Servis kávovaru
Pravidla fóra
Toto forum vyzaduje schvaleni prispevku moderatorem.
Toto forum vyzaduje schvaleni prispevku moderatorem.
Ahoj,
neservisujete někdo kávovary?
Mám Bosch TCA5201 a místo aby udělal kafe, tak si namele, vodu vypustí přepadem do odpadu a suchý kafe vysype taky do odpadu. V hrníčku neskončí ani kapka.
Koupil jsem novej vypouštěcí ventil a dělá to furt to samý a já už na to nemam nervy. :cert:
Budu rád i za tip na někoho, kdo to dělá a je prověřenej a nebude za to chtít půl ceny novýho kávovaru.
neservisujete někdo kávovary?
Mám Bosch TCA5201 a místo aby udělal kafe, tak si namele, vodu vypustí přepadem do odpadu a suchý kafe vysype taky do odpadu. V hrníčku neskončí ani kapka.
Koupil jsem novej vypouštěcí ventil a dělá to furt to samý a já už na to nemam nervy. :cert:
Budu rád i za tip na někoho, kdo to dělá a je prověřenej a nebude za to chtít půl ceny novýho kávovaru.
to je jak s autama....nejdřív si polovinu auta zákazník vymění sám a když je v prdeli tak nasranej a bez peněz přileze k nám že neví čím to je at to uděláme
a ještě si rozhodl o cene aniž bys věděl co s tím je....co když to bude něco co stojí polovinu kávovaru? opravář bude zloděj?
sorry je pátek


Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR
problem bude okolo plneni sparovace vodou, je to celkem jednoduchy system obslehnuty od saeca, budes to muset rozdelat 

