Stránka 1 z 2
3m řemenice
Napsal: 21. 1. 2010, 10:22
od potraviny
Chlapi poraďte jak chytit tu řemeničku do sklíčidla. Nechci ji pokur...t a musím ji opravit. Je to polotovar z Al. a mám jen jednu.

SLíčidlo 3čel. a 4čel. mám.

Napsal: 21. 1. 2010, 10:59
od kiko01
ak ju potrebujes upnut za to ozubenie tak si sprav kruzok z nejakeho matrosa, rurky napr a rozrez...
Napsal: 21. 1. 2010, 11:14
od potraviny
S tím jsem počítal, ale nevěděl jsem z čeho. Napadlo mě udělat to z novoduru ale zase až to budu např. vrtat, aby to pak nelítalo. Myslím aby byla díra naprosto ve středu, aby se novodur navymačkal u každé čelisti jinak.

Napsal: 21. 1. 2010, 11:22
od vak
já ji chytal za to osazení, změřil páčkovým úchylkoměrem díru a bylo to v pohodě. Tak jsem provrtal větší díru.
Napsal: 21. 1. 2010, 11:48
od potraviny
Jó, ale pak musím stočit to osazení a pak nebude za co chytit. To osazení je tam zatím navíc. Uvidím, teď jsem ve kšeftě, ale večer se na to vrhnu, buď to zkur...ím

, nebo si budu hvízdat.

Napsal: 21. 1. 2010, 12:00
od vak
Pokud je počet zubů dělitelný čtyřmi, chytil bych jí normálně do čtyřčelisťovky a lehce utáhl

Napsal: 21. 1. 2010, 1:03
od sysel
Pokud nepožaduješ velkou přesnost na čelo které vznikne po odsoustružení osazení, tak to chyt za něj, udělej novou díru a pak pokud máš kleštinu tak to za díru chyť a stoč to osazení... Abys nemusel brát moc matroše, tak ho uřež pilkou a pak jenom lízni čelo.... Nebo pokud máš frézku tak na plocho a pryč s tím

A nebo až budeš mít díru hotovou tak chyt přes trubku přes zuby a jenom líznu to čelo do rovna...
Napsal: 21. 1. 2010, 1:59
od jova
V první fázi bych to chytil za odsazení a udělal díru, pak, pokud je počet zubů dělitelný 3 nebo 4 bych to chytil do čelistí a podložil to 3, 4mi válečky o průměru těch žlábků. Ty žlábky to vydrží o vrcholech zubů pochybuji.
Napsal: 21. 1. 2010, 7:18
od potraviny
Tak mám hotovo

Zítra si pohraju s tou řemeničkou co je u motoru.
Jinak jsem nakonec říznul kousek novoduru a docela to šlo, bral jsem to po malech šponkách aby se to něja nevyrvalo ze sklíčidla.
Napsal: 21. 1. 2010, 9:20
od kovohemil
Jen malou otázku ,doufám ,že na té spodní fotce to tvoje kolečko nepohání to kolo nad ním ,nějak to nemohu rozluštit.
Napsal: 22. 1. 2010, 6:14
od potraviny
Né

To spodní bude spojeno s další řemenicí na motoru a ten je dole (není vidět). Tu spodní řemeničku budu dělat asi dnes večer.
Napsal: 22. 1. 2010, 7:48
od potraviny
Tak jsem to večer dodělal a náhodou jsem u toho trochu přemýšlel

. Napadlo mě narvat tam řemenice 5M. Řemenice by k mání byly i řemen. Jen je otázkou co by bylo lepší 3M či 5M.
Napsal: 22. 1. 2010, 8:01
od pájač
Treba spočítať a podľa toho rozhodnúť . Zadaj parametre , mám prográmek a ten to vyráta . Uveď počet zubov veľkej a malej remenice , dĺžku remeňa , hnacie otáčky , krútiaci moment motora alebo prenášaný výkon .
Napsal: 22. 1. 2010, 8:33
od potraviny
pájač píše:Treba spočítať a podľa toho rozhodnúť . Zadaj parametre , mám prográmek a ten to vyráta . Uveď počet zubov veľkej a malej remenice , dĺžku remeňa , hnacie otáčky , krútiaci moment motora alebo prenášaný výkon .
Jen tak z hlavy co si pamatuju. Co tam
teď je 3M -Zuby malé řem. 22zubů, velké 48 zubů , délka řemenu je 315mm ale je knop, může být i delší, tak do 330mm. Ten kr.moment (nevím)

a přenášený výkon(nevím)

Osová vzdálenost je asi 105mm nebo tak nějak, taky přesně nevím
Tu malou řemeničku jsem úmyslně dal ještě menší, pro zvíšení síly pro obrábění.

Jinak tam byla krapet větší.
Co je to za prográmek?
Napsal: 22. 1. 2010, 9:18
od pájač
No to nevieš podstatné veci . Tak to skúsime naopak .
Tu sú výsledky s použitím 3M 15mm širokej remenice . Čiže ak to máš takto , tak môžeš prenášať výkon takmer 1kW . Ak máš motor s väčším výkonom , alebo vyššie otáčky ako 2000 , tak musíš použiť buď kvalitný remeň alebo HTD 5M remenicu .
Tu si stiahneš program :
http://www.tyma.cz/technicke-informace/ ... e-stazeni/