frézka
- Krutor
- Sponzor fora
- Kontaktovat uživatele:
Proč by to mělo stát tolik peněz, vždyť to není CNCčko, ne? Běžně si elektriku k mašinám dělám sám, v podstatě za cenu měniče a pár vypínačů z Karsu, a to nejsem žádnej zdatnej elektrikář. Největší pakárna je vždycky vyrobit tu bednu - nemám rád práci s plechemGustavson píše:Počítejte že do tý bedny nasypete dalších 50 000kč.

Petr Spáčil
Taky bych to nevyděl tak černě,kromě trafa a bedny ,někde to doma vyštrachám
.Podle mě je tam elektrika jako fa2u , co mám doma plus 4koncáky a 2 stykače na víc.A hlavně ,zítra pro ní jedu.Jen ji musím trochu odstrojit,futra jsou120cm 

Jsem asi zvyklej od kámoše.On dělá z toho nejkvalitnějšího a nejdražšího co se dá koupitKrutor píše:Proč by to mělo stát tolik peněz, vždyť to není CNCčko, ne? Běžně si elektriku k mašinám dělám sám, v podstatě za cenu měniče a pár vypínačů z Karsu, a to nejsem žádnej zdatnej elektrikář. Největší pakárna je vždycky vyrobit tu bednu - nemám rád práci s plechemGustavson píše:Počítejte že do tý bedny nasypete dalších 50 000kč.

Jo plech taky nemusim.Radši bych tu bednu frézoval z ingotu.A dříví nemusim už vůbec

Tak už je doma. První zkoužka ,motory se točej .
Na menší mouchy vypadá celkem dobře. Dorazy jsou mechanický,ušetřími to trochu práce na elektrice. Bednu asi udělám dřevěnou,většinu elek.součástek na ovládání motorů mam siemens.

- Krutor
- Sponzor fora
- Kontaktovat uživatele:
Nedávno jsem potřeboval škatuli na spínaný zdroj, kterým napájím akuvrtačku na řezání závitů, aku-packy už se dávno rozloučily. Tak dlouho jsem sháněl vhodnou krabici, až jsem zjistil, že mi žádná nevyhovuje ani velikostí ani cenou. Navíc jsou tam vždycky nějaký díry který tam nechci, a spousta dalších problémů. Tak jsem nakonec sedl a za dopoledne udělal krabici k obrazu svému z matrošu co dům dal.rawen píše:Možná se zeptám hloupě, ale Proč nepoužijete originál plastové krabice určené pro elektroinstalace?
Radek
Petr Spáčil
- Krutor
- Sponzor fora