Magiho výzkumný ústav
- magi
- Sponzor fora
- Příspěvky: 2708
- Registrován: 16. 10. 2006, 12:40
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem se začal zabývat trošku sběratelstvím a trošku experimenty se spalovacími motory. Pořídil jsem dva krásné kousky SLAVIA diesel 5hp a zkouším je krmit živočišným sádlem. Zatím se všechny pokusy jeví jako úspěšné. Cílem je vytvořit malou kogenerační jednotku spalující sádlo. Tento typ motoru byl zvolen právě z důvodu spolehlivosti a jednoduché údržby.
Video z jednoho z testů http://www.youtube.com/watch?v=77EEldELG-g
Video z jednoho z testů http://www.youtube.com/watch?v=77EEldELG-g
Dle úpravy hnojiště poznáme hospodáře, dle výsledu voleb jakýchkoliv duševní úroveň voličů.
Máš to tam ako v alchymistickom kútiku. V tom čase si ľudia nelámali hlavu nad ekológiou , ale zasa robili veci kvalitne , pretože tak starý stroj by bol už x krát pretavený v kovohutiach , keby bol vyrobený v dnešnej dobe. Ak mu hodíš nový kabát , bude z toho krásny kúsok.
Nemáš CNC - nič neznamenáš.
30.01.10 pokusne spustené CNC. Neviem, ako som mohol doteraz bez neho žiť. ><((((º>
http://www.fishpol.sk
30.01.10 pokusne spustené CNC. Neviem, ako som mohol doteraz bez neho žiť. ><((((º>
http://www.fishpol.sk
Asi nejde jen o zkoušku, jestli to bude fungovat, ale o to, že má dostatečný přísun tohoto paliva.
bednar.dk@seznam.cz
SolidWorks 2011
Zakázková výroba jednoúčelových strojů
konstrukce strojů, automatizace,
http://www.indops.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
SolidWorks 2011
Zakázková výroba jednoúčelových strojů
konstrukce strojů, automatizace,
http://www.indops.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- magi
- Sponzor fora
- Příspěvky: 2708
- Registrován: 16. 10. 2006, 12:40
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Naprosto přesnýMad_BOXs píše:Asi nejde jen o zkoušku, jestli to bude fungovat, ale o to, že má dostatečný přísun tohoto paliva.
to bobik: provoz na naftu je rozhodně protivnější co se týče spalin
Dle úpravy hnojiště poznáme hospodáře, dle výsledu voleb jakýchkoliv duševní úroveň voličů.
Je alespoň porovnatelný výkon a příkon toho vařiče na rozehřívání sádla ?
SABLE-2015
- magi
- Sponzor fora
- Příspěvky: 2708
- Registrován: 16. 10. 2006, 12:40
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Předehřev sádla bude probíhat v kombinovaném spalinovém výměníku.gnat píše:Je alespoň porovnatelný výkon a příkon toho vařiče na rozehřívání sádla ?
Ten bude ohřívat jednak vodu a jednak palivo. Vodu z toho důvodu, aby se ze spalováku vymáčknul maximální možný tepelný výkon, stejně jako to má "dospělá KJ"
Dle úpravy hnojiště poznáme hospodáře, dle výsledu voleb jakýchkoliv duševní úroveň voličů.
- Ben Ash
- Site Admin
- Příspěvky: 1407
- Registrován: 25. 3. 2009, 8:02
- Bydliště: Vladislav
- Kontaktovat uživatele:
Jen tak pro upřesnění, jedná se o hovězí lůj, takže ty škvarky se nekonají. Co se týče smradu tak smrdí to trochu, než se ten lůj převaří, aby v něm nebyla voda, kouř z výfuku je příjemnější a méně štiplavý než z nafty.
- magi
- Sponzor fora
- Příspěvky: 2708
- Registrován: 16. 10. 2006, 12:40
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Ta liposukční klinika je dobrý nápad, budu o tom přemýšlet. V dílně mi stojí vývěva z fekálu, takže základní věc na odsávání tuku už mám
Dle úpravy hnojiště poznáme hospodáře, dle výsledu voleb jakýchkoliv duševní úroveň voličů.
Trochu mi to připomnělo, jak jsem si coby chudý student - modelář koupil za 40 Kč ze speciálního obchodu kam se z DTM předávaly reklamované výrobky ruský detonační motor MK-17 (kdo nezná, tak měl 1.5 ccm, běžel v detonačním režimu na směs petroleje, ricínového oleje a éteru v poměru 1:1:1). Běžná cena byla 140 Kč a když to prostě někdo nedokázal nahodit a reklamoval, šlo to rovnou do té prodejny na náhradní díly.
Rusky psaný návod tam kdosi v důležité pasáži týkající se paliva překládal do češtiny a bylo tam tužkou napsáno:
petrolej
éter
máslo
Samozřejmě ten motor byl naprosto v pořádku a sloužil mi opravdu dlouho (pro tento typ nadstandardních cca 10 hodin běhu) a po přetěsnění pístu kladivem a jemným smirkem ještě pár dalších hodin (opět kdo nezná - píst byl relativně měkký, bez kroužků, měl špičku a když se položil na broušenou ocelovou desku a bouchlo se do špičky kladivem, tak se trochu roztáhl, pak se s pomocí oleje a jemného smirku zrnitosti 1600 ručně zalapoval a následně znovu zaběhl - dalo se to i zopakovat)
Rusky psaný návod tam kdosi v důležité pasáži týkající se paliva překládal do češtiny a bylo tam tužkou napsáno:
petrolej
éter
máslo
Samozřejmě ten motor byl naprosto v pořádku a sloužil mi opravdu dlouho (pro tento typ nadstandardních cca 10 hodin běhu) a po přetěsnění pístu kladivem a jemným smirkem ještě pár dalších hodin (opět kdo nezná - píst byl relativně měkký, bez kroužků, měl špičku a když se položil na broušenou ocelovou desku a bouchlo se do špičky kladivem, tak se trochu roztáhl, pak se s pomocí oleje a jemného smirku zrnitosti 1600 ručně zalapoval a následně znovu zaběhl - dalo se to i zopakovat)
Tak tu Slavii máme jednu v práci - na podstavci, krásně naleštěnou. Jednu chybu má, je ze čtvrtiny vyřízlá, neb slouží jako demonstračka pro studenty
Radek
Radek
soustruh Bernardo 500, frézka Proxxon
(CNC Tron, CNC Proxxon MF70)
(CNC Tron, CNC Proxxon MF70)