Stránka 1 z 1

Fusion - editace nástroje

Napsal: 19. 2. 2022, 11:04
od RaS
netušíte někdo jak vytvořit ve Fusionu model soustružnického nože - tak aby prošel simulací a vypadal jako v reálu
"normální" nože jdou nějak normálně, ale vůbec se mi nedaří vytvořit nůž pokud má zpětný úhel, konkrétně S20S-SDUCR11-EX, jde to někomu?
Fusion 1.JPG
takhle to funguje s "normálním" úhlem
Fusion 2.JPG
pokud dám úhel větší než 90st vytvoří se tam taková špička v držáku, závislá na velikosti parametru head length, potřeboval bych ho dát záporný nicméně musí být větší než 0, při 0,01 to vypadá skoro realisticky takto:
Fusion 3.JPG
ovšem nejde s tím simulovat, je na to nějaký jiný postup?
děkuji

Re: Fusion - editace nástroje

Napsal: 21. 2. 2022, 1:45
od RaS
tak asi nikdo nesoustruží.. nebo to nemá žádné řešení?
nicméně dá se to použít, sice nástroj díky té špičce vytváří virtuální kolize, a neodpovídá úplně realitě, nicméně dráha nástroje odpovídá..

dotaz 2, umí někdo rozumně upravovat postprocesory?