hm, to je takový nějaký dost divný až podezřelý.
Že by u nějaké běžné mašiny byl pohon osy realizovaný tichým řetězem (Renold - Progress Works) jsem zatím neslyšel, neviděl a ani nezaregistroval.
Spíš to na mě působí dojmem, že někdo sonduje vyrobitelnost těhle kol na jiné použití.
Ale zpátky k věci - v první řadě asi bude nutné toho vědět o tom převodu podstatně víc - protože si nedokážu představit, že by někdo, kdo je v obraze měl potřebu řešit "chtěl bych to, nevím co".
Ty kola (obecně) existuji v více variantách (geometriích) . Jak zuby s přímkovým bokem (původní Renold), tak i zuby s modifikovaným bokem (přímka a nějaké, obecné navazující profily).
Takže asi bude třeba v prvé řadě změřit to funkční kolo (co tam skutečně je, včetně profilu zubu) a pak dodat (odměřit) ostatní potřebné hodnoty a požadavky (jak to má fungovat). Pak to napočítat, podle toho, co tam přesně má být.
Typický materiál kol je CE2 a klasické CHTZ (viz mat. list).
Tvar se v serií odvalí nebo (pokud to je tam, kam se jinak nemůže) vyšťouchá Fellowsem.
V kusovce nebo maloserií vyšťouchá dělicím způsobem nebo dělícím způsobem vyfrézuje.
Pak se to prožene pecí, obrousí průměry a nakonec obrousí tvar. V kusovce buď tvarově v hrotech na děličce, na trnu, nebo by to asi šlo i na Orcuttu. Pokud je to kolo s dírou, tak bude třeba trn, na jeden kus by stačil měkkoš.
Protože není jasný, jak to kolo vypadá, ani dokonce jak je velký, a jaký má tvar, nemá sebemenší smysl to víc rozvádět. Pravděpodobnost, že se do toho někomu kdo ví, která bije, aniž by bylo jasné, o co jde a v jednom kusu, bude dobrovolně chtít je podle mě minimální.
Cena

bude přesně odpovídat tomu, viz výše.
Omezený výběr komunálních kol nějaký je - obvykle je dodává i ten, kdo dělá i řetězy.