Stránka 1 z 3

Garáž:

Napsal: 10. 6. 2020, 12:45
od elbarto
Občas tady jdou autotémata a občas s nimí zasíráme nepatřičné vlakno vlákno. Přijde mi je, že tady dost lidí co si radí autohrají tam sem s tématy.

Celý život mám rád auta a motorky. Na rychlé jednostopky už začínám být starej :-) Navíc ve staří už máme prostředky kupovat si velké dvoustopé radosti. Po čase, ale některí z nás zjistí, ze muscle je sice velká masáž, ale poradné ježdění to není. Navíc při jizdě na hraně, smotat nového Mustanga či Chellengera nikdo nechceme. Mozek říká pří jizdě na hraně už ne a rychlé zatáčky nejsou doménou mastodontů.
Možnost A: představa byla sehnat ještě sehnatelnou E46, vykuchat introš, namontovat rám, oturbit s rozumem do cca 1 baru China vetráčkem za pár korun, koupit základní stavitelný podvozek a hrát si. Kravinky typu volant, ručka, shortshifter, catchtank, přefuk, programovatelná jednotka, atd jsou už detaily na hraní. Malých obsahů jako dárců motorů je všude dost , tuneří lovi V8čky na drifto přestavby. Když to člověka chytne a bude mít finance potom například nechat postavit kovaný motor. To je ta veselá stránka. Když sednu na pivo s kámošem co jezdí občas rallye a začnu zjištovat legislativu radost pomalu opadá. Nekonečná byrokracie se závodní licencí,doktory, STK 2dny v roce s celodenním čekáním a to všechno každoročně dokola. Kdo nemá to štestí a nemá život zábavu na plný uvazek, tak nevím zda tohle chci. Dalším tématem je do jaké skupiny to nacpat ?
Možnost B: stejný základ na běžných značkách, dát KIT podvozek, oturbit, nechat introš a jezdit třeba Vysoké Mýto, atd. a free okruhy. Potom zase začnou tahanice na bežné STK, kde už ani kamarádi nedávají to co dříve nikdo nehrotil. STK a potom bude otázka co ještě lze ustát. Tyto postřehy případně prosím do SZ. Hlášky typu co Franta na STK ustál na veřejná vlákna nepatří.

Máte závodáka, případně v jaké skupině a jakou cestou byste se vydali, kdybyste začínali v roce 2020 ?

Re: Garáž:

Napsal: 10. 6. 2020, 1:33
od fmodel
No ,veterána formuli ,nebo placku a pak na kopec nebo na okruhy .To je ta levnější cesta ,ale musíš umět jezdit .tam žádný ABS,ESP a podobný srajdy nenajdeš.Nakonec zjistíš že jseš na okruhu se starým MTX rychlejší než někteří zbohatlíci se soudobým Porsche :lol: Abych řek pravdu tak z kopců mám respekt.

Re: Garáž:

Napsal: 10. 6. 2020, 5:15
od Andy V
elbarto píše: 10. 6. 2020, 12:45 Možnost B: stejný základ na běžných značkách, dát KIT podvozek, oturbit, nechat introš a jezdit třeba Vysoké Mýto, atd. a free okruhy. Potom zase začnou tahanice na bežné STK, kde už ani kamarádi nedávají to co dříve nikdo nehrotil. STK a potom bude otázka co ještě lze ustát. Tyto postřehy případně prosím do SZ. Hlášky typu co Franta na STK ustál na veřejná vlákna nepatří.

Máte závodáka, případně v jaké skupině a jakou cestou byste se vydali, kdybyste začínali v roce 2020 ?
Kdybych chtěl hračku na okruh a vozil ji tam na podvalu, tak musí stejně mít technickou a STK?

