Garáž:
Napsal: 10. 6. 2020, 12:45
Občas tady jdou autotémata a občas s nimí zasíráme nepatřičné vlakno vlákno. Přijde mi je, že tady dost lidí co si radí autohrají tam sem s tématy.
Celý život mám rád auta a motorky. Na rychlé jednostopky už začínám být starej
Navíc ve staří už máme prostředky kupovat si velké dvoustopé radosti. Po čase, ale některí z nás zjistí, ze muscle je sice velká masáž, ale poradné ježdění to není. Navíc při jizdě na hraně, smotat nového Mustanga či Chellengera nikdo nechceme. Mozek říká pří jizdě na hraně už ne a rychlé zatáčky nejsou doménou mastodontů.
Možnost A: představa byla sehnat ještě sehnatelnou E46, vykuchat introš, namontovat rám, oturbit s rozumem do cca 1 baru China vetráčkem za pár korun, koupit základní stavitelný podvozek a hrát si. Kravinky typu volant, ručka, shortshifter, catchtank, přefuk, programovatelná jednotka, atd jsou už detaily na hraní. Malých obsahů jako dárců motorů je všude dost , tuneří lovi V8čky na drifto přestavby. Když to člověka chytne a bude mít finance potom například nechat postavit kovaný motor. To je ta veselá stránka. Když sednu na pivo s kámošem co jezdí občas rallye a začnu zjištovat legislativu radost pomalu opadá. Nekonečná byrokracie se závodní licencí,doktory, STK 2dny v roce s celodenním čekáním a to všechno každoročně dokola. Kdo nemá to štestí a nemá život zábavu na plný uvazek, tak nevím zda tohle chci. Dalším tématem je do jaké skupiny to nacpat ?
Možnost B: stejný základ na běžných značkách, dát KIT podvozek, oturbit, nechat introš a jezdit třeba Vysoké Mýto, atd. a free okruhy. Potom zase začnou tahanice na bežné STK, kde už ani kamarádi nedávají to co dříve nikdo nehrotil. STK a potom bude otázka co ještě lze ustát. Tyto postřehy případně prosím do SZ. Hlášky typu co Franta na STK ustál na veřejná vlákna nepatří.
Máte závodáka, případně v jaké skupině a jakou cestou byste se vydali, kdybyste začínali v roce 2020 ?
Celý život mám rád auta a motorky. Na rychlé jednostopky už začínám být starej

Možnost A: představa byla sehnat ještě sehnatelnou E46, vykuchat introš, namontovat rám, oturbit s rozumem do cca 1 baru China vetráčkem za pár korun, koupit základní stavitelný podvozek a hrát si. Kravinky typu volant, ručka, shortshifter, catchtank, přefuk, programovatelná jednotka, atd jsou už detaily na hraní. Malých obsahů jako dárců motorů je všude dost , tuneří lovi V8čky na drifto přestavby. Když to člověka chytne a bude mít finance potom například nechat postavit kovaný motor. To je ta veselá stránka. Když sednu na pivo s kámošem co jezdí občas rallye a začnu zjištovat legislativu radost pomalu opadá. Nekonečná byrokracie se závodní licencí,doktory, STK 2dny v roce s celodenním čekáním a to všechno každoročně dokola. Kdo nemá to štestí a nemá život zábavu na plný uvazek, tak nevím zda tohle chci. Dalším tématem je do jaké skupiny to nacpat ?
Možnost B: stejný základ na běžných značkách, dát KIT podvozek, oturbit, nechat introš a jezdit třeba Vysoké Mýto, atd. a free okruhy. Potom zase začnou tahanice na bežné STK, kde už ani kamarádi nedávají to co dříve nikdo nehrotil. STK a potom bude otázka co ještě lze ustát. Tyto postřehy případně prosím do SZ. Hlášky typu co Franta na STK ustál na veřejná vlákna nepatří.
Máte závodáka, případně v jaké skupině a jakou cestou byste se vydali, kdybyste začínali v roce 2020 ?