na průměr 25. Zhotoví se nová závitová vložka poz.5 a ta se k plášti přivaří z čela po obvodě. A mě jde o pozici 6. I když je tam použit jemný závit, tak vycentrovaný to bude zhruba ve dvouch desetinách. Proto jsem tam dal pro jistotu průměr 10,3. Teď to těsnění. Použili by jste podobný? Můžete mi doporučit jiný? U tlumiče na motorku bych předpokládal, že na pístnici nebudou působit jen axiální síly. V tomhle řešení pístnici centruje ta pozice 4. Vůle je tam odhadem kolem 0,05mm. Jako nemám z toho mýho řešení dobrej pocit, proto se sem obracím pro radu. Nevíme jak to bylo řešený na originále.
Navrhuji takový bastl pro jednoho zákazníka. Je to na motorku veterána, jaký typ nevím. Snad by ho mohl tady někdo poznat. Nemám s tlumiči žádné zkušenosi, tady jen tuším, jak to funguje. Jde o to, že se stávající centrvložka poz.4 zmenší z průměru 30 na průměr 25. Zhotoví se nová závitová vložka poz.5 a ta se k plášti přivaří z čela po obvodě. A mě jde o pozici 6. I když je tam použit jemný závit, tak vycentrovaný to bude zhruba ve dvouch desetinách. Proto jsem tam dal pro jistotu průměr 10,3. Teď to těsnění. Použili by jste podobný? Můžete mi doporučit jiný? U tlumiče na motorku bych předpokládal, že na pístnici nebudou působit jen axiální síly. V tomhle řešení pístnici centruje ta pozice 4. Vůle je tam odhadem kolem 0,05mm. Jako nemám z toho mýho řešení dobrej pocit, proto se sem obracím pro radu. Nevíme jak to bylo řešený na originále.