to som zistil ze FESTO je drahe ma doma este velke mnozstvo roznych piestou povedsine vedsich rozmer 63 ale to sa mi zda uz moc velke.
Rozobral som vyredeny lis na plasty a tam bolo piestou viac nez dost.
Vela rozvadzacou tam bolo riesene cez CAM BUS.
Stlpova CNC freza
Ten pneuválec musí být posuvně uložený a opře se o kroužek který je na vřetenu. Síla pak nejde do ložisek. Takhle to mám na Atasu : Ten kroužek je to fialové co stahuje ložiska. Celý ten komplet pneuválce se posouvá po zadním víku // tmavomodré // a štít pneuválce // modrofialový // je vracen čtveřicí šroubů s pružinou // tmavozelené - na výkrese je kreslen jen jeden // To rezavé nad osou je HEDS // IRC // pro zpětnou vazbu závitování a přetížení vřetene.kiko01 píše: ↑8. 1. 2023, 11:27Akomto mas spravene aby si netlacil do lozisk na vretene, pri vymene?robyb píše: ↑2. 12. 2022, 6:08 Vreteno mam uz hotove a odskusal som aj piest na vymenu nastrojou.
https://www.youtube.com/shorts/qShQj5eaNJo
Tady máš ty hlavní díly. Dole je víko a ten kroužek. Tady je sestava toho pístu : Zleva je ložiskové víko s našroubovanými šroubky s vratnou pružinou, pak je ten pohyblivý díl s oválnou dírou pro HEDS, přední víko pneuválce s pouzdrem pístnice a hratnými pružinami, píst s těsněním a víko pístu.
-
- Příspěvky: 1600
- Registrován: 27. 10. 2008, 9:06
- Bydliště: Martin,Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Ano, ja viem ako to ma byt, len pochybujem ze on to tak robil, na domacej masinke to je asi jedno. Ja mam na starsom haase (2012) napr este precharge ventil ktory nizsim tlakom oprie ten kruzok o telo a az potom tlaci plnou silou do vymeny. Na novsej freze (2018) to uz ide rovno plnym tlakom ( je to o dost rychlejsie ale o to hlucnejsie)Milan199 píše: ↑29. 1. 2023, 1:16Ten pneuválec musí být posuvně uložený a opře se o kroužek který je na vřetenu. Síla pak nejde do ložisek. Takhle to mám na Atasu :kiko01 píše: ↑8. 1. 2023, 11:27Akomto mas spravene aby si netlacil do lozisk na vretene, pri vymene?robyb píše: ↑2. 12. 2022, 6:08 Vreteno mam uz hotove a odskusal som aj piest na vymenu nastrojou.
https://www.youtube.com/shorts/qShQj5eaNJo
atc.PNG
Ten kroužek je to fialové co stahuje ložiska. Celý ten komplet pneuválce se posouvá po zadním víku // tmavomodré // a štít pneuválce // modrofialový // je vracen čtveřicí šroubů s pružinou // tmavozelené - na výkrese je kreslen jen jeden // To rezavé nad osou je HEDS // IRC // pro zpětnou vazbu závitování a přetížení vřetene.
Tady máš ty hlavní díly. Dole je víko a ten kroužek. adily.PNG
Tady je sestava toho pístu :
apist.PNG
Zleva je ložiskové víko s našroubovanými šroubky s vratnou pružinou, pak je ten pohyblivý díl s oválnou dírou pro HEDS, přední víko pneuválce s pouzdrem pístnice a hratnými pružinami, píst s těsněním a víko pístu.
Na domace podmienky mi to staci.
Vysuv piestu mam 40 mm ale stacilo by aj 10-15 mm.
To co som zohnal som aj pouzil.
Ucel to plni.
Na otvorenie kliestiny vo vretene staci zatlacit 4,5 mm.
Skusal som aj piest 63mm dvojstupnovy z vysuvom 20 mm ale ten to nedokazal vytlacit iba ak by som natlacil kopresor na viac ako 10 bar.
Ten piest co tam mam teraz je 100 mm trojstupnovy.
Vysuv piestu mam 40 mm ale stacilo by aj 10-15 mm.
To co som zohnal som aj pouzil.
Ucel to plni.
Na otvorenie kliestiny vo vretene staci zatlacit 4,5 mm.
Skusal som aj piest 63mm dvojstupnovy z vysuvom 20 mm ale ten to nedokazal vytlacit iba ak by som natlacil kopresor na viac ako 10 bar.
Ten piest co tam mam teraz je 100 mm trojstupnovy.