Je jasné, že pokud se mi při určitých otáčkách blokuje vřeteno není radno čekat, že si to nějak "sedne"
U SV18 se jedná o hydrostatická pouzdra (neplést z bruskou) kdy je jak známo mazání zajištěné tlakovým mazáním. To ovšem není všemocné a pokud je olej hustý, tak se logicky nedostane tam kam patří a to je mezistěna mezi vřetenem a pouzdrem.
To má za následek, že se při nižších otáčkách vřeteno točí, ale pouzdra se pomalu a potichu "pálí" a hnusně černají. Při vyšších otáčkách se vřeteno i pouzdro začínají nadměrně ohřívat, až se pouzdro zapře o proti kužel vřeteníku, roztáhne se a sevře vřeteno.
To se ale ještě snaží točit a to tak dlouho dokud nezačne prokluzovat řemen.
A nyní velké finále: vřeteno je sevřené pouzdrem, motor neúprosně zabírá, plochy pouzdra i vřetena se devastují, ale jen do té míry, než si to "NĚJAK SEDNE"