"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
Podobny problem delalo jednoduche delongi. Mel jsem to rozdelane a na nic jsem neprisel. Ale po slozeni to fungovalo. Dodnes nevim. Zkus se podivat na ventil co prepousti vodu do prepadu. Mozna je prilepeny.
Připrav se, hrajem...
https://www.youtube.com/watch?v=HzjNAnEfvxc
https://www.youtube.com/watch?v=HzjNAnEfvxc
Já jsem měl JURA ENA 7 a ten se měl, dle návodu, dávat cyklicky čistit do servisu. Jednou se nám nějak sekl a tak jsme zajeli do servisu a tam nám hodný technik nejen dal kávovar dopořádku, ale naučil mě jak se rozdělá (není to bez přípravků a znalosti úplně snadné) a tak jsem si přípravky potom vyrobil a kávovar jsem tak 3x za rok rozdělal a totálně vyčistil. No a fungoval nám dobře asi 12 let, než jsme přešli na vyšší level (pákový) a JURA jsem prodal (i s návodem jak ho čistit a s přípravky).
Ty kávovary se opravdu musejí dost často čistit, uvnitř jsou jinak zbytky hnusně plesnivé kávy, která omezuje pohyb mechaniky kávovaru a pak se to seká a dělá to brikule.
Dej ho do servisu (pokud nebudeš chtít jít výše a pochutnat si na kávě) a zase bude OK, ale servis není laciný, u té JURA vycházelo čištění tak cca na dva až tři tisíce Kč.
Ty kávovary se opravdu musejí dost často čistit, uvnitř jsou jinak zbytky hnusně plesnivé kávy, která omezuje pohyb mechaniky kávovaru a pak se to seká a dělá to brikule.
Dej ho do servisu (pokud nebudeš chtít jít výše a pochutnat si na kávě) a zase bude OK, ale servis není laciný, u té JURA vycházelo čištění tak cca na dva až tři tisíce Kč.
to je ten, co ma tu sroubovaci sparovaci jednotku, ktera nejde uzivatelsky vyjmout a musi se rozebirat kavovar?, to bylo trochu nestastne resenipavlík píše: ↑28. 1. 2022, 2:53 Já jsem měl JURA ENA 7 a ten se měl, dle návodu, dávat cyklicky čistit do servisu. Jednou se nám nějak sekl a tak jsme zajeli do servisu a tam nám hodný technik nejen dal kávovar dopořádku, ale naučil mě jak se rozdělá (není to bez přípravků a znalosti úplně snadné) a tak jsem si přípravky potom vyrobil a kávovar jsem tak 3x za rok rozdělal a totálně vyčistil. No a fungoval nám dobře asi 12 let, než jsme přešli na vyšší level (pákový) a JURA jsem prodal (i s návodem jak ho čistit a s přípravky).
Ty kávovary se opravdu musejí dost často čistit, uvnitř jsou jinak zbytky hnusně plesnivé kávy, která omezuje pohyb mechaniky kávovaru a pak se to seká a dělá to brikule.
Dej ho do servisu (pokud nebudeš chtít jít výše a pochutnat si na kávě) a zase bude OK, ale servis není laciný, u té JURA vycházelo čištění tak cca na dva až tři tisíce Kč.
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
No celá ta sestavy hlavy, kde na veliké šroubovici jezdí spařovací jednotka se dala vyndat z kávovaru a dala se vymýt, sice ne snadno, ale pomocí horké vody a kartáčků ano, dobré bylo, že když se během čištění šroubovicí otočilo a hlava se vložila do kávovaru zpět v nějako obecné poloze, tak kávovar si polohu nějak nastavil, prostě dojel na doraz, cca 5 sekund to stálo a vrčelo a pak se mechanika rozjela a od té chvíle to opět fungovalo jak má...
Kávovar se uživatelsky opravdu nedá čistit, na to má program, který ale vyčistí jen zlomek bordelu a právě to odkrytování je záludné a bez znalosti a přípravků to nejde, ale to je určitě záměr JURA jak dávat svému servisu práci...
Kávovar se uživatelsky opravdu nedá čistit, na to má program, který ale vyčistí jen zlomek bordelu a právě to odkrytování je záludné a bez znalosti a přípravků to nejde, ale to je určitě záměr JURA jak dávat svému servisu práci...
Co máš na mysli tím vypouštěcím ventilemjenicek píše: ↑28. 1. 2022, 2:04 Ahoj,
neservisujete někdo kávovary?
Mám Bosch TCA5201 a místo aby udělal kafe, tak si namele, vodu vypustí přepadem do odpadu a suchý kafe vysype taky do odpadu. V hrníčku neskončí ani kapka.
Koupil jsem novej vypouštěcí ventil a dělá to furt to samý a já už na to nemam nervy. :cert:
Budu rád i za tip na někoho, kdo to dělá a je prověřenej a nebude za to chtít půl ceny novýho kávovaru.
Máš foto aspoň toho starýho
Budeš mít v háji ten ventil co je v tom mechanizmu co točí tou spařovací jednotkou
Modros, podobnej výplod chytrolína bez jakékoliv informační hodnoty jsem čekal, asi se hodně nudíš a musíš všem dokázat, že ho máš prostě většího...
Sám jsem servisák a vím co si můžu a nemůžu dovolit. Tomuhle se mi jen nechce věnovat čas, neb než nastuduju funkci systému, tak to má někdo se zkušenostma už dávno v hromadě.
Ještě k těm specialistům servismanům (mezi který, jak jsem pochopil z Tvého příspěvku se asi řadíš).
Firemní auta dáváme specializovaným a autorizovaným značkovým servisům v Praze. To by jeden blil, co jsou schopný stvořit a co si za to řeknou.
Já servisuju auta u známýho na vesnici a ani jednou mě auto nikde nenechalo, což se nedá říci o autech kolegů. Paradox je, že známej (podotýkám že to dělá na fakturu a pro firmu) má třetinovou hodinovou sazbu a práci odvede opravdu poctivě.
Rád člověka, kterej to dělá zaplatím, nemám problém dát 1000Kč/hod., ale chci aby to fakt fungovalo a případně aby mi řek, na co si dát pozor nebo co jsem udělal blbě.
To že někdo shlídne Youtube, něco vymění bez znalosti souvislostí a ono to bude měsíc fungovat a pak se to posere znova a vyúčtuje mi za 20 minut práce 5000Kč a u toho ještě něco dokurví, tak to si to můžu dokurvit sám.
Čekám na Tvoji reakci abys mi opět dokázal, i všem ostatním, že ho mám menšího.