Re: Garáž:

Napsal: 10. 6. 2020, 6:43
od elbarto
Andy V píše: 10. 6. 2020, 5:15
elbarto píše: 10. 6. 2020, 12:45 Možnost B: stejný základ na běžných značkách, dát KIT podvozek, oturbit, nechat introš a jezdit třeba Vysoké Mýto, atd. a free okruhy. Potom zase začnou tahanice na bežné STK, kde už ani kamarádi nedávají to co dříve nikdo nehrotil. STK a potom bude otázka co ještě lze ustát. Tyto postřehy případně prosím do SZ. Hlášky typu co Franta na STK ustál na veřejná vlákna nepatří.

Máte závodáka, případně v jaké skupině a jakou cestou byste se vydali, kdybyste začínali v roce 2020 ?
Kdybych chtěl hračku na okruh a vozil ji tam na podvalu, tak musí stejně mít technickou a STK?
To Andy: Pokud auto nebude mít standardní nebo zavodní noty, tak s ním můžes jezdit maximálně po poli za domem
To fmodel: O historikovi jsem také uvažoval, ale auta co alespon trošku jedou už stojí nesmysly. A litat "žigem" asi nechci :-)

Re: Garáž:

Napsal: 10. 6. 2020, 6:49
od Kratus
A do jaké částky se chceš vejít? On ani ten naturbenej bramborák nebude úplně levnej.

Re: Garáž:

Napsal: 10. 6. 2020, 6:58
od elbarto
Kratus píše: 10. 6. 2020, 6:49 A do jaké částky se chceš vejít? On ani ten naturbenej bramborák nebude úplně levnej.
SZ

Re: Garáž:

Napsal: 10. 6. 2020, 7:05
od dvoracek.a
zdar
není to moje zkušenost ale známého
postavil si 130rs stavěl jí podle řádů , ale nemá sportovní průkaz, ani licenci,
říkal že to stojí moc peněz a spousta každoročního papírování
jezdí edacup (závody do vrchu) je tam více tříd od historiků až po současné vozy
platí jen startovné říkal cca do 5k a je spokojenej
teďkon v sobotu(13.6 2020) jedou radotín nad cementárnou

Re: Garáž:

Napsal: 10. 6. 2020, 7:07
od packa

Re: Garáž:

Napsal: 10. 6. 2020, 7:26
od fmodel
dvoracek.a píše: 10. 6. 2020, 7:05
jezdí edacup (závody do vrchu) je tam více tříd od historiků až po současné vozy
Jo koupíš malucha ,vrazíš do něj motor z Hondy Blackbird a máš zábavu

https://www.youtube.com/watch?v=cTT6jq2SSDE

Re: Garáž:

Napsal: 10. 6. 2020, 7:34
od packa

Re: Garáž:

Napsal: 10. 6. 2020, 7:41
od fmodel
Jo to je taky supr ,koukal jsem jak ho tvořej a fakt dobrý ,mám už 126ku a motor z Hondy Blackbird .

Re: Garáž:

Napsal: 10. 6. 2020, 7:45
od dvoracek.a
:lol: :lol: jo jo jezdí tam jeden ,,vzteklej,, trabant https://youtu.be/5rjjgLXUQlk?t=1
konkrétně loni se ještěd jel jako spojenej závod do vrchu edacup a autoklub čr takže se na jednom kopci potkali ,,amatéři a profíci ,, v jeden víkend

Re: Garáž:

Napsal: 10. 6. 2020, 7:53
od fmodel
No kdybych si měl vybrat jestli Bávo nebo Trabuko ,tak za mě Trabuko :lol:

Re: Garáž:

Napsal: 10. 6. 2020, 8:55
od turnigy
Pár rokov dozadu jazdilo aj jedno Trabaru - podvozok Subaru Justy, na tom kasňa z trabanta a motor CBR 1000. Ale už som o ňom dosť dlho nepočul.

Re: Garáž:

Napsal: 10. 6. 2020, 9:55
od elbarto
Trabuko je špica, ale tohle jsou stavby už vyšší dívčí.