Sám jsem servisák a vím co si můžu a nemůžu dovolit. Tomuhle se mi jen nechce věnovat čas, neb než nastuduju funkci systému, tak to má někdo se zkušenostma už dávno v hromadě.
Ještě k těm specialistům servismanům (mezi který, jak jsem pochopil z Tvého příspěvku se asi řadíš).
Firemní auta dáváme specializovaným a autorizovaným značkovým servisům v Praze. To by jeden blil, co jsou schopný stvořit a co si za to řeknou.
Já servisuju auta u známýho na vesnici a ani jednou mě auto nikde nenechalo, což se nedá říci o autech kolegů. Paradox je, že známej (podotýkám že to dělá na fakturu a pro firmu) má třetinovou hodinovou sazbu a práci odvede opravdu poctivě.
Rád člověka, kterej to dělá zaplatím, nemám problém dát 1000Kč/hod., ale chci aby to fakt fungovalo a případně aby mi řek, na co si dát pozor nebo co jsem udělal blbě.
To že někdo shlídne Youtube, něco vymění bez znalosti souvislostí a ono to bude měsíc fungovat a pak se to posere znova a vyúčtuje mi za 20 minut práce 5000Kč a u toho ještě něco dokurví, tak to si to můžu dokurvit sám.

Čekám na Tvoji reakci abys mi opět dokázal, i všem ostatním, že ho mám menšího.

Hned se nečerti, byl pátek, péra tu neporovnávám a byla to jen reakce na to že seš línej si to opravit a nebo se do toho vubec nesrat a dát to někomu.....použil sem muj příklad s autama že se do toho lidi serou a pak přilezou....nevytahuju se....mám autoservis v Praze skoro 10 let a zažil sem tu hrozný zvěrstva od lidí...tak když vidím náznaky takového chování tak si rejpnu.....s tvým malým pérem to nesouvisí. 

Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR
Tos tu odpověď vymejšlel celej den? Čekal jsem rychlejší reakci
Právě proto, že v dnešní době se každej hrabe v kdesčem a tváří se jako profík, tak jsem zadal tuto poptávku.
V Praze dělám, klidně Ti v pondělí ten kávovar přivezu a budu rád, pokud mi ho opravíš a dáš na to nějakou rozumnou záruku. Samozřejmě to i po odsouhlasené předešlé kalkulaci rád zaplatím.
Stačí mi to do konce února, nespěchám.
Pak potřebuju udělat GO na přívěsným bržděným vozíku. Mohu taky přijet?
Na jaře budu dělat pergolu, zakopávat nádrže a dělat hydranty. To bys ale zase musel asi přijet Ty, to do Prahy vozit nebudu.
Jen z mejch pár zkušeností:
Třeba tady u nás je vyhlášenej opravář praček. Dal jsem k němu pračku 2x, vždycky to se nevyplatí opravovat a za diagnostiku a demontáž chci 500Kč. Vrátil mi to rozebraný, olámaný plastový zacvakávací packy, půl šroubků postrácenejch. Jednou to byla tepelná pojistky, podruhý prasklej kříž na bubnu.
Každou chvíli opravuju v jinejch servisech neopravitelný věci, ale tohle mě nějak neoslovilo.
Prostě jsem toto poptal jako službu, což je v dnešním světě běžný.
Předpokládám, že si taky všechno neděláš sám, nebo ano?

Právě proto, že v dnešní době se každej hrabe v kdesčem a tváří se jako profík, tak jsem zadal tuto poptávku.
V Praze dělám, klidně Ti v pondělí ten kávovar přivezu a budu rád, pokud mi ho opravíš a dáš na to nějakou rozumnou záruku. Samozřejmě to i po odsouhlasené předešlé kalkulaci rád zaplatím.
Stačí mi to do konce února, nespěchám.
Pak potřebuju udělat GO na přívěsným bržděným vozíku. Mohu taky přijet?
Na jaře budu dělat pergolu, zakopávat nádrže a dělat hydranty. To bys ale zase musel asi přijet Ty, to do Prahy vozit nebudu.
Jen z mejch pár zkušeností:
Třeba tady u nás je vyhlášenej opravář praček. Dal jsem k němu pračku 2x, vždycky to se nevyplatí opravovat a za diagnostiku a demontáž chci 500Kč. Vrátil mi to rozebraný, olámaný plastový zacvakávací packy, půl šroubků postrácenejch. Jednou to byla tepelná pojistky, podruhý prasklej kříž na bubnu.
Každou chvíli opravuju v jinejch servisech neopravitelný věci, ale tohle mě nějak neoslovilo.
Prostě jsem toto poptal jako službu, což je v dnešním světě běžný.
Předpokládám, že si taky všechno neděláš sám, nebo ano?